Die ziet er niet verkeerd uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die mag je zelf neuken met zijn slangetje![]()
Ik bedoelde hem
[ afbeelding ]
1 is genoeg, maar wel van iemand die ik de moeite waard vind enzo. Flashback naar vannacht toen ik dit ook al zeiquote:
Maar Spencer mag ook.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil mijn piemel wel in Aria uit pretty little liars steken
Ja of afwisselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eén voor voor en één voor achter?
Ik welquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik zou dat echt niet kunnen
Dan zul je toch moeten gaan hosselen om er acter te komen of iemand de moeite waard isquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
1 is genoeg, maar wel van iemand die ik de moeite waard vind enzo. Flashback naar vannacht toen ik dit ook al zei
Vandaag mijn bank gekregenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een bank met 2-3 maanden levertijd.. en de rest van de meubels die ik wil. Binnenkort alles maar ophalen.
Delen geen optie?quote:
hahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
Uit PLL zou ik zeker aira doen
en emily
en hannah ook wel
BtvS heb ik al gezienquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hou je van comedy, want dan moet je niet bij mij zijn. Ik doe genre history, thriller, drama, highschool, vampieren, romantiek.
Nee, zo werkt het niet. Ik moet toch eerst interesse hebben voordat ik ga hosselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:08 schreef Royco1 het volgende:
Dan zul je toch moeten gaan hosselen om er acter te komen of iemand de moeite waard is
kleed zich ook zo leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
haha
Aria
godverdomme die is mooi.
Ik slaap nog in ons oude appartement, ex slaapt bij een vriendin totdat alles geregeld is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je die vandaag niet gekocht? Waar slaap je nu dan (op)?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vandaag mijn bank gekregenna 10 weken wachten
pfoe was wel lang hoor maar ja
plaatjes?
Echt? Ze zijn wel cute, maar ik kijk wel gewoonquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
Uit PLL zou ik zeker aira doen
en emily
en hannah ook wel
Maar je zult toch wel mensen tegen komen die je beter wil leren kennen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Ik moet toch eerst interesse hebben voordat ik ga hosselen
Ze komt redelijk dichtbij mijn droomvrouw...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kleed zich ook zo leuk
zou ik ook wel willen maar ik kom er niet mee weg
Leuk!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik slaap nog in ons oude appartement, ex slaapt bij een vriendin totdat alles geregeld is.
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag ook nog even een rondje in de buurt gelopen en tis maar max 5 min naar het strand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |