Je lijkt wel een wijf met je gezeik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee want ik ken geen leuke meisjes die niet bezet zijn.
oh jammer!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee zijn al verkocht.
King charles cavallier
same here en ik moet echt kei veel doen morgen dus vandaar dat ik niet mee benquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jammer![]()
Vanavond dvdtje kijken en daarna op tijd naar bed toe ben echt heel moe
Ik ga morgen ook nog uitrusten. Dat heb ik echt nodig. Als ik te veel doe dan heb ik echt een rustdag nodig anders word ik heel vervelend voor mijzelf en andere.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:03 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh jammer!
naja die mag ik toch niet die vind mijn vriend niet tof genoeg
ik vind ze kei schattig
en lekker handzaam
[..]
same here en ik moet echt kei veel doen morgen dus vandaar dat ik niet mee benwel jammer
en weer geen avondje op de bank met mijn maatde laatste keer is echt een maand geleden of zo haha
en we hebben nog wel net een nieuwe bank
Alleen de leuke mensenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:04 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben nog niet bezet
Wie is er nog meer bezet inmiddels? Kunnen we het topic al opdoeken?
Cactus!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:04 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben nog niet bezet
Dat is lievquote:
Ook nog niet bezetquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:04 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben nog niet bezet
oh ja sorry dat was ik gister ook aan het doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dat is lievIk dacht vannacht hetzelfde toen ik jou niet zag. Ik doe gewoon zo af en toe even alsof ik een leven heb. Gaat wel weer over
In dat gevalquote:
Klopt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je lijkt wel een wijf met je gezeik.
oplossing is simpel, ga iets doen om nieuwe mensen te ontmoeten.
Leugens, ik ben hartstikke leuk!quote:
Alleen dat weten zij nog niet natuurlijk dat geldt ook voor mij.quote:
Werkt niet hè een leven combineren met FOK! Ik stop voor deze week dan ook met leven, vanaf nu staan jullie weer op 1quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:07 schreef rhubarbje het volgende:
oh ja sorry dat was ik gister ook aan het doen
ik zal proberen te minderen
daarom moet je ook naar buiten om nieuwe te ontmoetenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik ken nu niemand die leuk is, is wel prima zo.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Werkt niet hè een leven combineren met FOK! Ik stop voor deze week dan ook met leven, vanaf nu staan jullie weer op 1
Ja dat zei hij dus ook al en ik zei dat het wel goed was zo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
daarom moet je ook naar buiten om nieuwe te ontmoeten
Ja en ik vond dat een suf antwoordquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja dat zei hij dus ook al en ik zei dat het wel goed was zo.
Nee, vandaag was sint/verjaardag/familiereunie/verplichte shizzle allemaal in 1 dag gepropt en wat mij betreft hadden ze gelijk kerst, pinksteren en pasen er ook bij genomen. Ik heb mijn portie wel weer gehad voor dit jaarquote:
Bijnaquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:04 schreef Cactus1 het volgende:
Ik ben nog niet bezet
Celine dion hoeft dan weer nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik vond dat een suf antwoord
kom op je wil toch ook een leuk meisje kroelen?
samen schuifelen op celine dion
Idd het ijzer smeden als het heet isquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Keyos het volgende:
Bijna
Even kijken wanneer ik het drinken met haar ga plannen, sowieso in de komende week , moeten niet te grote gaten gaan komen.
ooh ik ben gek op feestjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, vandaag was sint/verjaardag/familiereunie/verplichte shizzle allemaal in 1 dag gepropt en wat mij betreft hadden ze gelijk kerst, pinksteren en pasen er ook bij genomen. Ik heb mijn portie wel weer gehad voor dit jaar
Ja zeker.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet er even door heenquote:
Dat weet ik nog niet moet eerst nog een leuk persoon tegen komenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke relatie wil je kapot maken?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet er even door heen
eerst het zuur dan het zoet
Celine Dion?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Misschien is het gebrek aan cadeautjes voor mij de reden dat ik er niks mee hebquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
ooh ik ben gek op feestjes
en leugens richting kinderensinterklaas is dan ook mijn favo feest
en ik hou al helemaal van cadeautjesvooral als ze voor mij zijn
oh maar dat is geen schuifelnummer! gaat veel te snel!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeker.
Niet op Celine Dion, wel op Toploader, enig zwijmelnummer dat me niet irriteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Celine had samen met de titanic te onder moeten gaan. Die film heb ik overigens nog nooit gezienquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Celine Dion?Dat is bijna net zo erg als mijn date die vorige week zonder schaamte bekende dat hij the Voice opnam en het dan zo plande dat hij het fijn kon kijken tijdens de afwas of het strijken. Ik keek echt zo van: wtf, je maakt een graap, ZEG DAT JE EEN GRAP MAAKT
![]()
Maar hij was bloedserieus.. Ik zal de rest vd details besparen
Ik weet voorlopig niet wie, mocht ik een slachtoffer vinden laat ik het weten.quote:
Ik heb ook heel lang uitgesteld om die film te kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Celine had samen met de titanic te onder moeten gaan. Die film heb ik overigens nog nooit gezien
Ga stappen en op jacht danquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet voorlopig niet wie, mocht ik een slachtoffer vinden laat ik het weten.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar dat is geen schuifelnummer! gaat veel te snel!
zoiets moet je hebbenDancing in the Moonlight geen schuifelnummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wat mijn wel tof lijkt is om een keer met een meid als date naar Grease te gaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook heel kang uitgesteld om die film te kijken.
Maar is toch best een goede film
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de 1x per half uur extreme slowchatter
Het eerste nummer waar ik ooit op geslowt hebquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Celine Dion?Dat is bijna net zo erg als mijn date die vorige week zonder schaamte bekende dat hij the Voice opnam en het dan zo plande dat hij het fijn kon kijken tijdens de afwas of het strijken. Ik keek echt zo van: wtf, je maakt een graap, ZEG DAT JE EEN GRAP MAAKT
![]()
Maar hij was bloedserieus.. Ik zal de rest vd details besparen
Nou in het uitgaansgeweld gaat het al helemaal niet lukken ben ik bang.quote:
Dat soort dingen weet ik echt niet meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het eerste nummer waar ik ooit op geslowt heb
Celine Dion - How do I live without you
dus die dingen zitten bij mij voor altijd aan elkaar vast
Morgen met mijn familie, volgend weekend met zijn famile en dan met kerst nog een rondje (gescheiden ouders)quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien is het gebrek aan cadeautjes voor mij de reden dat ik er niks mee hebNee, ik doe daar al jaren niet meer aan en ik vind het prima. Wanneer ga jij het vieren en met wie?
Gewoon Sexy and I Know It op zetten en dan met je geval tegen haar kont wigglen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
doe maar een nummer om op te slamdancen/pogen/moshen/pitten en dan tegen een meid aan botsten
Ik weet niet of dat de juiste manier is Tijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
doe maar een nummer om op te slamdancen/pogen/moshen/pitten en dan tegen een meid aan botsten
ik heb het niet op die rosmantische schuifelshitquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de juiste manier is Tijn
Tuurlijk niet! gaat veel te snelquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dancing in the Moonlight geen schuifelnummer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze is fucking briljant (slecht, maar dat is bij mij altijd een dun lijntje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Je bent er maar druk mee. Gelukkig ben je er dol opquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
Morgen met mijn familie, volgend weekend met zijn famile en dan met kerst nog een rondje (gescheiden ouders)
kerst is gedeeld eerste met sinterklaas als het over feestdagen gaat
en mijn verjaardag maar omdat die (nog niet) nationaal is noem ik die meestal maar niet
ooh ik weet nog met wie en wat ik aan had hahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet ik echt niet meer
Maar vrouwen meestal wel hequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik heb het niet op die rosmantische schuifelshitik luister/kijk nu ook naar metal. Cult of luna
hahaquote:
Stiekem heel stiekem zou ik het willen doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik heb het niet op die rosmantische schuifelshitik luister/kijk nu ook naar metal. Cult of luna
we hebben 1 vrij weekend in decemberquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee. Gelukkig ben je er dol op
Het is dan ook heel fijn, stiekemquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Stiekem heel stiekem zou ik het willen doen.
Jij moet gewoon gaan schurenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Stiekem heel stiekem zou ik het willen doen.
niet met die van mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is dan ook heel fijn, stiekem
Stiekem wel ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is dan ook heel fijn, stiekem
Dat heb ik al een paar keer gedaan, niks bijzonders.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij moet gewoon gaan schurenveel beter
vond je piemel dat ook?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, niks bijzonders.
Ik ben volgens mij redelijk romantisch en ouderwets als het om dit soort dingen gaat.
Nee, als stoere man hoor je een beetje ongemakkelijk om je heen te kijken zo van: denken ze nu dat ik gay ben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Royco1 het volgende:
Stiekem wel ja.
Maar als stoere man geef ik dat natuurlijk niet toe he
Geen idee ik luister niet naar muziek waar je op kan schurenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, niks bijzonders.
Ik ben volgens mij redelijk romantisch en ouderwets als het om dit soort dingen gaat.
Mijn piemel vond dat ook ja, die sliep rustig door.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vond je piemel dat ook?
dan was je broek te dik of deed ze het niet enthousiast genoeg
Je vergeet de zoenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, als stoere man hoor je een beetje ongemakkelijk om je heen te kijken zo van: denken ze nu dat ik gay ben?En dan kijk je opeens in de ogen van het meisje waarmee je danst en dan valt de wereld om je heen opeens weg en is het voor 3 minuut nog wat alleen zij, jij en de muziek en het gevoel dat dit uren mag duren en dan komt opeens dat verschrikkelijke moment...de laatste tonen van het nummer en BAM je bent weer terug op aarde.
Nee dat is hoe een vrouw het beleeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, als stoere man hoor je een beetje ongemakkelijk om je heen te kijken zo van: denken ze nu dat ik gay ben?En dan kijk je opeens in de ogen van het meisje waarmee je danst en dan valt de wereld om je heen opeens weg en is het voor 3 minuut nog wat alleen zij, jij en de muziek en het gevoel dat dit uren mag duren en dan komt opeens dat verschrikkelijke moment...de laatste tonen van het nummer en BAM je bent weer terug op aarde.
Dan deed ze het niet goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn piemel vond dat ook ja, die sliep rustig door.
Met de juiste vrouw een man ook hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is hoe een vrouw het beleeft.
Of Heloef is een kasthomoquote:
Hey! Een samenvatting van gisterenavond.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
nou als je wil kan het overal op hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik luister niet naar muziek waar je op kan schuren
Oh ja fuck, nou die wilde je dus geven maar verlegen etc en je bent stoer en al je stoere vrienden staan te kijken, dus je fluistert: 'kom je straks na het feest naar de fietsenstalling'quote:
de bam was bij jou de invasie van de vriendinnen die je van vreemde dingen beschuldigde?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hey! Een samenvatting van gisterenavond.
Oh ja, zo ging dat inderdaad ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh ja fuck, nou die wilde je dus geven maar verlegen etc en je bent stoer en al je stoere vrienden staan te kijken, dus je fluistert: 'kom je straks na het feest naar de fietsenstalling'
Haha. After the fact ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de bam was bij jou de invasie van de vriendinnen die je van vreemde dingen beschuldigde?
Goedeavondquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
Zal ik het nog een keertje proberen? Goedenavond, allemaal!
Weer niet allemaal tegelijk
Geen flauw idee, maar het komt te zoetsappig over zo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe beleeft de man het dan volgens jou?
mmm enige idee wat voor muziek ik vaak luisterquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je wil kan het overal op hoor
ik was een tijdje terug weer eens uit naar zo'n feest waar we vaker heen gingen maar dat was opeens een kinderdisco geworden in de paar maanden dat we niet geweest waren
sta ik lekker te dansen op rammstein staan er naast me 2 van die 16jarige te schuren
dat was dan wel weer hilarisch
Had je een date? Vertelquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hey! Een samenvatting van gisterenavond.
hoj.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
Je komt ook zo onopvallend binnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
dude het is hier een slowchat waar mensen in een gesprek zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
je mist mijn puntquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm enige idee wat voor muziek ik vaak luisterniet echt schuur muziek
ooh vet leuk juist!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Liefjes!![]()
Eindelijk weer thuis.. wat een narigheid zo'n meubelboulevard.
Niet zo aandacht opeisenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
Juist daarom zeg ik altijd maar even goedenavond in plaats van midden in het gesprek te vallen. Mensen kondigen het hier vaak genoeg aan als ze binnen vallen, hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dude het is hier een slowchat waar mensen in een gesprek zijn
geen adoreer capstan topic
serieus post gewoon mee ipv dit
Het ligt eraan met wie je ritst...quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet zo aandacht opeisenGewoon meedoen aan het gesprek. Tijdens de file ga je je ook niet eerst een begroeting eisen als je moet ritsen
ja en dat is in alle gevallen zinloos en in mijn ogen irritantquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Juist daarom zeg ik altijd maar even goedenavond in plaats van midden in het gesprek te vallen. Mensen kondigen het hier vaak genoeg aan als ze binnen vallen, hoor.
Jawel, als ze niet netjes zwaaien dan komen ze er niet tussenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet zo aandacht opeisenGewoon meedoen aan het gesprek. Tijdens de file ga je je ook niet eerst een begroeting eisen als je moet ritsen
Gelukkig heb ik geen rijbewijs. Zie verder hierbovenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou, jij hoeft me niet meer te begroeten, zit daar maar niet over in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dat is in alle gevallen zinloos en in mijn ogen irritant
en al helemaal als je het dan gaat herhalen als niet iedereen meteen tijd vrij maakt om je te begroeten
"Vroeger" was dit topic helemaal geen slowchat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
'vroeger' was er nog ooit een verbod op dat hoi hoi doei doei geneuzel in sc's
gouden tijden
tijd voor een borrel
Dus je hoorde dat nummer, zag een chick, ging met haar dansen en toen gebeurde het bovenstaande en toen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geen date. Murder on the dancefloor.
Whoohoooooo die is ook goed om op te schuifelenquote:
Aangezien iedereen keihard aan het hosselen is heeft er niemand meer hulp nodig blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Vroeger" was dit topic helemaal geen slowchat.
Tsja ik ga niet zo vaak naar avonden waar alleen gedanst wordt. Ik ga vrijwel alleen naar concerten toe. Daar kan ook geschuurd worden alleen niet bij de muziek die ik luister. Dat past daar gewoon niet bij. Net zoals hangbangen niet past bij een klassieke muziekquote:
"Iedereen" is ook een groot woordquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aangezien iedereen keihard aan het hosselen is heeft er niemand meer hulp nodig blijkbaar.
Het was niet dat nummer, maar ik had het op mijn heupen gisteren. De markt is Wauw nog niet vergeten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je hoorde dat nummer, zag een chick, ging met haar dansen en toen gebeurde het bovenstaande en toen?
Nou wat hij doet geeft bij mij hetzelfde gevoel als een velletje van je piemel wat tussen de rits komtquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het ligt eraan met wie je ritst...
Auchquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou wat hij doet geeft bij mij hetzelfde gevoel als een velletje van je piemel wat tussen de rits komt
dat was mijn punt tijntjequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik ga niet zo vaak naar avonden waar alleen gedanst wordt. Ik ga vrijwel alleen naar concerten toe. Daar kan ook geschuurd worden alleen niet bij de muziek die ik luister. Dat past daar gewoon niet bij. Net zoals hangbangen niet past bij een klassieke muziek
auwquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou wat hij doet geeft bij mij hetzelfde gevoel als een velletje van je piemel wat tussen de rits komt
Jij hebt eul geen piemel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik breng zowaar bepaalde gevoelens teweeg. Dat ik dat nog mag meemakenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lach altijd lief of ik druk 'm er gewoon tussen. Afhankelijk van mijn buiquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
Jawel, als ze niet netjes zwaaien dan komen ze er niet tussen
Als jij lief lacht laat ik je er ook wel tussenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lach altijd lief of ik druk 'm er gewoon tussen. Afhankelijk van mijn bui
Voor dat laatste geval wil ik nog wel eens een grote sticker op mn auto plakken. "Leaseauto zonder eigen risico". Kijken of mensen er dan nog tussen willen drukken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lach altijd lief of ik druk 'm er gewoon tussen. Afhankelijk van mijn bui
Ik niet, ik ben niet zo'n pushover-watje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij lief lacht laat ik je er ook wel tussen
Ik snap hetquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was mijn punt tijntje
rammstein werd gedraaid, niet bepaald schuurmuziek en een setje hield stug vol en bleef schuren
Palmquote:
Ik heb nog problemenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Aangezien iedereen keihard aan het hosselen is heeft er niemand meer hulp nodig blijkbaar.
Ik ben daar wel gevoelig voorquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben niet zo'n pushover-watje.
Moet het per se iets van recente datum zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Verveel me, wie weet er nog een leuke film om te kijken?
Klopt, maar aan de reacties te lezen blijkt dat mijn vermoeden juist was en dat het vrij pijnlijk isquote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij denkt gewoon met je pielemuis.
* tijnbrein geeft wauwelaar een palmpjequote:
ik heb meloen likeur met 7-upquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft wauwelaar een palmpje
Jammie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft wauwelaar een palmpje
Die plak je er dan snel op als ik er tussen piep?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor dat laatste geval wil ik nog wel eens een grote sticker op mn auto plakken. "Leaseauto zonder eigen risico". Kijken of mensen er dan nog tussen willen drukken.
Ik lach een beetje zoals deze vrouwquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Royco1 het volgende:
Als jij lief lacht laat ik je er ook wel tussen
Dat klinkt ook goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb meloen likeur met 7-up
niiiice
Good luckquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al in Ahoy, deuren gaan over 10 minuutjes open, wish me luck.
Ik ga maar weer eens aan de whisky denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb meloen likeur met 7-up
niiiice
Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Sorry dat ziet er niet lief uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die plak je er dan snel op als ik er tussen piep?
[..]
Ik lach een beetje zoals deze vrouw
[ afbeelding ]
Ga series kijken, daar kan ik wel tips over gevenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Verveel me, wie weet er nog een leuke film om te kijken?
echt heel goed dat je het doet!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Die lust ik wel. Je hebt er toch wel een glaasje fris bij, hè?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goed![]()
Iemand kruidnootjes?
Ik kom niemand tegen die ik wil hosselen, dus daar wil ik tips voor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef Royco1 het volgende:
Jij moet toch wel een date kunnen hosselen?
Dat zijn woorden maar geen piemelquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Jij wordt wel gehosseld door dronken hitsige pubertjes in dit topic. Geen zorgen.
ik ook!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga series kijken, daar kan ik wel tips over geven
Walking Dead, Sons of Anarchy, Big Bang Theory, How i met your mother.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
Ik kom niemand tegen die ik wil hosselen, dus daar wil ik tips voor.
Dan moet je gaan stappen ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn woorden maar geen piemel
Oh ja hoor, cola of sap?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die lust ik wel. Je hebt er toch wel een glaasje fris bij, hè?
Gabberquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga nergens naar toe. Ik werk op Nightmare vanavond. Tering herrie.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga maar weer eens aan de whisky denk ik.
Brofist,sis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt me volle aandacht... alhoewel heb nu even zin pepernoten. Pepernoten eerst, daarna de suggesties lezen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je niet in Breda tegengekomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor hem:quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In een kroeg is ook relaxedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?![]()
Ok, ik doe ook mee. We maken het hier gewoon leuk met elkaar. Veel relaxter dan in de kroeg. Nu hebben we allemaal onze eigen muziek, relaxte kleding aan, alcohol... laat het feest maar losbreken
Er zijn voldoende piemels in de aanbieding. Al denk ik dat er in KPD mooiere staan.quote:
Ik wil beidequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor hem:
[ afbeelding ]
Voor haar:
[ afbeelding ]
Dat zijn zo ongeveer de enige series die ik nu niet volgquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
ik ook!!
new girl is wel een van de favo van de nieuwe van dit seizoen
en once up on a time + suburgatory
Heel zeker, die fles moet leeg voordat ik hem mee moet verhuizen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?![]()
Ok, ik doe ook mee. We maken het hier gewoon leuk met elkaar. Veel relaxter dan in de kroeg. Nu hebben we allemaal onze eigen muziek, relaxte kleding aan, alcohol... laat het feest maar losbreken
nicequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?![]()
Uit dat rijtje kijk ik alleen SoAquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:55 schreef ElDinosaur het volgende:
Walking Dead, Sons of Anarchy, Big Bang Theory, How i met your mother.
ooh ik vind haar echt heel knapquote:
Piney zeker?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uit dat rijtje kijk ik alleen SoA![]()
Die mag zijn piemel zeker in mijn steken
Ik wil mijn piemel wel in penny uit the big bang theory stekenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Uit dat rijtje kijk ik alleen SoA![]()
Die mag zijn piemel zeker in mijn steken
Waarom zou ik een foto sturen als ik niemand wil hosselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:56 schreef DenWauwelaar het volgende:
Bullshit.
Je vertikt een foto te sturen.
Je wil toch piemols?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een foto sturen als ik niemand wil hosselen
En net wilde je dat nog wel....quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een foto sturen als ik niemand wil hosselen
ooh neequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil mijn piemel wel in penny uit the big bang theory steken
Glas sap komt eraanquote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil mijn piemel wel in penny uit the big bang theory steken
Haar iq voelt mijn piemel niets vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh nee
ik vind haar niet zo knap en als we het over het karakter hebben dan ook veel te dom
dat vind ik altijd echt een afknapper
Hou je van comedy, want dan moet je niet bij mij zijn. Ik doe genre history, thriller, drama, highschool, vampieren, romantiek.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Je hebt me volle aandacht... alhoewel heb nu even zin pepernoten. Pepernoten eerst, daarna de suggesties lezen.
Ben je niet in Breda tegengekomen.
quote:
voor een keertje seks kan dat bestquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh nee
ik vind haar niet zo knap en als we het over het karakter hebben dan ook veel te dom
dat vind ik altijd echt een afknapper
Wanneer ga je verhuizen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Heel zeker, die fles moet leeg voordat ik hem mee moet verhuizen.
nee ik zou dat echt niet kunnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
voor een keertje seks kan dat best
wel een leuk topjequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
lolwut! die wilde ik net posten.
iets gevonden vandaag in de meubelwinkel?quote:
Een bank met 2-3 maanden levertijd.. en de rest van de meubels die ik wil. Binnenkort alles maar ophalen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iets gevonden vandaag in de meubelwinkel?
Die ziet er niet verkeerd uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die mag je zelf neuken met zijn slangetje![]()
Ik bedoelde hem
[ afbeelding ]
1 is genoeg, maar wel van iemand die ik de moeite waard vind enzo. Flashback naar vannacht toen ik dit ook al zeiquote:
Maar Spencer mag ook.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil mijn piemel wel in Aria uit pretty little liars steken
Ja of afwisselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eén voor voor en één voor achter?
Ik welquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik zou dat echt niet kunnen
Dan zul je toch moeten gaan hosselen om er acter te komen of iemand de moeite waard isquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
1 is genoeg, maar wel van iemand die ik de moeite waard vind enzo. Flashback naar vannacht toen ik dit ook al zei
Vandaag mijn bank gekregenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een bank met 2-3 maanden levertijd.. en de rest van de meubels die ik wil. Binnenkort alles maar ophalen.
Delen geen optie?quote:
hahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
Uit PLL zou ik zeker aira doen
en emily
en hannah ook wel
BtvS heb ik al gezienquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hou je van comedy, want dan moet je niet bij mij zijn. Ik doe genre history, thriller, drama, highschool, vampieren, romantiek.
Nee, zo werkt het niet. Ik moet toch eerst interesse hebben voordat ik ga hosselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:08 schreef Royco1 het volgende:
Dan zul je toch moeten gaan hosselen om er acter te komen of iemand de moeite waard is
kleed zich ook zo leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
haha
Aria
godverdomme die is mooi.
Ik slaap nog in ons oude appartement, ex slaapt bij een vriendin totdat alles geregeld is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je die vandaag niet gekocht? Waar slaap je nu dan (op)?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vandaag mijn bank gekregenna 10 weken wachten
pfoe was wel lang hoor maar ja
plaatjes?
Echt? Ze zijn wel cute, maar ik kijk wel gewoonquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
Uit PLL zou ik zeker aira doen
en emily
en hannah ook wel
Maar je zult toch wel mensen tegen komen die je beter wil leren kennen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Ik moet toch eerst interesse hebben voordat ik ga hosselen
Ze komt redelijk dichtbij mijn droomvrouw...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kleed zich ook zo leuk
zou ik ook wel willen maar ik kom er niet mee weg
Leuk!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik slaap nog in ons oude appartement, ex slaapt bij een vriendin totdat alles geregeld is.
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag ook nog even een rondje in de buurt gelopen en tis maar max 5 min naar het strand.
Ik heb hem in het grijs genomen, niet deze kleur iig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Leuk!!
wij hebben ook zoiets
iets hogere zij leuningen en een tintje donkerder
beetje jong voor je misschien?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze komt redelijk dicht mijn droomvrouw...
IRL misschien ook wel nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje jong voor je misschien?
hoewel zij daar dan weer niet mee zit in de serie
Ongetwijfeld, maar dat interesseert me geen reedt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje jong voor je misschien?
hoewel zij daar dan weer niet mee zit in de serie
En je mag het bed niet meenemen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik slaap nog in ons oude appartement, ex slaapt bij een vriendin totdat alles geregeld is.
Vandaag ook nog even een rondje in de buurt gelopen en tis maar max 5 min naar het strand.
oh ik denk heus niet elke keer oooh die zou ik doen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Ze zijn wel cute, maar ik kijk wel gewoon
Nee, welk genre is dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Cactus1: heb jij de Engelse Being Human ook gezien?
Ik wil het bed ook niet meenemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En je mag het bed niet meenemen?![]()
5 minuten van het strand? Dat is zover weg bij mij vandaan
ja wij hebben donker grijs nuquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb hem in het grijs genomen, niet deze kleur iig.
Vampieren. Hele toffe serie.quote:
GoT: wachtende op het tweede seizoen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga maar Game of Thrones kijken of Spartacus.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nieuw bed, nieuwe herinneringen maken
de engelse shamelessquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vampieren. Hele toffe serie.
Series in Engeland
Misfits
Being Human
Skins
etc etc
Hmm, heb laatst een ep van iets gezien wat ik gewoon boring as hell vond. Heloef en nog zo'n knul fietsen ergens een oud winkelcentrum in en zien daar een vaag monster die iemand opvreet en dan zijn er nog mensen die overgaan naar het licht enzo. Klinkt dat bekend? Ben gestopt na 1 ep.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vampieren. Hele toffe serie.
Series in Engeland
Misfits
Being Human
Skins
etc etc
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm, heb laatst een ep van iets gezien wat ik gewoon boring as hell vond. Heloef en nog zo'n knul fietsen ergens een oud winkelcentrum in en zien daar een vaag monster die iemand opvreet en dan zijn er nog mensen die overgaan naar het licht enzo. Klinkt dat bekend? Ben gestopt na 1 ep.
Cactus1 roept de hele tijd dat ze een piemel wil, maar is te veeleisendquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
Okee ik lees wat over piemels, maar waar gaat het nou over?
Ik zie niks over piemels. Jij ziet altijd gewoon wat je wil zien, ik denk dat het daar aan ligt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
Que?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hmm, heb laatst een ep van iets gezien wat ik gewoon boring as hell vond. Heloef en nog zo'n knul fietsen ergens een oud winkelcentrum in en zien daar een vaag monster die iemand opvreet en dan zijn er nog mensen die overgaan naar het licht enzo. Klinkt dat bekend? Ben gestopt na 1 ep.
Veeleisende vrouwen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Cactus1 roept de hele tijd dat ze een piemel wil, maar is te veeleisend
Ok, Alias gezien? Fringe, Falling Skies, Revenge, Ringer, Covert Affairs, Nikita, The Secret Circle, Vampire Diaries, Trueblood, Damages, Haven, The Event en White Collar?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef DigitalGirl het volgende:
GoT: wachtende op het tweede seizoen.
Spartacus: nog een maandje wachten, benieuwd of Andy Whitfield te vervangen is.
Welk seizoen zit je?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef formerjellybean het volgende:
ik ga zo verder met Buffy the vampireslayer
Dat piemels chills zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
Ze zijn zeker chill.quote:
Ik heb alle series die zonde van je tijd zijn even doorgehaald.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, Alias gezien? Fringe, Falling Skies, Revenge, Ringer, Covert Affairs, Nikita, The Secret Circle, Vampire Diaries, Trueblood, Damages, Haven, The Event en White Collar?
Het was een nieuwe Engelse serie iigquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Revenge kijk ik ook!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, Alias gezien? Fringe, Falling Skies, Revenge, Ringer, Covert Affairs, Nikita, The Secret Circle, Vampire Diaries, Trueblood, Damages, Haven, The Event en White Collar?
Mijn piemel is niet goed genoeg denk ik.quote:
Er komt nog een tijd dat je dat soort luxeproblemen zou willen hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn zeker chill.
Behalve als ze te vaak hard zijn, that's not cool.
Mwah, zelden last van eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn zeker chill.
Behalve als ze te vaak hard zijn, that's not cool.
Heb/had je last van erectieproblemen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er komt nog een tijd dat je dat soort luxeproblemen zou willen hebben.
Nou ik heb me anders prima vermaakt met Falling Skies afgelopen week.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb alle series die zonde van je tijd zijn even doorgehaald.
Hah, nee het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb/had je last van erectieproblemen?
Ja die wil ik ook nog een keer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het 1 ste seizoen, van een verzamelbox , en eigenlijk moet die andere ook eens zien te kopen
Being Human is niet nieuw en natuurlijk zijn er in Engeland ook veel slechte series.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het was een nieuwe Engelse serie iig
Ervaring mee? Vertel eensquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Er komt nog een tijd dat je dat soort luxeproblemen zou willen hebben.
Net zo beroerd als Terra Nova. Wat is dat toch slecht.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ik heb me anders prima vermaakt met Falling Skies afgelopen week.Maar ik moet zeggen er zitten kwalitatief betere en slechtere tussen, maar heb me met allemaal vermaakt
Allemaal samengevat in "The Sopranos" , beste serie ooit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lijstje dan ook maar even
wel anders als wat hier populair is geloof ik
HIMYM
Gossip Girl
Hart of dixie
Glee
new girl 20
modern family
up all night
suburgatory
revenge
The big bang theorie
Greys
Downton abbey
pan am
once upon a time
Ik heb toen ik medicijnen had er last van gehad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb/had je last van erectieproblemen?
vanavond op! op de belg (weet niet welke van de twee)quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Being Human is niet nieuw en natuurlijk zijn er in Engeland ook veel slechte series.
Ook briljant is trouwens Sherlock Holmes op BBC.
Je had een constante erectie?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Hah, nee het tegenovergestelde.
Die kijk ik ook, hihiquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lijstje dan ook maar even
wel anders als wat hier populair is geloof ik
HIMYM
Gossip Girl
Hart of dixie
Glee
new girl 20
modern family
up all night
suburgatory
revenge
The big bang theorie
Greys
Downton abbey
pan am
once upon a time
Dat nou ook weer niet, maar het scheelt weinig.quote:
Ik vond het tof toen het op SBS666 werd uitgezondenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik ook! Die moet ik eens gaan dlen. Ohja en vanaf seizoen 6 van 24 ook
Nee, Terra Nova wint. Die is nog net iets slechterquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef DenWauwelaar het volgende:
Net zo beroerd als Terra Nova. Wat is dat toch slecht.
Weet je wat ik ook heerlijk vond? The Tudorsquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
Ik vond het tof toen het op SBS666 werd uitgezondenjammer dat het daarna pas om 23 uur werd uitgezonden
Geen idee omdat het kanquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Dat nou ook weer niet, maar het scheelt weinig.
Waarom bespreek ik dit met een 17 jarige jongen?
Omdat je niet inging op mijn vraag, maar goed ik lees gewoon meequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef ElDinosaur het volgende:
Die heb ik niet gevolgd eigenlijk waar gaat dat over?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:27 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je wat ik ook heerlijk vond? The Tudors![]()
over the tudors natuurlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die heb ik niet gevolgd eigenlijk waar gaat dat over?
Ja, maar ik had dat daarvoor al beantwoord. Lees nou eens wat sneller.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Omdat je niet inging op mijn vraag, maar goed ik lees gewoon mee
En dit was het nieuws keek ik ook altijd op den brit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef rhubarbje het volgende:
Kijk je ook 'quizshows' van de engelse zenders wauwelaar?
Ik ben gek op QI en pointless
De Tudor-dynastie bekleedde het koningschap van Engeland en Wales van 1485 tot 1603. Van 1541 tot 1603 regeerden de Tudors ook als koning van Ierland.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef tijnbrein het volgende:
Die heb ik niet gevolgd eigenlijk waar gaat dat over?
Ik kijk nu QI (met een reference naar hhgttgquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:29 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
En dit was het nieuws keek ik ook altijd op den brit.
die afkortingen zeggen me niksquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ik kijk nu QI (met een reference naar hhgttg)
never mind the buzzcocks is ook wel leuk
Omdat 17 jarige jongens genoeg ervaring hebben met constante erecties.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:26 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:28 schreef ElDinosaur het volgende:
Ja, maar ik had dat daarvoor al beantwoord. Lees nou eens wat sneller.
Denk aan een vies wijf. (Mijn wiskundelerares did the tricks, always)quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Omdat 17 jarige jongens genoeg ervaring hebben met constante erecties.
Werkt niet eens bij mij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:33 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Denk aan een vies wijf. (Mijn wiskundelerares did the tricks, always)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |