quote:
Hoe gaat het op de uni?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga al lang met haar om, op msn enzo, en zij met mij.
en ze is helemaal normaal hoor. helemaal normaal zijn we
quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:24 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ik ga al lang met haar om, op msn enzo, en zij met mij.
en ze is helemaal normaal hoor. helemaal normaal zijn we
my thoughts exactlyquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
telkens als ik je weer even serieus neem zeg je dit soort onzin
je bent echt heel vast houdende troll he
Hij is echt geen troll.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
telkens als ik je weer even serieus neem zeg je dit soort onzin
je bent echt heel vast houdende troll he
Hij is echt zo toch?quote:
Klopt, dat bedoelde ik er inderdaad mee.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:14 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee hij bedoelde dat als je er van houdt jezelf te pijnigen (psychisch in dit geval) je vooral zo'n meisje moet zoeken
omdat het vooral heel veel drama op gaat leveren
De seks is geweldig, en de momenten dat ze je op een voetstuk plaatsen en welhaast idoliseren voelen gevaarlijk goed. Daar tegenover staat een gekmakende onzekerheid, verlatingsangst, moodswings die hun weerga niet kennen, agressie, een onvoorstelbare impulsiviteit en daarbovenop totaal geen ruimte meer voor je eigen leven. Verstikkend tot op het bot. I've been there.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:19 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
in mijn geval zou het me geweldige tijden opleveren.
hoe weet je dat zo zeker?quote:
Meerderen kennen die jongen persoonlijk, hij is geen troll.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker?
sowieso, no offence, maar van jou aannemen dat ie geen troll is is alsof je van allah aanneemt dat jesus bestaat
m.a.w. over het bestaan van beide word getwijfeld en ik geloof het pas als ik op zijn minst een van de twee ooit ontmoet
Ik zag in een winkel bij het brood een bordje waarop stond: Aanraken = kopen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Maar ik wilde het kruit niet te vroeg verschieten, dus was aan het rondkijken maar niets kopen.
Die vergelijking mag je even uitleggen. Hoezo wordt er over mijn bestaan getwijfeld? Post ik zulke rare dingen dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hoe weet je dat zo zeker?
sowieso, no offence, maar van jou aannemen dat ie geen troll is is alsof je van allah aanneemt dat jesus bestaat
m.a.w. over het bestaan van beide word getwijfeld en ik geloof het pas als ik op zijn minst een van de twee ooit ontmoet
Vrouwenlogica strikes again.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Dus ik eerst uitleggen dat ik helemaal geen vriendin heb ( hoe dat de wereld in komt...), krijg ik vervolgens hele hoop shit over me heen. Ja dat meisje had zo'n moeilijke tijd en zij had eigenlijk nog iemand en nu had ik het stuk gemaakt.
Zijn gedrag kan toch troll gedrag zijn zeg maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Meerderen kennen die jongen persoonlijk, hij is geen troll.
Naar die winkel zal ik nooit gaanquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef Heathcliff80 het volgende:
[..]
Ik zag in een winkel bij het brood een bordje waarop stond: Aanraken = kopen.
was jij niet je vader of iets in die richtingquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die vergelijking mag je even uitleggen. Hoezo wordt er over mijn bestaan getwijfeld? Post ik zulke rare dingen dan?
Daaromquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:33 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja, dat kan Loka wel beamen lijkt me.
Jezus Christus, dus je bedoelde het toch zo.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:33 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
was jij niet je vader of iets in die richting
irl zou ik niet zeggen dat hij problemen heeft met versieren. Daarom sluit ik het juist niet uit dat hij een troll isquote:Op zaterdag 3 december 2011 19:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Meerderen kennen die jongen persoonlijk, hij is geen troll.
Jij hebt pics gezien?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
irl zou ik niet zeggen dat hij problemen heeft met versieren. Daarom sluit ik het juist niet uit dat hij een troll is
Was hij niet op die meet een MLIG ookquote:
Ik zou niet weten.quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Was hij niet op die meet een MLIG ook
juist als ik dus wel hier een trol zou zijn, dan zou ik dus wel normaal zijn?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:38 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
irl zou ik niet zeggen dat hij problemen heeft met versieren. Daarom sluit ik het juist niet uit dat hij een troll is
Want je denkt dat ze mensen makkelijk opsluiten in een inrichting of zo, zonder eigen medewerking?quote:Op zaterdag 3 december 2011 19:32 schreef rhubarbje het volgende:
niemand is zo vreemd en loopt vrij rond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |