Iets met broodjes en schreeuwen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:49 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar eens beginnen aan mijn sinterklaasgedicht voor schoonmoeder
Goeiequote:Op zaterdag 3 december 2011 09:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Iets met broodjes en schreeuwen?
Mogge. Takkeweer hier. Leuk voor Biet straks
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
Ja jottem
Met een beetje mazzel wordt Biet zo zwaar van alle regen dat ze niet weg waait
Over een uur weg, begint 11.15 uur.quote:
Hoeft nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Over een uur weg, begint 11.15 uur.
Dus ik ga nog even een zonnedansje doen
Ik zou er gewichten aan hangen, zo'n bal met ketting aan elk pootje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
Ja jottem
Met een beetje mazzel wordt Biet zo zwaar van alle regen dat ze niet weg waait
Hoeft niet?? In een kwartier kan ik anders tot op mijn onderbroek nat regenen hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeft niet11:30 is het droog in 010
Nog niet, maar ik voorspel er eentje hedenochtendquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je nou alweeeeeer een natte onderbroek?
Als je hier buiten gaat staan ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik voorspel er eentje hedenochtend![]()
Waar? In het asiel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Whoooaaah, we hebben een vet toffe kat. Joe en hij is chocoladebruin en veel te dik
.
Joe is altijd goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Whoooaaah, we hebben een vet toffe kat. Joe en hij is chocoladebruin en veel te dik
.
Wel pics he!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeft niet?? In een kwartier kan ik anders tot op mijn onderbroek nat regenen hoor
Jeetjequote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet bijgelezen, maar het gaat héél slecht met Daartje. Ze heeft geen kracht in haar beentjes, ze reageert heel slecht en we gaan zo naar de dierenarts, de dienstdoende arts is aan het opereren, dus er wordt een ander opgepiept.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet bijgelezen, maar het gaat héél slecht met Daartje. Ze heeft geen kracht in haar beentjes, ze reageert heel slecht en we gaan zo naar de dierenarts, de dienstdoende arts is aan het opereren, dus er wordt een ander opgepiept.
In het asiel. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar? In het asiel?
Waarom zit ie daar dan?
Oh jakkesquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |