Morgen met mijn familie, volgend weekend met zijn famile en dan met kerst nog een rondje (gescheiden ouders)quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:15 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Misschien is het gebrek aan cadeautjes voor mij de reden dat ik er niks mee hebNee, ik doe daar al jaren niet meer aan en ik vind het prima. Wanneer ga jij het vieren en met wie?
Gewoon Sexy and I Know It op zetten en dan met je geval tegen haar kont wigglen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
doe maar een nummer om op te slamdancen/pogen/moshen/pitten en dan tegen een meid aan botsten
Ik weet niet of dat de juiste manier is Tijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef tijnbrein het volgende:
doe maar een nummer om op te slamdancen/pogen/moshen/pitten en dan tegen een meid aan botsten
ik heb het niet op die rosmantische schuifelshitquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat de juiste manier is Tijn
Tuurlijk niet! gaat veel te snelquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Dancing in the Moonlight geen schuifelnummer?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en deze is fucking briljant (slecht, maar dat is bij mij altijd een dun lijntje)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Je bent er maar druk mee. Gelukkig ben je er dol opquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef rhubarbje het volgende:
Morgen met mijn familie, volgend weekend met zijn famile en dan met kerst nog een rondje (gescheiden ouders)
kerst is gedeeld eerste met sinterklaas als het over feestdagen gaat
en mijn verjaardag maar omdat die (nog niet) nationaal is noem ik die meestal maar niet
ooh ik weet nog met wie en wat ik aan had hahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dat soort dingen weet ik echt niet meer
Maar vrouwen meestal wel hequote:Op zaterdag 3 december 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik heb het niet op die rosmantische schuifelshitik luister/kijk nu ook naar metal. Cult of luna
hahaquote:
Stiekem heel stiekem zou ik het willen doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
ik heb het niet op die rosmantische schuifelshitik luister/kijk nu ook naar metal. Cult of luna
we hebben 1 vrij weekend in decemberquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Je bent er maar druk mee. Gelukkig ben je er dol op
Het is dan ook heel fijn, stiekemquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
Stiekem heel stiekem zou ik het willen doen.
Jij moet gewoon gaan schurenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Stiekem heel stiekem zou ik het willen doen.
niet met die van mijquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is dan ook heel fijn, stiekem
Stiekem wel ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het is dan ook heel fijn, stiekem
Dat heb ik al een paar keer gedaan, niks bijzonders.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Jij moet gewoon gaan schurenveel beter
vond je piemel dat ook?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, niks bijzonders.
Ik ben volgens mij redelijk romantisch en ouderwets als het om dit soort dingen gaat.
Nee, als stoere man hoor je een beetje ongemakkelijk om je heen te kijken zo van: denken ze nu dat ik gay ben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:25 schreef Royco1 het volgende:
Stiekem wel ja.
Maar als stoere man geef ik dat natuurlijk niet toe he
Geen idee ik luister niet naar muziek waar je op kan schurenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat heb ik al een paar keer gedaan, niks bijzonders.
Ik ben volgens mij redelijk romantisch en ouderwets als het om dit soort dingen gaat.
Mijn piemel vond dat ook ja, die sliep rustig door.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:27 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
vond je piemel dat ook?
dan was je broek te dik of deed ze het niet enthousiast genoeg
Je vergeet de zoenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, als stoere man hoor je een beetje ongemakkelijk om je heen te kijken zo van: denken ze nu dat ik gay ben?En dan kijk je opeens in de ogen van het meisje waarmee je danst en dan valt de wereld om je heen opeens weg en is het voor 3 minuut nog wat alleen zij, jij en de muziek en het gevoel dat dit uren mag duren en dan komt opeens dat verschrikkelijke moment...de laatste tonen van het nummer en BAM je bent weer terug op aarde.
Nee dat is hoe een vrouw het beleeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, als stoere man hoor je een beetje ongemakkelijk om je heen te kijken zo van: denken ze nu dat ik gay ben?En dan kijk je opeens in de ogen van het meisje waarmee je danst en dan valt de wereld om je heen opeens weg en is het voor 3 minuut nog wat alleen zij, jij en de muziek en het gevoel dat dit uren mag duren en dan komt opeens dat verschrikkelijke moment...de laatste tonen van het nummer en BAM je bent weer terug op aarde.
Dan deed ze het niet goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Mijn piemel vond dat ook ja, die sliep rustig door.
Met de juiste vrouw een man ook hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee dat is hoe een vrouw het beleeft.
Of Heloef is een kasthomoquote:
Hey! Een samenvatting van gisterenavond.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:28 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
nou als je wil kan het overal op hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee ik luister niet naar muziek waar je op kan schuren
Oh ja fuck, nou die wilde je dus geven maar verlegen etc en je bent stoer en al je stoere vrienden staan te kijken, dus je fluistert: 'kom je straks na het feest naar de fietsenstalling'quote:
de bam was bij jou de invasie van de vriendinnen die je van vreemde dingen beschuldigde?quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hey! Een samenvatting van gisterenavond.
Oh ja, zo ging dat inderdaad ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Oh ja fuck, nou die wilde je dus geven maar verlegen etc en je bent stoer en al je stoere vrienden staan te kijken, dus je fluistert: 'kom je straks na het feest naar de fietsenstalling'
Haha. After the fact ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
de bam was bij jou de invasie van de vriendinnen die je van vreemde dingen beschuldigde?
Goedeavondquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
Zal ik het nog een keertje proberen? Goedenavond, allemaal!
Weer niet allemaal tegelijk
Geen flauw idee, maar het komt te zoetsappig over zo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:31 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hoe beleeft de man het dan volgens jou?
mmm enige idee wat voor muziek ik vaak luisterquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nou als je wil kan het overal op hoor
ik was een tijdje terug weer eens uit naar zo'n feest waar we vaker heen gingen maar dat was opeens een kinderdisco geworden in de paar maanden dat we niet geweest waren
sta ik lekker te dansen op rammstein staan er naast me 2 van die 16jarige te schuren
dat was dan wel weer hilarisch
Had je een date? Vertelquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:30 schreef DenWauwelaar het volgende:
Hey! Een samenvatting van gisterenavond.
hoj.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
Je komt ook zo onopvallend binnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
dude het is hier een slowchat waar mensen in een gesprek zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef Capstan het volgende:
je mist mijn puntquote:Op zaterdag 3 december 2011 21:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
mmm enige idee wat voor muziek ik vaak luisterniet echt schuur muziek
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |