oh de lange tenen zijn weer terug?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja heilige rhubarb dagwaarschijnlijk heb je menstruatie ofzo want je zit iedereen af te zeiken
Eerlijk gezegd zou ik ook niet iemand slaan zo lang die ander niet fysiek wordt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja heilige rhubarb dagwaarschijnlijk heb je menstruatie ofzo want je zit iedereen af te zeiken
En dat was dus wel het puntquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik ook niet iemand slaan zo lang die ander niet fysiek wordt.
Soms kom je gewoon in een situatie waar jij zelf een klap moet uitdelen om te voorkomen dat het erger wordtquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat was dus wel het punt
oh zij sloeg jou eerst?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat was dus wel het punt
het zal wel weer aan mij liggen maar ik ben nog nooit in zo'n situatie gekomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms kom je gewoon in een situatie waar jij zelf een klap moet uitdelen om te voorkomen dat het erger wordt
Dan heb je geluk gehad, maar het kan iedereen over komenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zal wel weer aan mij liggen maar ik ben nog nooit in zo'n situatie gekomen
dat valt echt wel mee hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, maar het kan iedereen over komen
gelukkig ben je iemand die dat heel snel doorheeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb het gevoel dat ik bij jou altijd kei veel sarcasme mis in je posts
Ik wel, ik heb een keer iemand een kopstoot gegeven die mijn lastig viel. En ben een keer bijna uit de auto gesleurd toen kon ik niet eens iets terug doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zal wel weer aan mij liggen maar ik ben nog nooit in zo'n situatie gekomen
Dat ligt eraan. In gevallen waar mannelijke figuren ruzie zoeken met je, kun je weleens voor die keus komen te staan. Dan is het vechten of vluchten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms kom je gewoon in een situatie waar jij zelf een klap moet uitdelen om te voorkomen dat het erger wordt
En wat is normaal gedrag, en wat zijn normale mensen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat valt echt wel mee hoor
zolang jij je gewoon normaal gedraagt en met normale mensen om gaat zie ik echt niet in waarom mensen je opeens zouden willen gaan slaan
Klopt inderdaad, helaas had ik die situatie waar ik in de auto zat niet eens tijd om te reageren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. In gevallen waar mannelijke figuren ruzie zoeken met je, kun je weleens voor die keus komen te staan. Dan is het vechten of vluchten.
In alle andere gevallen is het vooral een brevet van onvermogen.
Ik denk dat het als vrouw wel minder is, maar als man zijnde ben ik vaak genoeg in zulke situaties gekomen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat valt echt wel mee hoor
zolang jij je gewoon normaal gedraagt en met normale mensen om gaat zie ik echt niet in waarom mensen je opeens zouden willen gaan slaan
ik wou net zeggen dat het misschien komt doordat ik vrouw ben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het als vrouw wel minder is, maar als man zijnde ben ik vaak genoeg in zulke situaties gekomen.
Dronken mensen worden weleens agressief en ik loop voor niemand weg.
Ik heb ooit tussen 3 man ingestaan die mij in elkaar wilden slaan. Vluchten was niet echt meer een optie, al heeft die mijn voorkeur. Dus ik heb de vent voor me zo hard geslagen dat ik zn neus heb gebroken en hij tegen de vlakte ging. De rest bedacht zich.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, helaas had ik die situatie waar ik in de auto zat niet eens tijd om te reageren.
Dat is altijd mijn probleem geweest, ik was vroeger heel erg mager dus leek altijd een makkelijke prooi om te sarren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit tussen 3 man ingestaan die mij in elkaar wilden slaan. Vluchten was niet echt meer een optie, al heeft die mijn voorkeur. Dus ik heb de vent voor me zo hard geslagen dat ik zn neus heb gebroken en hij tegen de vlakte ging. De rest bedacht zich.
Maar meestal fucken mensen niet met me, ik ben vrij breed en enigzins lang.
Zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit tussen 3 man ingestaan die mij in elkaar wilden slaan. Vluchten was niet echt meer een optie, al heeft die mijn voorkeur. Dus ik heb de vent voor me zo hard geslagen dat ik zn neus heb gebroken en hij tegen de vlakte ging. De rest bedacht zich.
Maar meestal fucken mensen niet met me, ik ben vrij breed en enigzins lang. Dat weerhoudt er genoeg.
Of je hebt geluk, of je bent een grote enge vrouw.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben wel eens tussen 2 vechtende mannen gaan staan en eens voor een meisje dat werd lastig gevallen door een kerel
maar ook toen heeft niemand ook maar zijn hand naar mij opgeheven en was alleen er gaan staan al meer dan genoeg
Als vrouw kom je in principe gewoon nooit in de situatie dat iemand je aan wil vallen fysiek ( of het moet huiselijk geweld oid zijn). Als man is dat echt anders. Zelfs in doorsnee kroeg/dancing ontstaat op een bepaald uur met teveel mannen een naargeestige sfeer. En soms loopt dat uit de hand.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:45 schreef rhubarbje het volgende:
ik ben wel eens tussen 2 vechtende mannen gaan staan en eens voor een meisje dat werd lastig gevallen door een kerel
maar ook toen heeft niemand ook maar zijn hand naar mij opgeheven en was alleen er gaan staan al meer dan genoeg
groot niet echtquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Of je hebt geluk, of je bent een grote enge vrouw.
Ik zie het hier in het cafe inderdaad vaak genoeg van het 1 op het andere moment verkeerd gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als vrouw kom je in principe gewoon nooit in de situatie dat iemand je aan wil vallen fysiek ( of het moet huiselijk geweld oid zijn). Als man is dat echt anders. Zelfs in doorsnee kroeg/dancing ontstaat op een bepaald uur met teveel mannen een naargeestige sfeer. En soms loopt dat uit de hand.
Maar goed, je kunt als man ook zorgen dat je die situaties niet opzoekt.
Ik geloof je meteen hoor dat het als man anders isquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Als vrouw kom je in principe gewoon nooit in de situatie dat iemand je aan wil vallen fysiek ( of het moet huiselijk geweld oid zijn). Als man is dat echt anders. Zelfs in doorsnee kroeg/dancing ontstaat op een bepaald uur met teveel mannen een naargeestige sfeer. En soms loopt dat uit de hand.
Maar goed, je kunt als man ook zorgen dat je die situaties niet opzoekt.
Als ik mensen zou slaan, zou ik een dikke vrouw niet bovenaan mijn lijstje hebben staan denk ik. Zo dat volle gewicht tegen me aan, nee dankje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
groot niet echt
dik wel.. misschien waren ze bang dat ik op ze ging zitten
Ik loop liever weg, maar dat heeft ook een reden. Ik heb een vriend gehad die ook dacht ik loop niet weg en kreeg een gebroken glas in zijn gezicht. Hij heeft nog steeds littekens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:49 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zie het hier in het cafe inderdaad vaak genoeg van het 1 op het andere moment verkeerd gaan.
En ik zoek zelf zulke situaties niet op als ik uitben, maar ik loop er ook niet voor weg.
niet echt representatief denk ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Als ik mensen zou slaan, zou ik een dikke vrouw niet bovenaan mijn lijstje hebben staan denk ik. Zo dat volle gewicht tegen me aan, nee dankje.
Verbaal wijk ik dan weer voor niemand wijken. Maar ik moet zeggen dat ik ook wel vrijwel altijd 'win'...quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
ik ga liever een confrontatie liever uit de weg zowel verbaal als fysiek
Ik ken je niet, dus je kan sowieso niet representatief zijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet echt representatief denk ik
ik ben misschien wel dik maar enorm slap en hard kan ik je echt niet slaan
ik zou eerder een dunne vrouw die er sportief uit ziet vrezen
die kan je ook nog achter na rennenik hou dat geen halve blok vol
subtiel gebruik van aanhalingtekens!quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:53 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Verbaal wijk ik dan weer voor niemand wijken. Maar ik moet zeggen dat ik ook wel vrijwel altijd 'win'...
Loop je mis.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:47 schreef rhubarbje het volgende:
Ik mis cactus trouwens
loop ik haar gewoon de hele tijd mis of komt ze niet echt meer?
Verbaal kan ik een confrontatie dan wel weer laten gaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:52 schreef tijnbrein het volgende:
ik ga liever een confrontatie liever uit de weg zowel verbaal als fysiek
he verdoriequote:
Ik win doorgaans omdat ik verbaal veel sterker ben, maar niet altijd omdat ik gelijk heb.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:54 schreef kutkloon7 het volgende:
subtiel gebruik van aanhalingtekens!
Ik kan diegene dan weer missen als kiespijn.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mis iemand die mij interessant vind
Heb je al een date geregeld?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik kan diegene dan weer missen als kiespijn.
ik ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:57 schreef tijnbrein het volgende:
Ik mis iemand die mij interessant vind
Mijn hond heeft vorige week puppy's gekregenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
oooh nee iemand krijgt een puppie op tv
verdomme nu word het puppiemonster in mij weer wakker
Jammerquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:59 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik ook
mijn maat is weer op stap
ooooh mag ik er een?!?!?!quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Mijn hond heeft vorige week puppy's gekregen
Nee zijn al verkocht.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooooh mag ik er een?!?!?!
wat voor hondje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |