Je wil toch piemols?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een foto sturen als ik niemand wil hosselen
En net wilde je dat nog wel....quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Waarom zou ik een foto sturen als ik niemand wil hosselen
ooh neequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil mijn piemel wel in penny uit the big bang theory steken
Glas sap komt eraanquote:
Wie is dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil mijn piemel wel in penny uit the big bang theory steken
Haar iq voelt mijn piemel niets vanquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh nee
ik vind haar niet zo knap en als we het over het karakter hebben dan ook veel te dom
dat vind ik altijd echt een afknapper
Hou je van comedy, want dan moet je niet bij mij zijn. Ik doe genre history, thriller, drama, highschool, vampieren, romantiek.quote:Op zaterdag 3 december 2011 21:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Je hebt me volle aandacht... alhoewel heb nu even zin pepernoten. Pepernoten eerst, daarna de suggesties lezen.
Ben je niet in Breda tegengekomen.
quote:
voor een keertje seks kan dat bestquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:02 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ooh nee
ik vind haar niet zo knap en als we het over het karakter hebben dan ook veel te dom
dat vind ik altijd echt een afknapper
Wanneer ga je verhuizen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:00 schreef ElDinosaur het volgende:
Heel zeker, die fles moet leeg voordat ik hem mee moet verhuizen.
nee ik zou dat echt niet kunnenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
voor een keertje seks kan dat best
wel een leuk topjequote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
lolwut! die wilde ik net posten.
iets gevonden vandaag in de meubelwinkel?quote:
Een bank met 2-3 maanden levertijd.. en de rest van de meubels die ik wil. Binnenkort alles maar ophalen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:05 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
iets gevonden vandaag in de meubelwinkel?
Die ziet er niet verkeerd uit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:06 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Die mag je zelf neuken met zijn slangetje![]()
Ik bedoelde hem
[ afbeelding ]
1 is genoeg, maar wel van iemand die ik de moeite waard vind enzo. Flashback naar vannacht toen ik dit ook al zeiquote:
Maar Spencer mag ook.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik wil mijn piemel wel in Aria uit pretty little liars steken
Ja of afwisselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Eén voor voor en één voor achter?
Ik welquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:04 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nee ik zou dat echt niet kunnen
Dan zul je toch moeten gaan hosselen om er acter te komen of iemand de moeite waard isquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:07 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
1 is genoeg, maar wel van iemand die ik de moeite waard vind enzo. Flashback naar vannacht toen ik dit ook al zei
Vandaag mijn bank gekregenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:06 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Een bank met 2-3 maanden levertijd.. en de rest van de meubels die ik wil. Binnenkort alles maar ophalen.
Delen geen optie?quote:
hahaquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
Uit PLL zou ik zeker aira doen
en emily
en hannah ook wel
BtvS heb ik al gezienquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:03 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Hou je van comedy, want dan moet je niet bij mij zijn. Ik doe genre history, thriller, drama, highschool, vampieren, romantiek.
Nee, zo werkt het niet. Ik moet toch eerst interesse hebben voordat ik ga hosselenquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:08 schreef Royco1 het volgende:
Dan zul je toch moeten gaan hosselen om er acter te komen of iemand de moeite waard is
kleed zich ook zo leukquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
haha
Aria
godverdomme die is mooi.
Ik slaap nog in ons oude appartement, ex slaapt bij een vriendin totdat alles geregeld is.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:08 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Heb je die vandaag niet gekocht? Waar slaap je nu dan (op)?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:09 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Vandaag mijn bank gekregenna 10 weken wachten
pfoe was wel lang hoor maar ja
plaatjes?
Echt? Ze zijn wel cute, maar ik kijk wel gewoonquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:10 schreef rhubarbje het volgende:
Uit PLL zou ik zeker aira doen
en emily
en hannah ook wel
Maar je zult toch wel mensen tegen komen die je beter wil leren kennen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nee, zo werkt het niet. Ik moet toch eerst interesse hebben voordat ik ga hosselen
Ze komt redelijk dichtbij mijn droomvrouw...quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
kleed zich ook zo leuk
zou ik ook wel willen maar ik kom er niet mee weg
Leuk!!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik slaap nog in ons oude appartement, ex slaapt bij een vriendin totdat alles geregeld is.
[..]
[ afbeelding ]
Vandaag ook nog even een rondje in de buurt gelopen en tis maar max 5 min naar het strand.
Ik heb hem in het grijs genomen, niet deze kleur iig.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
Leuk!!
wij hebben ook zoiets
iets hogere zij leuningen en een tintje donkerder
beetje jong voor je misschien?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Ze komt redelijk dicht mijn droomvrouw...
IRL misschien ook wel nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje jong voor je misschien?
hoewel zij daar dan weer niet mee zit in de serie
Ongetwijfeld, maar dat interesseert me geen reedt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
beetje jong voor je misschien?
hoewel zij daar dan weer niet mee zit in de serie
En je mag het bed niet meenemen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:11 schreef ElDinosaur het volgende:
Ik slaap nog in ons oude appartement, ex slaapt bij een vriendin totdat alles geregeld is.
Vandaag ook nog even een rondje in de buurt gelopen en tis maar max 5 min naar het strand.
oh ik denk heus niet elke keer oooh die zou ik doen!quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Echt? Ze zijn wel cute, maar ik kijk wel gewoon
Nee, welk genre is dat?quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:12 schreef DenWauwelaar het volgende:
Cactus1: heb jij de Engelse Being Human ook gezien?
Ik wil het bed ook niet meenemen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:14 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
En je mag het bed niet meenemen?![]()
5 minuten van het strand? Dat is zover weg bij mij vandaan
ja wij hebben donker grijs nuquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik heb hem in het grijs genomen, niet deze kleur iig.
Vampieren. Hele toffe serie.quote:
GoT: wachtende op het tweede seizoen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Ga maar Game of Thrones kijken of Spartacus.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Nieuw bed, nieuwe herinneringen maken
de engelse shamelessquote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
[..]
Vampieren. Hele toffe serie.
Series in Engeland
Misfits
Being Human
Skins
etc etc
Hmm, heb laatst een ep van iets gezien wat ik gewoon boring as hell vond. Heloef en nog zo'n knul fietsen ergens een oud winkelcentrum in en zien daar een vaag monster die iemand opvreet en dan zijn er nog mensen die overgaan naar het licht enzo. Klinkt dat bekend? Ben gestopt na 1 ep.quote:Op zaterdag 3 december 2011 22:16 schreef DenWauwelaar het volgende:
Vampieren. Hele toffe serie.
Series in Engeland
Misfits
Being Human
Skins
etc etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |