Ik breng zowaar bepaalde gevoelens teweeg. Dat ik dat nog mag meemakenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou wat hij doet geeft bij mij hetzelfde gevoel als een velletje van je piemel wat tussen de rits komt
Ik lach altijd lief of ik druk 'm er gewoon tussen. Afhankelijk van mijn buiquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
Jawel, als ze niet netjes zwaaien dan komen ze er niet tussen
Als jij lief lacht laat ik je er ook wel tussenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lach altijd lief of ik druk 'm er gewoon tussen. Afhankelijk van mijn bui
Voor dat laatste geval wil ik nog wel eens een grote sticker op mn auto plakken. "Leaseauto zonder eigen risico". Kijken of mensen er dan nog tussen willen drukken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lach altijd lief of ik druk 'm er gewoon tussen. Afhankelijk van mijn bui
Ik niet, ik ben niet zo'n pushover-watje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij lief lacht laat ik je er ook wel tussen
Ik snap hetquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was mijn punt tijntje
rammstein werd gedraaid, niet bepaald schuurmuziek en een setje hield stug vol en bleef schuren
Palmquote:
Ik heb nog problemenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Aangezien iedereen keihard aan het hosselen is heeft er niemand meer hulp nodig blijkbaar.
Ik ben daar wel gevoelig voorquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben niet zo'n pushover-watje.
Moet het per se iets van recente datum zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Verveel me, wie weet er nog een leuke film om te kijken?
Klopt, maar aan de reacties te lezen blijkt dat mijn vermoeden juist was en dat het vrij pijnlijk isquote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij denkt gewoon met je pielemuis.
* tijnbrein geeft wauwelaar een palmpjequote:
ik heb meloen likeur met 7-upquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft wauwelaar een palmpje
Jammie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft wauwelaar een palmpje
Die plak je er dan snel op als ik er tussen piep?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor dat laatste geval wil ik nog wel eens een grote sticker op mn auto plakken. "Leaseauto zonder eigen risico". Kijken of mensen er dan nog tussen willen drukken.
Ik lach een beetje zoals deze vrouwquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Royco1 het volgende:
Als jij lief lacht laat ik je er ook wel tussen
Dat klinkt ook goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb meloen likeur met 7-up
niiiice
Good luckquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al in Ahoy, deuren gaan over 10 minuutjes open, wish me luck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |