jij hebt haar een klap in haar gezicht gegeven?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb ooit eens ruzie gekregen op school omdat ik haar te lang aanstaarde volgens haar, ging ze tegen me tekeer en haar een klap in het gezicht gegeven en daarna was ze poeslief.
Moraal van het verhaal staren kan ook wel eens als vervelend ervaren worden
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
zit niet zo te hyperbolen hyperbool
het is gewoon een stijlfiguur waarbij je overdrijft om een punt te makenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe werkt dat zo'n hyperbool?
Wat doe je er dan voor?
Ja jij hebt nooit puberruzies gehad met meiden, en ja als iemand me bijna aanvliegt en bedreigend voor me gaat staan dan geef ik een klap ja .quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt haar een klap in haar gezicht gegeven?
Misschien kun jij je dan wat meer verdiepen in de betekenis van moraal als in 'ideeën over goed en slecht'
Oke, dan was het gewoon geen sterk argument van je.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het was een overdrijving om een punt te maken
een stijlfiguur genaamd hyperbool
Agressievelingquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja jij hebt nooit puberruzies gehad met meiden, en ja als iemand me bijna aanvliegt en bedreigend voor me gaat staan dan geef ik een klap ja .
ik ben ook een pubermeisje geweest dus ja dat heb ik natuurlijk welquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja jij hebt nooit puberruzies gehad met meiden, en ja als iemand me bijna aanvliegt en bedreigend voor me gaat staan dan geef ik een klap ja .
ik mis iets een deze post een hyperbool misschien?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
zit niet zo te hyperbolen hyperbool
oh de lange tenen zijn weer terug?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja heilige rhubarb dagwaarschijnlijk heb je menstruatie ofzo want je zit iedereen af te zeiken
Eerlijk gezegd zou ik ook niet iemand slaan zo lang die ander niet fysiek wordt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:32 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja heilige rhubarb dagwaarschijnlijk heb je menstruatie ofzo want je zit iedereen af te zeiken
En dat was dus wel het puntquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd zou ik ook niet iemand slaan zo lang die ander niet fysiek wordt.
Soms kom je gewoon in een situatie waar jij zelf een klap moet uitdelen om te voorkomen dat het erger wordtquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat was dus wel het punt
oh zij sloeg jou eerst?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:35 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat was dus wel het punt
het zal wel weer aan mij liggen maar ik ben nog nooit in zo'n situatie gekomenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms kom je gewoon in een situatie waar jij zelf een klap moet uitdelen om te voorkomen dat het erger wordt
Dan heb je geluk gehad, maar het kan iedereen over komenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zal wel weer aan mij liggen maar ik ben nog nooit in zo'n situatie gekomen
dat valt echt wel mee hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:37 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk gehad, maar het kan iedereen over komen
gelukkig ben je iemand die dat heel snel doorheeft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef rhubarbje het volgende:
ik heb het gevoel dat ik bij jou altijd kei veel sarcasme mis in je posts
Ik wel, ik heb een keer iemand een kopstoot gegeven die mijn lastig viel. En ben een keer bijna uit de auto gesleurd toen kon ik niet eens iets terug doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zal wel weer aan mij liggen maar ik ben nog nooit in zo'n situatie gekomen
Dat ligt eraan. In gevallen waar mannelijke figuren ruzie zoeken met je, kun je weleens voor die keus komen te staan. Dan is het vechten of vluchten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Soms kom je gewoon in een situatie waar jij zelf een klap moet uitdelen om te voorkomen dat het erger wordt
En wat is normaal gedrag, en wat zijn normale mensen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat valt echt wel mee hoor
zolang jij je gewoon normaal gedraagt en met normale mensen om gaat zie ik echt niet in waarom mensen je opeens zouden willen gaan slaan
Klopt inderdaad, helaas had ik die situatie waar ik in de auto zat niet eens tijd om te reageren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:39 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Dat ligt eraan. In gevallen waar mannelijke figuren ruzie zoeken met je, kun je weleens voor die keus komen te staan. Dan is het vechten of vluchten.
In alle andere gevallen is het vooral een brevet van onvermogen.
Ik denk dat het als vrouw wel minder is, maar als man zijnde ben ik vaak genoeg in zulke situaties gekomen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:38 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat valt echt wel mee hoor
zolang jij je gewoon normaal gedraagt en met normale mensen om gaat zie ik echt niet in waarom mensen je opeens zouden willen gaan slaan
ik wou net zeggen dat het misschien komt doordat ik vrouw ben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik denk dat het als vrouw wel minder is, maar als man zijnde ben ik vaak genoeg in zulke situaties gekomen.
Dronken mensen worden weleens agressief en ik loop voor niemand weg.
Ik heb ooit tussen 3 man ingestaan die mij in elkaar wilden slaan. Vluchten was niet echt meer een optie, al heeft die mijn voorkeur. Dus ik heb de vent voor me zo hard geslagen dat ik zn neus heb gebroken en hij tegen de vlakte ging. De rest bedacht zich.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Klopt inderdaad, helaas had ik die situatie waar ik in de auto zat niet eens tijd om te reageren.
Dat is altijd mijn probleem geweest, ik was vroeger heel erg mager dus leek altijd een makkelijke prooi om te sarren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit tussen 3 man ingestaan die mij in elkaar wilden slaan. Vluchten was niet echt meer een optie, al heeft die mijn voorkeur. Dus ik heb de vent voor me zo hard geslagen dat ik zn neus heb gebroken en hij tegen de vlakte ging. De rest bedacht zich.
Maar meestal fucken mensen niet met me, ik ben vrij breed en enigzins lang.
Zoiets heb ik gelukkig nog nooit meegemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:44 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik heb ooit tussen 3 man ingestaan die mij in elkaar wilden slaan. Vluchten was niet echt meer een optie, al heeft die mijn voorkeur. Dus ik heb de vent voor me zo hard geslagen dat ik zn neus heb gebroken en hij tegen de vlakte ging. De rest bedacht zich.
Maar meestal fucken mensen niet met me, ik ben vrij breed en enigzins lang. Dat weerhoudt er genoeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |