Ik ga maar weer eens aan de whisky denk ik.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb meloen likeur met 7-up
niiiice
Waar ga je naartoe?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al in Ahoy, deuren gaan over 10 minuutjes open, wish me luck.
Sorry dat ziet er niet lief uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die plak je er dan snel op als ik er tussen piep?
[..]
Ik lach een beetje zoals deze vrouw
[ afbeelding ]
Ga series kijken, daar kan ik wel tips over gevenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Verveel me, wie weet er nog een leuke film om te kijken?
echt heel goed dat je het doet!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al in Ahoy, deuren gaan over 10 minuutjes open, wish me luck.
Die lust ik wel. Je hebt er toch wel een glaasje fris bij, hè?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat klinkt ook goed![]()
Iemand kruidnootjes?
Ik kom niemand tegen die ik wil hosselen, dus daar wil ik tips voor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:45 schreef Royco1 het volgende:
Jij moet toch wel een date kunnen hosselen?
Dat zijn woorden maar geen piemelquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:46 schreef ElDinosaur het volgende:
Jij wordt wel gehosseld door dronken hitsige pubertjes in dit topic. Geen zorgen.
ik ook!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga series kijken, daar kan ik wel tips over geven
Walking Dead, Sons of Anarchy, Big Bang Theory, How i met your mother.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Bullshit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
Ik kom niemand tegen die ik wil hosselen, dus daar wil ik tips voor.
Dan moet je gaan stappen ofzoquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
[..]
Dat zijn woorden maar geen piemel
Oh ja hoor, cola of sap?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Capstan het volgende:
[..]
Die lust ik wel. Je hebt er toch wel een glaasje fris bij, hè?
Gabberquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga nergens naar toe. Ik werk op Nightmare vanavond. Tering herrie.
Weet je het zeker?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:52 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik ga maar weer eens aan de whisky denk ik.
Brofist,sis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je hebt me volle aandacht... alhoewel heb nu even zin pepernoten. Pepernoten eerst, daarna de suggesties lezen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:53 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ben je niet in Breda tegengekomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Voor hem:quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:54 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
In een kroeg is ook relaxedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?![]()
Ok, ik doe ook mee. We maken het hier gewoon leuk met elkaar. Veel relaxter dan in de kroeg. Nu hebben we allemaal onze eigen muziek, relaxte kleding aan, alcohol... laat het feest maar losbreken
Er zijn voldoende piemels in de aanbieding. Al denk ik dat er in KPD mooiere staan.quote:
Ik wil beidequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Voor hem:
[ afbeelding ]
Voor haar:
[ afbeelding ]
Dat zijn zo ongeveer de enige series die ik nu niet volgquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:55 schreef rhubarbje het volgende:
ik ook!!
new girl is wel een van de favo van de nieuwe van dit seizoen
en once up on a time + suburgatory
Heel zeker, die fles moet leeg voordat ik hem mee moet verhuizen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?![]()
Ok, ik doe ook mee. We maken het hier gewoon leuk met elkaar. Veel relaxter dan in de kroeg. Nu hebben we allemaal onze eigen muziek, relaxte kleding aan, alcohol... laat het feest maar losbreken
nicequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:57 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Weet je het zeker?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |