Dat piemels chills zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:18 schreef heloef het volgende:
Okee ik lees wat over piemels, maar waar gaat het nou over?
Ze zijn zeker chill.quote:
Ik heb alle series die zonde van je tijd zijn even doorgehaald.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, Alias gezien? Fringe, Falling Skies, Revenge, Ringer, Covert Affairs, Nikita, The Secret Circle, Vampire Diaries, Trueblood, Damages, Haven, The Event en White Collar?
Het was een nieuwe Engelse serie iigquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb geen flauw idee waar je het over hebt.
Revenge kijk ik ook!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:20 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ok, Alias gezien? Fringe, Falling Skies, Revenge, Ringer, Covert Affairs, Nikita, The Secret Circle, Vampire Diaries, Trueblood, Damages, Haven, The Event en White Collar?
Mijn piemel is niet goed genoeg denk ik.quote:
Er komt nog een tijd dat je dat soort luxeproblemen zou willen hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn zeker chill.
Behalve als ze te vaak hard zijn, that's not cool.
Mwah, zelden last van eigenlijk.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze zijn zeker chill.
Behalve als ze te vaak hard zijn, that's not cool.
Heb/had je last van erectieproblemen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Er komt nog een tijd dat je dat soort luxeproblemen zou willen hebben.
Nou ik heb me anders prima vermaakt met Falling Skies afgelopen week.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
Ik heb alle series die zonde van je tijd zijn even doorgehaald.
Hah, nee het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb/had je last van erectieproblemen?
Ja die wil ik ook nog een keer.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het 1 ste seizoen, van een verzamelbox , en eigenlijk moet die andere ook eens zien te kopen
Being Human is niet nieuw en natuurlijk zijn er in Engeland ook veel slechte series.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Het was een nieuwe Engelse serie iig
Ervaring mee? Vertel eensquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:22 schreef ElDinosaur het volgende:
Er komt nog een tijd dat je dat soort luxeproblemen zou willen hebben.
Net zo beroerd als Terra Nova. Wat is dat toch slecht.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nou ik heb me anders prima vermaakt met Falling Skies afgelopen week.Maar ik moet zeggen er zitten kwalitatief betere en slechtere tussen, maar heb me met allemaal vermaakt
Allemaal samengevat in "The Sopranos" , beste serie ooit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:24 schreef rhubarbje het volgende:
Mijn lijstje dan ook maar even
wel anders als wat hier populair is geloof ik
HIMYM
Gossip Girl
Hart of dixie
Glee
new girl 20
modern family
up all night
suburgatory
revenge
The big bang theorie
Greys
Downton abbey
pan am
once upon a time
Ik heb toen ik medicijnen had er last van gehad.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Heb/had je last van erectieproblemen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |