quote:
Nee, ik wil graag antwoord op een vraag.quote:
Dat heb ik gelezenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:14 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Nee, ik wil graag antwoord op een vraag.
Gisteren genoeg aandacht gehad.
Wat heb jij allemaal gehosseld de afgelopen week?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat heb ik gelezenwat was je vraag ook al weer?
Nietsquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:20 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Wat heb jij allemaal gehosseld de afgelopen week?
Het was een overdrijving om een punt te makenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:59 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Het valt niet veel anders te interpreteren.
Je bedoelt een hyperbool? Hoe werkt dat precies?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het was een overdrijving om een punt te maken
google maar eens op stijlfiguur
nee niet om haar te versieren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat had niet met versieren te maken. Niet iedereen die jou diep in de ogen kijkt wil jou per definitie versieren of heeft verlangen naar jou, trouwens. Ik wilde alleen maar kijken of haar eigen (heftige) verhalen haarzelf ook wat deden. Ik ben gewoon een vreemd persoon.
Ik ben geen versierkunstenaar natuurlijk. Wat ben ik gewoon?
Die van jezelf of van een ander?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:22 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Je bedoelt een hyperbool? Hoe werkt dat precies?
Ik wil hem ook graag hanteren...
Ik wil zelf ook graag de hyperbool gaan hanteren in dit topic.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die van jezelf of van een ander?
I don't get itquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:25 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ik wil zelf ook graag de hyperbool gaan hanteren in dit topic.
Ik zou het niet meer doenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb ooit eens ruzie gekregen op school omdat ik haar te lang aanstaarde volgens haar, ging ze tegen me tekeer en haar een klap in het gezicht gegeven en daarna was ze poeslief.
Moraal van het verhaal staren kan ook wel eens als vervelend ervaren worden
ja duh dat staat toch ook in de linkquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
Ik heb ooit eens ruzie gekregen op school omdat ik haar te lang aanstaarde volgens haar, ging ze tegen me tekeer en haar een klap in het gezicht gegeven en daarna was ze poeslief.
jij hebt haar een klap in haar gezicht gegeven?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:25 schreef formerjellybean het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
zit niet zo te hyperbolen hyperbool
het is gewoon een stijlfiguur waarbij je overdrijft om een punt te makenquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:26 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Hoe werkt dat zo'n hyperbool?
Wat doe je er dan voor?
Ja jij hebt nooit puberruzies gehad met meiden, en ja als iemand me bijna aanvliegt en bedreigend voor me gaat staan dan geef ik een klap ja .quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij hebt haar een klap in haar gezicht gegeven?
Misschien kun jij je dan wat meer verdiepen in de betekenis van moraal als in 'ideeën over goed en slecht'
Oke, dan was het gewoon geen sterk argument van je.quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:21 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Het was een overdrijving om een punt te maken
een stijlfiguur genaamd hyperbool
Agressievelingquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja jij hebt nooit puberruzies gehad met meiden, en ja als iemand me bijna aanvliegt en bedreigend voor me gaat staan dan geef ik een klap ja .
ik ben ook een pubermeisje geweest dus ja dat heb ik natuurlijk welquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ja jij hebt nooit puberruzies gehad met meiden, en ja als iemand me bijna aanvliegt en bedreigend voor me gaat staan dan geef ik een klap ja .
ik mis iets een deze post een hyperbool misschien?quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:29 schreef formerjellybean het volgende:
zit niet zo te hyperbolen hyperbool
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |