Idd het ijzer smeden als het heet isquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Keyos het volgende:
Bijna
Even kijken wanneer ik het drinken met haar ga plannen, sowieso in de komende week , moeten niet te grote gaten gaan komen.
ooh ik ben gek op feestjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, vandaag was sint/verjaardag/familiereunie/verplichte shizzle allemaal in 1 dag gepropt en wat mij betreft hadden ze gelijk kerst, pinksteren en pasen er ook bij genomen. Ik heb mijn portie wel weer gehad voor dit jaar
Ja zeker.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Ja en ik vond dat een suf antwoord
kom op je wil toch ook een leuk meisje kroelen?
samen schuifelen op celine dion
je moet er even door heenquote:
Dat weet ik nog niet moet eerst nog een leuk persoon tegen komenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:10 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Welke relatie wil je kapot maken?
Dat is waar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je moet er even door heen
eerst het zuur dan het zoet
Celine Dion?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:12 schreef rhubarbje het volgende:
Ja en ik vond dat een suf antwoord
kom op je wil toch ook een leuk meisje kroelen?
samen schuifelen op celine dion
Misschien is het gebrek aan cadeautjes voor mij de reden dat ik er niks mee hebquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef rhubarbje het volgende:
ooh ik ben gek op feestjes
en leugens richting kinderensinterklaas is dan ook mijn favo feest
en ik hou al helemaal van cadeautjesvooral als ze voor mij zijn
oh maar dat is geen schuifelnummer! gaat veel te snel!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja zeker.
Niet op Celine Dion, wel op Toploader, enig zwijmelnummer dat me niet irriteert.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Celine had samen met de titanic te onder moeten gaan. Die film heb ik overigens nog nooit gezienquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Celine Dion?Dat is bijna net zo erg als mijn date die vorige week zonder schaamte bekende dat hij the Voice opnam en het dan zo plande dat hij het fijn kon kijken tijdens de afwas of het strijken. Ik keek echt zo van: wtf, je maakt een graap, ZEG DAT JE EEN GRAP MAAKT
![]()
Maar hij was bloedserieus.. Ik zal de rest vd details besparen
Ik weet voorlopig niet wie, mocht ik een slachtoffer vinden laat ik het weten.quote:
Ik heb ook heel lang uitgesteld om die film te kijken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Celine had samen met de titanic te onder moeten gaan. Die film heb ik overigens nog nooit gezien
Ga stappen en op jacht danquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet voorlopig niet wie, mocht ik een slachtoffer vinden laat ik het weten.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh maar dat is geen schuifelnummer! gaat veel te snel!
zoiets moet je hebbenDancing in the Moonlight geen schuifelnummer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Wat mijn wel tof lijkt is om een keer met een meid als date naar Grease te gaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook heel kang uitgesteld om die film te kijken.
Maar is toch best een goede film
quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ah daar hebben we de 1x per half uur extreme slowchatter
Het eerste nummer waar ik ooit op geslowt hebquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Celine Dion?Dat is bijna net zo erg als mijn date die vorige week zonder schaamte bekende dat hij the Voice opnam en het dan zo plande dat hij het fijn kon kijken tijdens de afwas of het strijken. Ik keek echt zo van: wtf, je maakt een graap, ZEG DAT JE EEN GRAP MAAKT
![]()
Maar hij was bloedserieus.. Ik zal de rest vd details besparen
Nou in het uitgaansgeweld gaat het al helemaal niet lukken ben ik bang.quote:
Dat soort dingen weet ik echt niet meerquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het eerste nummer waar ik ooit op geslowt heb
Celine Dion - How do I live without you
dus die dingen zitten bij mij voor altijd aan elkaar vast
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |