Dat welquote:
Nog 4 porties in de vriezertquote:
Ah kijk, daar is ons culinaire hoogvliegertje ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik hoop zo dat het droog is morgenochtend met de Bietenklas
Oh ik moet ff teruglezen geloof ik?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah kijk, daar is ons culinaire hoogvliegertje ook
Maar is het dan geen oplossing om voor jezelf puree te maken als hij gekookte aardappelen eet? Of is het de hele smaakcombi?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Dus ik maak ook vaker een ovenschotel met puree en bijv. spruitjes/zuurkool/prei dan een stamppot.
Regenweer is groeizaam weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Cocos M&M's, amsterdam, ik zal deze maand even tjekken voor je en meenemen als ze er zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cocos M&M's, amsterdam, ik zal deze maand even tjekken voor je en meenemen als ze er zijn.
quote:
+1!quote:
Naast gekookte aardappels heb ik ook een hekel aan kokenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar is het dan geen oplossing om voor jezelf puree te maken als hij gekookte aardappelen eet? Of is het de hele smaakcombi?
http://www.thesistools.com/web/?id=231181quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Deze is leuk!![]()
Vul hier willekeurige enquetes in
Uhuh.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.thesistools.com/web/?id=231181
Whut?
Volgens mij niet!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef senesta het volgende:
Ik heb wat keren in de regen gestaan met puppencursus ook
In mijn waxjas
Doen ze daar ook nog iets als vuurwerkcursus of zo op de hondenschool Greys?
Ik meldde me en Tombo was weg. Ze negeert me.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Tombo trouwens in slaap gekukeld?
Ik dacht idd al dat het met jou te maken hadquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik meldde me en Tombo was weg. Ze negeert me.
Kan toch in dezelfde pan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naast gekookte aardappels heb ik ook een hekel aan koken![]()
En te weinig pannen
Ja, maar dan moet ik nadat ik de aardappels heb gekookt nog es puree gaan makenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan toch in dezelfde pan?![]()
Nou ja, ach
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht idd al dat het met jou te maken had
Sowwyquote:
Scheut melk, klontje boter en klaar, toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik nadat ik de aardappels heb gekookt nog es puree gaan maken
Ja maar ja maar....dan ist gewoon een geprakte aardappelquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha Ing dan vis je de aardappels van je meneer eruit, kook je die van jou nog ff door en pureren maar
Is wel dankbaar werk he.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik zo'n recept als vanavond best leuk vond om te maken....als ik er ook echt de tijd voor heb
Nu nog?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Scheut melk, klontje boter en klaar, toch?
Nu heb ik zin in spinazie, tartaar en puree![]()
*snotter*quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sowwy![]()
Als troost mag je naast me zitten bij Shabu
Nee juist omdat ik het nooit maak vind ik het af en toe stiekem best lekker, kruimig aardappeltje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je het niet lekker vond
Laat me raden; Bento?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is wel dankbaar werk he.Ik heb ooit een grote pan tomatensaus gemaakt met echte tomaten en uren pruttelen en zo. Alleen jammer dat ik saus uit pakje toch net iets lekkerder vind.
![]()
Maar morgen ga ik gehaktballetjes rollen en rijstvormpjes maken en miniquiches bakken.
Waar maak jij jouw puree dan van? Suikerbieten of zo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar....dan ist gewoon een geprakte aardappel![]()
En dat vind ik dan weer een eitjequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee juist omdat ik het nooit maak vind ik het af en toe stiekem best lekker, kruimig aardappeltje.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik het nooit maak, omdat je ze dan moet schillen gok ik
Uhuh.quote:
Die Rotterdamse Obertquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*snotter*
En wie gaat er aan de andere kant van me zitten?
Poejurquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar maak jij jouw puree dan van? Suikerbieten of zo?
Ja nou, ik zit net aan mijn avondeten, sttttquote:
Alleen als hij veterschoenen aanheeft.quote:
Bwehehehehequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Miljaar, nu bonkt Sonic met zn hele eettafel door dat hok
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja nou, ik zit net aan mijn avondeten, stttt
(gewoon wat patatjes hoor, verder niks bijzonders... was even lekker gaan slapen vanmiddag)
Poejur.quote:
Ik krijg altijd de hik van koud gehaktquote:
De Adele verkrachter en die ene die op Charly lijkt maar dan lelijker en zonder zangtalent?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:01 schreef oh-oh het volgende:
Oeh, ik wil ook een geitenkaaskroketje!!
Uhm, Manuel en Daniel zijn eruit Greys
Jep. Heb je wel gezien wie er meteen al uit waren?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
De Adele verkrachter en die ene die op Charly lijkt maar dan lelijker en zonder zangtalent?
Zijn er nog meer uit dan die twee dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:04 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep. Heb je wel gezien wie er meteen al uit waren?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem nu nog een geitenkaaskroketje
Ja. Jomy en Gino waren meteen exit.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zijn er nog meer uit dan die twee dan?
Oei dat lijkt me dan weer errug lekker!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:01 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik neem nu nog een geitenkaaskroketje
Dat lust ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
Nu heb ik trek in roosvicee
Roozjeeeeee
Wil je een stukje chocola van mij?quote:
Ik ook nietquote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:06 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja. Jomy en Gino waren meteen exit.
Nou, ik ga een wijntje nemen denk ik.....dan heb ik er liever iets hartigs bij.quote:
Oeh goeie! Mayo ketchup doe ik idd altijd als dippie.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh! Oh! Oh! Greys!
Weet je wat ook lekker is als chipjedipje ipv ketchup?
Mayo met sweetchilisaus
Brabo-negert?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja die Lion King negert en dat meisje met die lilleke tattoos gingen dr gelijk hopsa uit!
Deze zijn gewoon van de Sligro hoor, niet zelfgemaaktquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:06 schreef Strega het volgende:
[..]
Oei dat lijkt me dan weer errug lekker!
(Volgende week maar ff garnalenkroketjes maken, ook zo
Ik maak altijd zelluf ketchup, van verse bio tomaatjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh! Oh! Oh! Greys!
Mayo met sweetchilisaus
Sweetchilisaus! *schrijft op boodschappenlijst*quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:07 schreef Ingetje79 het volgende:
Oh! Oh! Oh! Greys!
Mayo met sweetchilisaus
Die gozert was ook te musicallerig en was zij dat met dat witte jurkie van Beyoncee waarin ze hangtieten had?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef oh-oh het volgende:
Ja die Lion King negert en dat meisje met die lilleke tattoos gingen dr gelijk hopsa uit!
Ja, maar geen tattoos toch?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Die gozert was ook te musicallerig en was zij dat met dat witte jurkie van Beyoncee waarin ze hangtieten had?
ff naar de Lidl om een fles; je kunt niet zonder zeg ik altijd maarquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Sweetchilisaus! *schrijft op boodschappenlijst*
Want elke keer als ik miniloepiaatjes bak bedenk ik me weer dat die op is.
Jij mag altijd een sjokolaatje van me hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik ga een wijntje nemen denk ik.....dan heb ik er liever iets hartigs bij.
Maar lief aangeboden
Ookquote:
Stukje kaas, van die blauwequote:Op zaterdag 3 december 2011 00:08 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nou, ik ga een wijntje nemen denk ik.....dan heb ik er liever iets hartigs bij.
Maar lief aangeboden
Maak me gek; blauwe kaasquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:10 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Stukje kaas, van die blauwe![]()
Zit zelf aan de wijn en marsepein.![]()
twitter:dijkshoorn twitterde op vrijdag 02-12-2011 om 23:29:37Lenny Kravitz geeft als raad: blijf bij jezelf, en playbackt daarna iets over Martin Luther King. #TVOH reageer retweet
quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht idd al dat het met jou te maken had
Gatver! Die kaas gaat nog wel, maar dat plankje vind ik altijd nogal een beproeving. Ik neem een dame blanchequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
* senesta schreeuwt in FC hysterisch om Yvonnequote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
Mijn account is gehackt door een gheyl & vervelend wijf
Help!!!
NEEEEE, niet nog meer lekker heupenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef senesta het volgende:
[..]
* senesta schreeuwt in FC hysterisch om Yvonne
Een gheyl lebbisch wijf? Want dan gaan we nu snel Greys verstoppenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
Mijn account is gehackt door een gheyl & vervelend wijf
Help!!!
Te laat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een gheyl lebbisch wijf? Want dan gaan we nu snel Greys verstoppen
Jij snapt er ook weer niets van he?quote:
Ik denk, dus ik bestaquote:
Kweenie hoor, maar ik ben een beetje vervelend en zit steeds Greez te plagen. Maar zo ben ik helemaal nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een gheyl lebbisch wijf? Want dan gaan we nu snel Greys verstoppen
Jij kan rustig lachen, want ik hou eiks helemaal niet van oranjequote:
Hier is die Boebbel dan wel weer hilarisch trouwensquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja fuck me, dat was echt playback he, stomme Lenny
Maar goed, volgende week Michael Boebleeeeeeeej, das ook balen
Als ik er in zit toch wel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij kan rustig lachen, want ik hou eiks helemaal niet van oranje
Ook niet van benen tot de oksels 3x tietwaarde langdonkerhaar en donkereogen in oranje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij kan rustig lachen, want ik hou eiks helemaal niet van oranje
Mits je er ook uit kan, want anders leidt het hopeloos afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet van benen tot de oksels 3x tietwaarde langdonkerhaar en donkereogen in oranje?
Owkee, ik weet hoofdlijnen van bijzaken te scheidenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet van benen tot de oksels 3x tietwaarde langdonkerhaar en donkereogen in oranje?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog 2 nieuwe broeken hiernaquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeik haast in mijn broekje hier![]()
![]()
quote:
OMG OMG OMG OMGquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hou alles met stekkers en batterijen uit mijn buurt ik herhaal uit mijn buurtquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog 2 nieuwe broeken hierna
Print screen + printen = boven bed hangenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
Soms is deze SC best goed voor mijn eigenwaarde![]()
Aaaaah... toe?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, echt... dat gaat mis hoor
Maar ik kan het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*geeft meteen een.. eh, "massageapparaat" door. Batterijen zitten er al in.![]()
quote:
Ze was er niet en het werd koffie, maar ik doe weer normaal hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga wel ff mijn vrouw zoenen en dan een glas koud water drinken. Moment; brb
Het is zó aanstekelijkquote:
Nu zeik ik in m'n pantalonnetjequote:Op zaterdag 3 december 2011 00:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil gewoon 3x tietwaarde
Desnóóds in oranje![]()
![]()
Greesje - wat zit je haar leuk - wil je álsjeblieft dat jurkje kopen![]()
![]()
(Ing, plan ff een meet... niet te vroeg op de dag en in een kinderloze omgeving.... en nee, het heeft niet als er bijna niemand kan)
Laal allaa laaa la laaaa
Ik heb nog één droge. Hebben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu zeik ik in m'n pantalonnetje![]()
Nee, ik ga morgen wel sporten, is het zo weer droogquote:
Duhquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
Soms is deze SC best goed voor mijn eigenwaarde![]()
Check mijn cyclus ff af en plan er omheen; rood en oranje vloekt zoquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu zeik ik in m'n pantalonnetje![]()
Jij bent dan ook een poezenmens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie nu pas de TT; lijkt me best onsmakelijk
Met Tena erinquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
We weten in elk geval nu wat we voor elkaars verjaardag moeten kopen, wilde wieven
Hordes nieuwe slipperdepippen.
Ik zeg het niet ik zeg het niet ik zeg het nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen wel sporten, is het zo weer droog
Waaaarom deden we dit jaar geen secret santa?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
We weten in elk geval nu wat we voor elkaars verjaardag moeten kopen, wilde wieven
Hordes nieuwe slipperdepippen.
Jezus fuckquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check mijn cyclus ff af en plan er omheen; rood en oranje vloekt zo
OMDAT WE DAAR GEEN ZIN, IK HERHAAL, GEEN ZIN IN HADDEN!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaaarom deden we dit jaar geen secret santa?
Oh, zeg het zeg het zeg het!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zeg het niet ik zeg het niet ik zeg het niet
Bedank me liever voor ervaring, gevoel voor kleur, organisatievermogen en inzichtquote:
WE!?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
OMDAT WE DAAR GEEN ZIN, IK HERHAAL, GEEN ZIN IN HADDEN!
quote:
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
Had ik al verteld dat ik terug de kast in ben
Heel hetero ik herhaal héél hetero
Té erg hequote:
quote:
Ikkanniewachten!quote:
Maar daar zit vast geen gedichtje bij.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:48 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Je krijgt toch al een pallet M&Ms? Nog niet genoeg?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
[..]
OMDAT WE DAAR GEEN ZIN, IK HERHAAL, GEEN ZIN IN HADDEN! HEBBEN
Met vijf poezen in huis? Knap heur!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Gij poetisch wondertquote:
Ja dahaaag! Moet ik zeker 23845724 zakjes gaan doorlezen.quote:
Poetisch nog wel.quote:
Die is stiekem naar Delete geweest.quote:
Oranje, drie keer tietwaarde, benen tot onder de oksels, poëtisch èn subtiel.quote:
Ow, vergeten te vermelden: toe aan een brilquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oranje, drie keer tietwaarde, benen tot onder de oksels, poëtisch èn subtiel.
Snap jij nou dat ze niet voor me in de rij staan?
Maar ook dát zal jou wel weer gruwelijk sexy staanquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, vergeten te vermelden: toe aan een bril
Ik zeg: opstellen in rijen van 4quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Oranje, drie keer tietwaarde, benen tot onder de oksels, poëtisch èn subtiel.
Snap jij nou dat ze niet voor me in de rij staan?
Ja maar jij bent per heden weer heteroquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, vergeten te vermelden: toe aan een bril
Ik zeg het al weer nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik zeg: opstellen in rijen van 4
Ja, de rij was te langquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent per heden weer hetero
Ja nou, vástquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:53 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Maar ook dát zal jou wel weer gruwelijk sexy staan![]()
Gevaarlijk gebied... ik begin er niet aan.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zeg het al weer niet![]()
![]()
Die beheersing hè... valt allen gerust in eindeloze bewondering aan mijn voeten
Ik nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar jij bent per heden weer hetero
Ja zie... bummerquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik niet, maar daar heb jij dan weer weinig aan
Nee, natuurlijk nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:58 schreef ElisaB het volgende:
Ben ff het vee voederen; gedragen jullie je ff een beetje?!
Ben jij dat niet dan?quote:
Ik ga er even van uit dat zij dat ook denkt wanneer iemand zegt dat ze op jou lijkt.quote:
Whutquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:07 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik ga er even van uit dat zij dat ook denkt wanneer iemand zegt dat ze op jou lijkt.![]()
quote:Op zaterdag 3 december 2011 01:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog effe 1 sigstukje neuriën en dan ook tukkie zo!
Slaap lekker meisjesquote:Op zaterdag 3 december 2011 01:19 schreef Greys het volgende:
Ik ga nog effe 1 sigstukje neuriën en dan ook tukkie zo!
Iets met broodjes en schreeuwen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:49 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar eens beginnen aan mijn sinterklaasgedicht voor schoonmoeder
Goeiequote:Op zaterdag 3 december 2011 09:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Iets met broodjes en schreeuwen?
Mogge. Takkeweer hier. Leuk voor Biet straks
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
Ja jottem
Met een beetje mazzel wordt Biet zo zwaar van alle regen dat ze niet weg waait
Over een uur weg, begint 11.15 uur.quote:
Hoeft nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Over een uur weg, begint 11.15 uur.
Dus ik ga nog even een zonnedansje doen
Ik zou er gewichten aan hangen, zo'n bal met ketting aan elk pootje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
Ja jottem
Met een beetje mazzel wordt Biet zo zwaar van alle regen dat ze niet weg waait
Hoeft niet?? In een kwartier kan ik anders tot op mijn onderbroek nat regenen hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeft niet11:30 is het droog in 010
Nog niet, maar ik voorspel er eentje hedenochtendquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je nou alweeeeeer een natte onderbroek?
Als je hier buiten gaat staan ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik voorspel er eentje hedenochtend![]()
Waar? In het asiel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Whoooaaah, we hebben een vet toffe kat. Joe en hij is chocoladebruin en veel te dik
.
Joe is altijd goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Whoooaaah, we hebben een vet toffe kat. Joe en hij is chocoladebruin en veel te dik
.
Wel pics he!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeft niet?? In een kwartier kan ik anders tot op mijn onderbroek nat regenen hoor
Jeetjequote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet bijgelezen, maar het gaat héél slecht met Daartje. Ze heeft geen kracht in haar beentjes, ze reageert heel slecht en we gaan zo naar de dierenarts, de dienstdoende arts is aan het opereren, dus er wordt een ander opgepiept.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet bijgelezen, maar het gaat héél slecht met Daartje. Ze heeft geen kracht in haar beentjes, ze reageert heel slecht en we gaan zo naar de dierenarts, de dienstdoende arts is aan het opereren, dus er wordt een ander opgepiept.
In het asiel. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar? In het asiel?
Waarom zit ie daar dan?
Oh jakkesquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
O bah, wat klinkt dat akelig, ik hoop dat ze haar snel weer op de pootjes krijgen. Sterkte!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Oiquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Veel succes!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Klinkt alsof je echt zo'n dag hebt die je het liefst wilde overslaan. Ik had dat gisteren ook. Als een ding fout gaat dan gaat alles fout.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:14 schreef Qwea het volgende:
Oke, veranderd geïrriteerd maar in chagrijnig
Welkom en vertel eens iets over jezelf en eventuele huisdierenquote:
Sterktequote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Dank u. Ik ben dus Ruzy, en woon in Amsterdam. We hebben nog geen huisdieren omdat we net verhuist zijn maar we krijgen binnenkort een kater uit een nestje, alleen moet hij nog even leren eten en leren waar hij wel en niet zijn behoeftes moet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef indaha het volgende:
Welkom en vertel eens iets over jezelf en eventuele huisdieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij schijnt de liefste uit het nestje te zijn, wil graag op schoot zitten en slapen en spint dan heerlijk. We kunnen echt niet wachten tot we hem hebben.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:29 schreef Ruzy het volgende:
[..]
Dank u. Ik ben dus Ruzy, en woon in Amsterdam. We hebben nog geen huisdieren omdat we net verhuist zijn maar we krijgen binnenkort een kater uit een nestje, alleen moet hij nog even leren eten en leren waar hij wel en niet zijn behoeftes moet doen.O wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij schijnt de liefste uit het nestje te zijn, wil graag op schoot zitten en slapen en spint dan heerlijk. We kunnen echt niet wachten tot we hem hebben.en je weet dit is F&F dus tezijnertijd uitgebreid verslag doen van de avonturen van jullie aanwinst
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Dat zal ik zeker doen, we hebben inmiddels al een kattenbak gekocht en zijn nog aan het kijken voor wat speeltjes en een grote katten krap paal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:35 schreef indaha het volgende:
O wat een schatjeen je weet dit is F&F dus tezijnertijd uitgebreid verslag doen van de avonturen van jullie aanwinst
Ja geef hem eens ongelijk, rijst met kip is ook veel lekkerderquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
MD ik duim ...
Qwea, hondenharen?
Huis poetsen , elke dag
Of een naakthond nemen![]()
Chico is vervelend.
Hij krijgt vandaag voor het eerst geen rijst met kip en is nu tantrum fitties aan het throwen, hij wil zn stinkend dure speciale magere hondjes dieet nie meer
Hebben jullie al een naam voor hem?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:36 schreef Ruzy het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen, we hebben inmiddels al een kattenbak gekocht en zijn nog aan het kijken voor wat speeltjes en een grote katten krap paal.
Dire Straits, Pink Floyd, Guns 'n Roses o.a.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:19 schreef Qwea het volgende:
omg, ik downloade coldplay, what was I thinking
GREYS! Help me eens met fatsoenlijke muziek te vinden voor op mijn mediaplayer
We gaan hem waarschijnlijk Bam-Bam noemen. De naam kwam voort uit een koosnaampje die mijn vriendin had voor de hond van mijn schoonmoeder. Pebbels. De hond woont gelukkig niet bij ons. We gaan eerst dit kleine ventje verwennen.quote:
De dierenarts heeft dit nog nooit meegemaakt... bloedonderzoek gedaan, dat is allemaal wel goed op wat uitdroging na (niet zo gek met koorts) en hij is nu aan het kijken of het een overgevoeligheid voor Metacam kan zijn (dat is mijn vermoeden namelijk...)quote:
Hij is als ik me even goed kan concentreren nu rond de 6 weken. Ik heb de griep, lig al twee dagen in bed, dus kan me niet alles goed herinneren momenteel. Wat leuk dat jij katten opvangt, heb je een foto van dat lieve kittenpoesje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:49 schreef Oognip het volgende:
Ruzy, welkom hier. Wat een lief katertjehoe oud is ie en hoe lang duurt het nog voordat ie bij jullie komt wonen?
Ik ben gastgezin voor kittens en heb nog een heeeeel lief kittenpoesje voor je in de aanbieding
Bedankt Greys, je hond ziet er nogal 'nat' uitquote:
En wat gaan ze nu doen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
De dierenarts heeft dit nog nooit meegemaakt... bloedonderzoek gedaan, dat is allemaal wel goed op wat uitdroging na (niet zo gek met koorts) en hij is nu aan het kijken of het een overgevoeligheid voor Metacam kan zijn (dat is mijn vermoeden namelijk...)
Bietquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
Welkom Ruzy!
Zo, de cursus was koud en héél erg nat.
Hieronder Biet op de heenweg en op de terugweg. Nuff said.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is het daarna zoveel erger geworden dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De dierenarts heeft dit nog nooit meegemaakt... bloedonderzoek gedaan, dat is allemaal wel goed op wat uitdroging na (niet zo gek met koorts) en hij is nu aan het kijken of het een overgevoeligheid voor Metacam kan zijn (dat is mijn vermoeden namelijk...)
Kijken of dat het is... ik denk dat ze dan een infuusje krijgt om even goed door te spoelen (ook vanwege de uitdroging wel een goed idee).quote:
Dat koppiequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
Welkom Ruzy!
Zo, de cursus was koud en héél erg nat.
Hieronder Biet op de heenweg en op de terugweg. Nuff said.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dire straitsquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dire Straits, Pink Floyd, Guns 'n Roses o.a..
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er blijft echt amper iets van overquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat koppie![]()
![]()
En wat heeft ze kleine voetjes nu
Ik zit mobiel dus kan geen foto hier neerzetten maar Evi heeft een eigen topic en daar staan wel foto's inquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:53 schreef Ruzy het volgende:
[..]
Hij is als ik me even goed kan concentreren nu rond de 6 weken. Ik heb de griep, lig al twee dagen in bed, dus kan me niet alles goed herinneren momenteel. Wat leuk dat jij katten opvangt, heb je een foto van dat lieve kittenpoesje?
[..]
Bedankt Greys, je hond ziet er nogal 'nat' uit
*heen rent*quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
Greys, ik heb de foto's van de hondenverblijven in m'n topic geplaatst.
aah, goed nr idd!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Q, idd Racoon! Maar dat had je zelf al bedacht.
En verder zou ik Sia doen o.a. maar ik weet niet of je daar van houdt
thermostaat op standje sambal, heb je ook sauna.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb het KOUDDDDDDDDDDDDD
Misschien moet ik die natte kleren eens uit trekken.
Ik wil naar de saunaLekker warm.
Gistermiddag toen ze thuis kwam; ik heb dat spul altijd in huis voor Vince en we moesten het de komende vijf dagen ook aan Daartje voeren.... Q, het is tegen de keelontsteking, althans, dat zou het moeten zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het daarna zoveel erger geworden dan?
En wanneer heeft ze dat gehad?
Gadver...eng hoor
NSAID tegen keelontsteking? Nou snap ik wel dat een NSAID een ontsteking tegengaat, maar om dan dat ipv een amoxicilline oid te geven?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gistermiddag toen ze thuis kwam; ik heb dat spul altijd in huis voor Vince en we moesten het de komende vijf dagen ook aan Daartje voeren.... Q, het is tegen de keelontsteking, althans, dat zou het moeten zijnBij de andere twee is het altijd goed gegaan trouwens....
bedankt allemaal voor jullie medeleven, ik hoop snel weer wat te horen van de dierenarts.
Ze heeft meer goede nrs, bijna alles is goed.quote:
Hier ook koud jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb het KOUDDDDDDDDDDDDD
Misschien moet ik die natte kleren eens uit trekken.
Ik wil naar de saunaLekker warm.
jaaaaquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft meer goede nrs, bijna alles is goed.
Maar o.a. Day Too Soon.
En voor de fun zou ik wat nummers van de Proclaimers er op zetten
Ga ff snel Sintinkopen doen dan, gaan we daarna naar de saunaquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ook koud jaen regen en ik moet nog sint-inkopen doen
De dierenarts heeft hele goede ervaringen met Metacam en we hadden nog een open verpakking in huis, misschien die twee zaken bij elkaar opgeteld? Rimadyl heeft ze gehad na haar operatie aan d'r tandjes eerder dit jaar, daar heeft ze niet zo'n reactie op gehad... ik hoop maar dat het goed komt, het is me veel te lang stilquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
NSAID tegen keelontsteking? Nou snap ik wel dat een NSAID een ontsteking tegengaat, maar om dan dat ipv een amoxicilline oid te geven?
Hmm oke. Voortaan zou je ook kunnen kiezen voor carprofen (is carprodyl = zelfde als rimadyl, alleen wai goedkoper), is ook een NSAID en doet hetzelfde als metacam... is alleen niet zulke rotzooi
Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt.
Mja, mijn dierenarts had er ook goeie ervaringen mee, maar ik begin nooit weer aan die zooi. Ik heb toen mijn flesje opgestuurd naar Ml volgens mij nog, omdat whoopy wel metacam gebruikt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De dierenarts heeft hele goede ervaringen met Metacam en we hadden nog een open verpakking in huis, misschien die twee zaken bij elkaar opgeteld? Rimadyl heeft ze gehad na haar operatie aan d'r tandjes eerder dit jaar, daar heeft ze niet zo'n reactie op gehad... ik hoop maar dat het goed komt, het is me veel te lang stil
500 miles zit nu in mijn hoofdquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]Heerlijk he?
A letter froooooooooooooom Americaaaaaaaaaaaaaaaa
jawelquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:20 schreef Greys het volgende:
Q, ik weet niet of je van dit soort nummers houdt?
Die zouden er bij mij wel op komen maar jij vindt het niks denk ik
Ohquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
jawel![]()
Ik ken dat nr. Ik word er vrolijk van
Ik zie nu op Metacamkills.com (ik geef toe, niet geheel een objectieve site aan de naam te zien maar tochquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, mijn dierenarts had er ook goeie ervaringen mee, maar ik begin nooit weer aan die zooi. Ik heb toen mijn flesje opgestuurd naar Ml volgens mij nog, omdat whoopy wel metacam gebruikt.
Maar goed, is ook niet zo boeiend allemaal. Belangrijkste is dat ze er bovenop komt.
Wat een lieve foto's allemaal, is Pim diegene die een nieuw huisje zoekt? We willen eigenlijk voor onze nieuwe kater een vriendje of vriendinnetje erbij hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:00 schreef Oognip het volgende:
Ik zit mobiel dus kan geen foto hier neerzetten maar Evi heeft een eigen topic en daar staan wel foto's inGastgezin Oognips opvangkittens #14
Nee, die site is niet objectiefquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie nu op Metacamkills.com (ik geef toe, niet geheel een objectieve site aan de naam te zien maar toch) een waarschuwing van de producent om Metacam nooit aan katten te voeren? Ik ga dat even goed lezen, maar als dat zo is, is hier het laatste woord nog niet over gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |