ooh vet leuk juist!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef ElDinosaur het volgende:
Liefjes!![]()
Eindelijk weer thuis.. wat een narigheid zo'n meubelboulevard.
Niet zo aandacht opeisenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
Zal ik het nog een keertje proberen? Goedenavond, allemaal!
Weer niet allemaal tegelijk
Juist daarom zeg ik altijd maar even goedenavond in plaats van midden in het gesprek te vallen. Mensen kondigen het hier vaak genoeg aan als ze binnen vallen, hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dude het is hier een slowchat waar mensen in een gesprek zijn
geen adoreer capstan topic
serieus post gewoon mee ipv dit
Het ligt eraan met wie je ritst...quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet zo aandacht opeisenGewoon meedoen aan het gesprek. Tijdens de file ga je je ook niet eerst een begroeting eisen als je moet ritsen
ja en dat is in alle gevallen zinloos en in mijn ogen irritantquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Capstan het volgende:
[..]
Juist daarom zeg ik altijd maar even goedenavond in plaats van midden in het gesprek te vallen. Mensen kondigen het hier vaak genoeg aan als ze binnen vallen, hoor.
Jawel, als ze niet netjes zwaaien dan komen ze er niet tussenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Niet zo aandacht opeisenGewoon meedoen aan het gesprek. Tijdens de file ga je je ook niet eerst een begroeting eisen als je moet ritsen
Gelukkig heb ik geen rijbewijs. Zie verder hierbovenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:34 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou, jij hoeft me niet meer te begroeten, zit daar maar niet over in.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en dat is in alle gevallen zinloos en in mijn ogen irritant
en al helemaal als je het dan gaat herhalen als niet iedereen meteen tijd vrij maakt om je te begroeten
"Vroeger" was dit topic helemaal geen slowchat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:36 schreef rhubarbje het volgende:
'vroeger' was er nog ooit een verbod op dat hoi hoi doei doei geneuzel in sc's
gouden tijden
tijd voor een borrel
Dus je hoorde dat nummer, zag een chick, ging met haar dansen en toen gebeurde het bovenstaande en toen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:33 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Geen date. Murder on the dancefloor.
Whoohoooooo die is ook goed om op te schuifelenquote:
Aangezien iedereen keihard aan het hosselen is heeft er niemand meer hulp nodig blijkbaar.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:37 schreef Capstan het volgende:
[..]
"Vroeger" was dit topic helemaal geen slowchat.
Tsja ik ga niet zo vaak naar avonden waar alleen gedanst wordt. Ik ga vrijwel alleen naar concerten toe. Daar kan ook geschuurd worden alleen niet bij de muziek die ik luister. Dat past daar gewoon niet bij. Net zoals hangbangen niet past bij een klassieke muziekquote:
"Iedereen" is ook een groot woordquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Aangezien iedereen keihard aan het hosselen is heeft er niemand meer hulp nodig blijkbaar.
Het was niet dat nummer, maar ik had het op mijn heupen gisteren. De markt is Wauw nog niet vergeten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Dus je hoorde dat nummer, zag een chick, ging met haar dansen en toen gebeurde het bovenstaande en toen?
Nou wat hij doet geeft bij mij hetzelfde gevoel als een velletje van je piemel wat tussen de rits komtquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef DenWauwelaar het volgende:
Het ligt eraan met wie je ritst...
Auchquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou wat hij doet geeft bij mij hetzelfde gevoel als een velletje van je piemel wat tussen de rits komt
dat was mijn punt tijntjequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Tsja ik ga niet zo vaak naar avonden waar alleen gedanst wordt. Ik ga vrijwel alleen naar concerten toe. Daar kan ook geschuurd worden alleen niet bij de muziek die ik luister. Dat past daar gewoon niet bij. Net zoals hangbangen niet past bij een klassieke muziek
auwquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou wat hij doet geeft bij mij hetzelfde gevoel als een velletje van je piemel wat tussen de rits komt
Jij hebt eul geen piemel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik breng zowaar bepaalde gevoelens teweeg. Dat ik dat nog mag meemakenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:39 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lach altijd lief of ik druk 'm er gewoon tussen. Afhankelijk van mijn buiquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:35 schreef Royco1 het volgende:
Jawel, als ze niet netjes zwaaien dan komen ze er niet tussen
Als jij lief lacht laat ik je er ook wel tussenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lach altijd lief of ik druk 'm er gewoon tussen. Afhankelijk van mijn bui
Voor dat laatste geval wil ik nog wel eens een grote sticker op mn auto plakken. "Leaseauto zonder eigen risico". Kijken of mensen er dan nog tussen willen drukken.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ik lach altijd lief of ik druk 'm er gewoon tussen. Afhankelijk van mijn bui
Ik niet, ik ben niet zo'n pushover-watje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Als jij lief lacht laat ik je er ook wel tussen
Ik snap hetquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:40 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat was mijn punt tijntje
rammstein werd gedraaid, niet bepaald schuurmuziek en een setje hield stug vol en bleef schuren
Palmquote:
Ik heb nog problemenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:38 schreef ElDinosaur het volgende:
Aangezien iedereen keihard aan het hosselen is heeft er niemand meer hulp nodig blijkbaar.
Ik ben daar wel gevoelig voorquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:43 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik niet, ik ben niet zo'n pushover-watje.
Moet het per se iets van recente datum zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:44 schreef DigitalGirl het volgende:
Verveel me, wie weet er nog een leuke film om te kijken?
Klopt, maar aan de reacties te lezen blijkt dat mijn vermoeden juist was en dat het vrij pijnlijk isquote:
Dat valt wel mee hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:47 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Jij denkt gewoon met je pielemuis.
* tijnbrein geeft wauwelaar een palmpjequote:
ik heb meloen likeur met 7-upquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft wauwelaar een palmpje
Jammie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:49 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
* tijnbrein geeft wauwelaar een palmpje
Die plak je er dan snel op als ik er tussen piep?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef ElDinosaur het volgende:
Voor dat laatste geval wil ik nog wel eens een grote sticker op mn auto plakken. "Leaseauto zonder eigen risico". Kijken of mensen er dan nog tussen willen drukken.
Ik lach een beetje zoals deze vrouwquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:41 schreef Royco1 het volgende:
Als jij lief lacht laat ik je er ook wel tussen
Dat klinkt ook goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:50 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik heb meloen likeur met 7-up
niiiice
Good luckquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:51 schreef Myraela het volgende:
Ik zit al in Ahoy, deuren gaan over 10 minuutjes open, wish me luck.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |