Heb je haar ontmoet dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
zelfde voor lanterfanteraar, moet je haar maar eens irl meemaken.
ze beweegt gewoon in de 3 dimensies normaal door de sociale dynamiek enzo hoor
Anders zou Fok! een stuk rustiger zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want je denkt dat ze mensen makkelijk opsluiten in een inrichting of zo, zonder eigen medewerking?
jezus.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Want je denkt dat ze mensen makkelijk opsluiten in een inrichting of zo, zonder eigen medewerking?
nee. maar dat is wel duidelijk van haar vrienden en haar leven, en ik weet dat toch wel gewoon van haar ook enzo.quote:
Ze beweegt wat door de wat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
Zo bedoelde ik het ook niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:43 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
jezus.
er is toch niets aan de hand. het is niet alsof geprobeert is door mannen in witte jassen om mij op te halen ofzo hoor.
gewoon normaal, net als jullie leven heb ik niets te maken met inrichtingen
drugs are badquote:
Nee tenzij je echt een gevaar bent voor anderen, of voor jezelf (zelfmoord poging), anders niet.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Anders zou Fok! een stuk rustiger zijnje wordt tegenwoordig niet meer zo snel opgesloten. Of je moet je halve familie hebben uitgemoord dan moet je even een nachtje de cel in maar verder niet
Wat ik bedoelde was dat je posts een compleet verkeerd beeld van je geven.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
juist als ik dus wel hier een trol zou zijn, dan zou ik dus wel normaal zijn?
dan ben ik toch ook normaal ookal zou ik hier niet trollen.
either way, is het redelijk normaal en lijkt het hier allemaal wat overdreven alleen maar te staan
zelfde voor lanterfanteraar, moet je haar maar eens irl meemaken.
Wie zegt dat de meet representatief was dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat je posts een compleet verkeerd beeld van je geven.
Ja ze is niet opgepakt dus dan loop je vrij door de wereld.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
dat ze gewoon vrij rondloopt in de wereld.
ja dat ook, dat was het 2de.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Wat ik bedoelde was dat je posts een compleet verkeerd beeld van je geven.
dit klinkt geweldigquote:De seks is geweldig, en de momenten dat ze je op een voetstuk plaatsen en welhaast idoliseren voelen gevaarlijk goed.
dit klinkt ook geweldig, ik lees het en denk meteen van :quote:Daar tegenover staat een gekmakende onzekerheid, verlatingsangst, moodswings die hun weerga niet kennen, agressie, een onvoorstelbare impulsiviteit en daarbovenop totaal geen ruimte meer voor je eigen leven. Verstikkend tot op het bot. I've been there.
quote:gekmakende onzekerheid omdat ze van me houdt. verlatingssangst omdat ze zoveel van me houd, moodswings omdat ze wat moeite heeft met dingenm, en alleen een beetje zielig is, aggressie omdat ze jmoeite heeft met dingen, maar van binnen is ze schattig, en daarbovenop totaal geen ruimte voor je eigen leven wat geweldig is, want ik heb al niet zon uitgreid eigen leven, en ik wil altijd bij haar zijn. Verstikkend tot op het bot is ook heel leuk, want dan is het niet moeilijk om wedertezien enzo. i've been there done that zou ik ook wel graag willen.
Anders neem even alles letterlijkquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
ja deze:quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:49 schreef Soit het volgende:
Omdat ik laatst toen ik in gesprek was met een meid, het hele gezicht van haar 'afschermde' als het ware (in mijn ogen dan) en alleen ging kijken naar haar ogen om zo te kijken hoe zij zich écht voelde. Ik dacht dat niemand anders dat deed en ik gewoon raar was. Kan ook nog eens intimiderend overkomen op je gesprekspartner.
Nou, ik hoop dat het je lukt dan. Ieder z'n meug.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:50 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja dat ook, dat was het 2de.
de slechte dingen aan me staan hier allemaal een beetje opgesomt allemaal achter elkaar, en dan lijkt het eerder veel erger.
[..]
dit klinkt geweldig
[..]
dit klinkt ook geweldig, ik lees het en denk meteen van :
[..]
omg, hahahahaha. Beste quote van deze hele topic reeks, mlig die denkt een normale kijk op de wereld te hebbenquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
wtf is dit nou weer!
ik heb helemaal geen slecht realiteitsbesef,
Dat weet ikquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:45 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nee tenzij je echt een gevaar bent voor anderen, of voor jezelf (zelfmoord poging), anders niet.
En MLiG mag dan wel vreemd zijn (en misschien nog baat hebben bij zo'n psychiatrisch ziekenhuis ook), hij komt niet in aanmerking om tegen zijn wil opgenomen te worden natuurlijk.
Nee, niet die.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:53 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja deze:
http://mens-en-samenlevin(...)en-van-de-ander.html
oh je deed het echt met opzet, zo heel taktisch.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:56 schreef Soit het volgende:
[..]
Nee, niet die.Volgens mij gaat die onbewust al zo.
Het was bij iemand waar ik totaal geen verlangen of liefde voor voel. Het was puur om te kijken of wat ze allemaal vertelde tegen mij haar ook daadwerkelijk iets deed.
Het valt niet veel anders te interpreteren.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:52 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Anders neem even alles letterlijk
Dat had niet met versieren te maken. Niet iedereen die jou diep in de ogen kijkt wil jou per definitie versieren of heeft verlangen naar jou, trouwens. Ik wilde alleen maar kijken of haar eigen (heftige) verhalen haarzelf ook wat deden. Ik ben gewoon een vreemd persoon.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:57 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
oh je deed het echt met opzet, zo heel taktisch.
opzich dit is wat versierkunstenaars doen enzo he, experimenteren met van alles.
jij bent het gewoon
Als jij dat zelf vindt dan welquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef Soit het volgende:
[..]
Dat had niet met versieren te maken. Niet iedereen die jou diep in de ogen kijkt wil jou per definitie versieren of heeft verlangen naar jou, trouwens. Ik wilde alleen maar kijken of haar eigen (heftige) verhalen haarzelf ook wat deden. Ik ben gewoon een vreemd persoon.
Ik ben geen versierkunstenaar natuurlijk. Wat ben ik gewoon?
Kom je aandacht te kort?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |