Hoe zo dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:07 schreef tijnbrein het volgende:
Ik wacht liever op het verhaal dat hij gedumpt of afgewezen wordt. Maar goed ik ben de beroerste niet dus kom op met je verhaal wauwelenaar
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jaha, daar ben ik weer.
met een hosselverhaal.
Leedvermaak is het mooiste vermaak. En ik hoop dat ik jullie met mijn leed kan vermaken en ik mij met andermans leedquote:
Dat lijkt me nou niet zo'n goed levensmottoquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leedvermaak is het mooiste vermaak. En ik hoop dat ik jullie met mijn leed kan vermaken en ik mij met andermans leed
beetje gemeenquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leedvermaak is het mooiste vermaak. En ik hoop dat ik jullie met mijn leed kan vermaken en ik mij met andermans leed
Ik heb dat vorige week gehad, toen mocht iedereen dood, alleen en verrot sterven wat mijn betreft.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand word afgewezen dan dat een klein kind een schommel tegen zijn kop krijgt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje gemeen
leedvermaak is grappig als in: kindjes die van de schommel vallen en dan die schommel tegen hun bek krijgen
maar iemand die in een topic moeite-met-versieren post toewensen dat ie faalt met versieren gaat mij een beetje te ver
Ik ook. Behalve als het om mezelf gaat (qua afgewezen worden dan hequote:Op zaterdag 3 december 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand word afgewezen dan dat een klein kind een schommel tegen zijn kop krijgt.
Ik wil ook wel terug gaan dat iedereen dood moetquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:12 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou niet zo'n goed levensmotto
Anders vertel ik nog wel een faalverhaal van mijzelfquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:12 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje gemeen
leedvermaak is grappig als in: kindjes die van de schommel vallen en dan die schommel tegen hun bek krijgen
maar iemand die in een topic moeite-met-versieren post toewensen dat ie faalt met versieren gaat mij een beetje te ver
niet hard als in *kraak*quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb liever dat iemand word afgewezen dan dat een klein kind een schommel tegen zijn kop krijgt.
Okee dan wel.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:14 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
Ik ook. Behalve als het om mezelf gaat (qua afgewezen worden dan he)
Als het kleine hummeltje maar niet teveel pijn heeft is het goed.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
niet hard als in *kraak*
meer funniest homevideo style
Jij hebt niks stuk gemaakt, heeft ze zelf gedaan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Gisteren naar een concertje en daarna een feestje. Een hoop bekenden waaronder een vriend die net een nieuwe vriendin heeft. Even met haar gebabbeld en wat met wat vriendinnen die ze meehad en daarna de dansvloer op. Op de dansvloer had ik op 1 of andere manier mijn schwung weer gevonden en behoorlijk wat sjans, wat leidde tot enige danspartijtjes hier en daar en wat verhaaltjes. Maar ik wilde het kruit niet te vroeg verschieten, dus was aan het rondkijken maar niets kopen.
Op de dansvloer kwam ik telkens een van die vriendinnetjes van die nieuwe vriendin tegen. Geen heel knap meisje, maar wel gezellig wijf. Op een gegeven moment beetje met haar gedolt en gedanst en toen maar poging gewaagd
Missie geslaagd, al was het wat kort en vreemd. Ik vervolgens vrolijk verder fladderen, redelijk ontnuchterd door de vele drank....
Sta ik op een gegeven moment weer bij de groep, krijg ik die vriendin van die vriend achter me aan.
Wat ik aan het doen was met haar beste vriend? Ik had toch een vriendin?
Dus ik eerst uitleggen dat ik helemaal geen vriendin heb ( hoe dat de wereld in komt...), krijg ik vervolgens hele hoop shit over me heen. Ja dat meisje had zo'n moeilijke tijd en zij had eigenlijk nog iemand en nu had ik het stuk gemaakt.
en nu is het jouw schuldquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Gisteren naar een concertje en daarna een feestje. Een hoop bekenden waaronder een vriend die net een nieuwe vriendin heeft. Even met haar gebabbeld en wat met wat vriendinnen die ze meehad en daarna de dansvloer op. Op de dansvloer had ik op 1 of andere manier mijn schwung weer gevonden en behoorlijk wat sjans, wat leidde tot enige danspartijtjes hier en daar en wat verhaaltjes. Maar ik wilde het kruit niet te vroeg verschieten, dus was aan het rondkijken maar niets kopen.
Op de dansvloer kwam ik telkens een van die vriendinnetjes van die nieuwe vriendin tegen. Geen heel knap meisje, maar wel gezellig wijf. Op een gegeven moment beetje met haar gedolt en gedanst en toen maar poging gewaagd
Missie geslaagd, al was het wat kort en vreemd. Ik vervolgens vrolijk verder fladderen, redelijk ontnuchterd door de vele drank....
Sta ik op een gegeven moment weer bij de groep, krijg ik die vriendin van die vriend achter me aan.
Wat ik aan het doen was met haar beste vriend? Ik had toch een vriendin?
Dus ik eerst uitleggen dat ik helemaal geen vriendin heb ( hoe dat de wereld in komt...), krijg ik vervolgens hele hoop shit over me heen. Ja dat meisje had zo'n moeilijke tijd en zij had eigenlijk nog iemand en nu had ik het stuk gemaakt.
Wow daar wil je niet aan beginnen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Op de dansvloer kwam ik telkens een van die vriendinnetjes van die nieuwe vriendin tegen. Geen heel knap meisje, maar wel gezellig wijf. Op een gegeven moment beetje met haar gedolt en gedanst en toen maar poging gewaagdMissie geslaagd, al was het wat kort en vreemd. Ik vervolgens vrolijk verder fladderen, redelijk ontnuchterd door de vele drank....
Wat ik aan het doen was met haar beste vriendin? Ik had toch een vriendin?
Haha. Precies. Ik voel me best een faalhaas, liepen wel leukere meisjes rond.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:17 schreef kutkloon7 het volgende:
[..]
en nu is het jouw schud
haha je kiest dan wel net het goede meisje uit he
ik vind de katten die mis springen het leukstquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:16 schreef heloef het volgende:
[..]
Als het kleine hummeltje maar niet teveel pijn heeft is het goed.
Hulde!quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:19 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Haha. Precies. Ik voel me best een faalhaas, liepen wel leukere meisjes rond.
Ik zei tegen haar. Ik ga je een ding zeggen en dat moet je goed onthouden.
'Succes ermee!' met het zwaaigebaar erbij.
ja die.quote:
ja.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind de katten die mis springen het leukst
of de geitjes die flauw vallen
nee hij vind dat helemaal niet grappigquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.
omg jouw vriendje is heel blij met jou, dat moet wel.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:22 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
ja.
omg jouw vriendje is heel blij met jou, dat moet wel.
Mijn kat springt altijd op de wasbak in de douche. Als het een beetje nat is en hij niet met overtuiging springt...quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:19 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ik vind de katten die mis springen het leukst
of de geitjes die flauw vallen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |