Daar moet ik wel meer voor doen dan alleen wat make-up hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Als je als emo/gothic te boek wil staan gewoon doen
quote:
is niet te donkerquote:
Heeft heloef 30cm?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Supersoep het volgende:
Test test vanaf de mobiel heloef 30 cm
oh heb je je nieuwe mobiel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Supersoep het volgende:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 15:58 schreef Supersoep het volgende:
Daar had je allang zelf achter kunnen komen.quote:
die pics van myraela die ze zelf maakt hebben allemaal een soort van bepaalde pose en invalshoek.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:03 schreef rhubarbje het volgende:
Ik vind ze mooi opgemaakt hoor myraela!
is het voor het flyeren? dan mag dat best denk ik
is toch een uitgaansgebeuren etc
Ja sorry hoor.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar had je allang zelf achter kunnen komen.
Het is je vergeven.quote:
emo ???quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die pics van myraela die ze zelf maakt hebben allemaal een soort van bepaalde pose en invalshoek.
soort hoeheet het.
supersoep hoe heet het? dat van die angelpics ofzo?
Myspace angle. Bedoel je dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:07 schreef mylifeisgrey het volgende:
[..]
die pics van myraela die ze zelf maakt hebben allemaal een soort van bepaalde pose en invalshoek.
soort hoeheet het.
supersoep hoe heet het? dat van die angelpics ofzo?
Sommige vrouwen zouden daar een moord voor doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:47 schreef formerjellybean het volgende:
shit ik ben afgevallen door de stress en op zich is dat niet erg , maar het valt zelfs andere op en krijg nu steeds vragen als gaat het wel , je bent magerder geworden. Ik mag straks mezelf echt wel gaan vetmesten om weer even op oude gewicht te komen
Ik niet want ik was altijd al redelijk mager ben pas rond de 30 dat ik echt een beetje een vrouwelijk figuur kreeg en ik sta er dan niet zo om te springen om juist in stressperiodes af te vallen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Sommige vrouwen zouden daar een moord voor doen.
Dan is dat je bouw. Daar kan je weinig aan veranderenquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik niet want ik was altijd al redelijk mager ben pas rond de 30 dat ik echt een beetje een vrouwelijk figuur kreeg en ik sta er dan niet zo om te springen om juist in stressperiodes af te vallen.
Dat is ook weer zo maar het is wel irritant om nu momenteel even steeds de vraag te horen of het wel met me gaat , ik weet dat het goedbedoeld is enzo maar ik vind het even minder.quote:Op zaterdag 3 december 2011 16:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan is dat je bouw. Daar kan je weinig aan veranderen
Dat begrijp ik. Dat zou ik ook hebben als ik afval. Ik weeg echt heel licht 63 kgquote:Op zaterdag 3 december 2011 16:58 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is ook weer zo maar het is wel irritant om nu momenteel even steeds de vraag te horen of het wel met me gaat , ik weet dat het goedbedoeld is enzo maar ik vind het even minder.
We zijn benieuwd.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jaha, daar ben ik weer.
met een hosselverhaal.
vertel vertelquote:Op zaterdag 3 december 2011 17:03 schreef DenWauwelaar het volgende:
Jaha, daar ben ik weer.
met een hosselverhaal.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |