Geef de volgende twee uitslagen eens even.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens WEER goed voorspelt op Unibet. VEERTIEN wedstrijden van Feijenoord EXACT goed voorspelt, totaal 1300 euro winst!!!!!
Ik zeg een klein rondje van de zaak?quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens WEER goed voorspelt op Unibet. VEERTIEN wedstrijden van Feijenoord EXACT goed voorspelt, totaal 1300 euro winst!!!!!
Wat wordt het volgende week?quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
quote:
Ik had het geweest kunnen zijn, ja.quote:Op zondag 4 december 2011 16:43 schreef Cara het volgende:
[..]
Jij was zeker die vent die aan het begin van de rij naast me kwam staan en even een praatje maakte, waarna ik hem bij binnenkomst vervolgens al vrolijk aan een gekochte hotdog zag knauwen
quote:Op zondag 4 december 2011 17:00 schreef Sportex het volgende:
[..]
Geef de volgende twee uitslagen eens even.
Het hangt héél erg af van de trainingen die ik zie komende week en of er nog blessures komen, maar PUUR op 'nu' gebaseerd heb ik dit in mijn hoofd:quote:
Als jij een andere benaming weet voor dat stuk verdriet (lees: nsb'er).quote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zelfs als we winnen, vliegen de 'mongolen' en de 'NSB-er' hier weer in het rond![]()
Kan je een keer je pilletjes nemen? Ik word een beetje moe van die emotionele rollercoasters waar je ons op trakteert.quote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Het hangt héél erg af van de trainingen die ik zie komende week en of er nog blessures komen, maar PUUR op 'nu' gebaseerd heb ik dit in mijn hoofd:
Utrecht uit - gelijk (Utrecht speelt ENORM kut vandaag, wij gaan in onze eforie onszelf weer voorbij lopen)
Twente thuis - Winst (wij winnen vanaf nu ALLE toppers thuisAZ, Twente en Ajax worden winstpotten).
En nou niet wéér reageren met ':')' smilies, want mijn geschiedenis met voorspellen tot nu toe laat zien dat ik het ERG goed bekijk allemaal.
DIT KAN DUS VERANDEREN DE KOMENDE WEEK, gebaseerd op de komende trainingen / blessures.
Ook dat is Feijenoord.quote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zelfs als we winnen, vliegen de 'mongolen' en de 'NSB-er' hier weer in het rond![]()
Ik ga ze écht regelen morgenquote:
Je bent een visionair Helpmefok, een visionair zeg ik je.quote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
[..]
Het hangt héél erg af van de trainingen die ik zie komende week en of er nog blessures komen, maar PUUR op 'nu' gebaseerd heb ik dit in mijn hoofd:
Utrecht uit - gelijk (Utrecht speelt ENORM kut vandaag, wij gaan in onze eforie onszelf weer voorbij lopen)
Twente thuis - Winst (wij winnen vanaf nu ALLE toppers thuisAZ, Twente en Ajax worden winstpotten).
En nou niet wéér reageren met ':')' smilies, want mijn geschiedenis met voorspellen tot nu toe laat zien dat ik het ERG goed bekijk allemaal.
DIT KAN DUS VERANDEREN DE KOMENDE WEEK, gebaseerd op de komende trainingen / blessures.
quote:Op zondag 4 december 2011 17:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En graag ook een foto van jou en je hardcore galatasaray mattie.
We waren te laatquote:Op zondag 4 december 2011 17:05 schreef Caland het volgende:
Ik heb trouwens geen grote Turk gezien in Mike´s. Beetje jammer.
Kusjequote:Op zondag 4 december 2011 17:04 schreef TC03 het volgende:
[..]
Kan je een keer je pilletjes nemen? Ik word een beetje moe van die emotionele rollercoasters waar je ons op trakteert.
nope, ik sta op X. Jwz.quote:Op zondag 4 december 2011 17:06 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
We waren te laat. We zaten in Z4 vandaag, er stond een gozer voor me van 2 meter tien ofzo
![]()
Die gozer zijn kop stak boven me uit terwijl hij een tree lager stond
WTF echt niet normaal. Was jij dat Caland? Brilletje en blond haar?
Die grap werkt de tweede keer misschien beter?quote:Op zondag 4 december 2011 17:11 schreef kapiteintje het volgende:
Nog niet veel reacties gehad op m'n vraag wie er morgen mee cupcakes gaat uitdelen aan de spelers om ze te bedanken voor de prestatie van vandaag?
Wil gewoon graag de traditie in ere houden.quote:Op zondag 4 december 2011 17:13 schreef CasselerRIP het volgende:
[..]
Die grap werkt de tweede keer misschien beter?
quote:Op zondag 4 december 2011 17:03 schreef RobertoCarlos het volgende:
Zelfs als we winnen, vliegen de 'mongolen' en de 'NSB-er' hier alweer in het rond![]()
Ok, goed om te weten dat je 'bij Feijenoord' iemand voor moordenaar en verkrachter uit mag maken en dat je mensen met het Down-syndroom mag schofferen!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |