Vak X was er ook nog een matpartij. Maar toen kwam Zwarte Piet.quote:Op zondag 4 december 2011 16:38 schreef Cara het volgende:
[..]
Bij poort 7-12 was nog een vechtpartij tussen 2 riftapen.
Gelijk weer 2 van die paarden chargeren op de kassarij
Kankergezeik om niets, daardoor eerste paar mins gemist.
Ik zag iedereen daar ineens omgedraaid staan ja, waar ging dat over?quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Vak X was er ook nog een matpartij. Maar toen kwam Zwarte Piet.
quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Muto het volgende:
[..]
Vak X was er ook nog een matpartij. Maar toen kwam Zwarte Piet.
Voorkruipen is niet echt collegiaal hequote:Op zondag 4 december 2011 16:40 schreef Happel het volgende:
Nergens last van met de controle. 12.30 in de rij. 12.32 binnen.
Jij was zeker die vent die aan het begin van de rij naast me kwam staan en even een praatje maakte, waarna ik hem bij binnenkomst vervolgens al vrolijk aan een gekochte hotdog zag knauwenquote:Op zondag 4 december 2011 16:40 schreef Happel het volgende:
Nergens last van met de controle. 12.30 in de rij. 12.32 binnen.
Dan was je iets eerder relaxt dan Koeman.quote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Caland het volgende:
25 peuken in 90 minuten wegroken. Wat een spanning man
Was er tot minuut 85 nog van overtuigd dat het gelijk zou worden.
quote:'We waren zelf alleen in balbezit te slordig', vervolgt Koeman met een kritische kanttekening. 'PSV kreeg ook te veel ruimte, maar zij maakten gelukkig de kansen niet af. Wij hadden de wedstrijd na de 2-0 op slot moeten gooien. Nu duurde het tot de 88ste minuut voordat ik bijvoorbeeld echt kon genieten van de fantastische sfeer op de tribune. Pas op dat moment wist ik dat de overwinning binnen was.'
Dankje Calandquote:Op zondag 4 december 2011 16:39 schreef Caland het volgende:
25 peuken in 90 minuten wegroken. Wat een spanning man
Was er tot minuut 85 nog van overtuigd dat het gelijk zou worden.
Helpmefok, je had gelijk. Ik ben zeer blij met je ZOVEELSTE goede voorspelling
Djee toch?quote:Op zondag 4 december 2011 16:51 schreef Dekatria het volgende:
Mooi trouwens dat ze een spandoek voor Dirk, die zieke supporter, tegenover de VIP-tribune hadden gehangen. Zette het geheel kracht bij.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 11:58 schreef JaafkeGB het volgende:
feyenoord![]()
denken dat ze gaan winnen omdat ze vorig jaar met veel geluk en een ontrechte rode kaart voor PSV wonnen.
Zondag 14:25 is het weer stil hier op fok.
Maakt je dag weer goed.quote:Op zondag 4 december 2011 16:42 schreef Muto het volgende:
Maar ik zag Coentje tokkelend naar beneden komen.
This ook stil, maar dan op de plekjes waar normaal PSV'ers zijn/quote:
quote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef Caland het volgende:
Er stapte trouwens net bij leuvehaven (waar ik eruit stapte) een mocro met een PSV-trainingspak de tram in.
Ik zei nog dattie volgens mij het verkeerde pakkie aan had, benieuwd of die nog een leuke reis heeft gehad.
Moest je 'm niet op z'n waffel slaan dan?quote:Op zondag 4 december 2011 16:57 schreef Caland het volgende:
Er stapte trouwens net bij leuvehaven (waar ik eruit stapte) een mocro met een PSV-trainingspak de tram in.
Ik zei nog dattie volgens mij het verkeerde pakkie aan had, benieuwd of die nog een leuke reis heeft gehad.
Geef de volgende twee uitslagen eens even.quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens WEER goed voorspelt op Unibet. VEERTIEN wedstrijden van Feijenoord EXACT goed voorspelt, totaal 1300 euro winst!!!!!
Ik zeg een klein rondje van de zaak?quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
Overigens WEER goed voorspelt op Unibet. VEERTIEN wedstrijden van Feijenoord EXACT goed voorspelt, totaal 1300 euro winst!!!!!
Wat wordt het volgende week?quote:Op zondag 4 december 2011 16:59 schreef Helpmefok het volgende:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |