Iets met broodjes en schreeuwen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 08:49 schreef Oognip het volgende:
Goedemorgen
Ik ga maar eens beginnen aan mijn sinterklaasgedicht voor schoonmoeder
Goeiequote:Op zaterdag 3 december 2011 09:35 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Iets met broodjes en schreeuwen?
Mogge. Takkeweer hier. Leuk voor Biet straks
quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
Ja jottem
Met een beetje mazzel wordt Biet zo zwaar van alle regen dat ze niet weg waait
Over een uur weg, begint 11.15 uur.quote:
Hoeft nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Over een uur weg, begint 11.15 uur.
Dus ik ga nog even een zonnedansje doen
Ik zou er gewichten aan hangen, zo'n bal met ketting aan elk pootje.quote:Op zaterdag 3 december 2011 09:56 schreef Greys het volgende:
Ja jottem
Met een beetje mazzel wordt Biet zo zwaar van alle regen dat ze niet weg waait
Hoeft niet?? In een kwartier kan ik anders tot op mijn onderbroek nat regenen hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Hoeft niet11:30 is het droog in 010
Nog niet, maar ik voorspel er eentje hedenochtendquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:15 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je nou alweeeeeer een natte onderbroek?
Als je hier buiten gaat staan ookquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Nog niet, maar ik voorspel er eentje hedenochtend![]()
Waar? In het asiel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Whoooaaah, we hebben een vet toffe kat. Joe en hij is chocoladebruin en veel te dik
.
Joe is altijd goedquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:28 schreef Samzz het volgende:
Whoooaaah, we hebben een vet toffe kat. Joe en hij is chocoladebruin en veel te dik
.
Wel pics he!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:09 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeft niet?? In een kwartier kan ik anders tot op mijn onderbroek nat regenen hoor
Jeetjequote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet bijgelezen, maar het gaat héél slecht met Daartje. Ze heeft geen kracht in haar beentjes, ze reageert heel slecht en we gaan zo naar de dierenarts, de dienstdoende arts is aan het opereren, dus er wordt een ander opgepiept.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Niet bijgelezen, maar het gaat héél slecht met Daartje. Ze heeft geen kracht in haar beentjes, ze reageert heel slecht en we gaan zo naar de dierenarts, de dienstdoende arts is aan het opereren, dus er wordt een ander opgepiept.
In het asiel. Geen idee waarom.quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Waar? In het asiel?
Waarom zit ie daar dan?
Oh jakkesquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
O bah, wat klinkt dat akelig, ik hoop dat ze haar snel weer op de pootjes krijgen. Sterkte!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Oiquote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Veel succes!quote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Klinkt alsof je echt zo'n dag hebt die je het liefst wilde overslaan. Ik had dat gisteren ook. Als een ding fout gaat dan gaat alles fout.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:14 schreef Qwea het volgende:
Oke, veranderd geïrriteerd maar in chagrijnig
Welkom en vertel eens iets over jezelf en eventuele huisdierenquote:
Sterktequote:Op zaterdag 3 december 2011 10:49 schreef miss_dynastie het volgende:
Dank u. Ik ben dus Ruzy, en woon in Amsterdam. We hebben nog geen huisdieren omdat we net verhuist zijn maar we krijgen binnenkort een kater uit een nestje, alleen moet hij nog even leren eten en leren waar hij wel en niet zijn behoeftes moet doen.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:25 schreef indaha het volgende:
Welkom en vertel eens iets over jezelf en eventuele huisdieren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij schijnt de liefste uit het nestje te zijn, wil graag op schoot zitten en slapen en spint dan heerlijk. We kunnen echt niet wachten tot we hem hebben.
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:29 schreef Ruzy het volgende:
[..]
Dank u. Ik ben dus Ruzy, en woon in Amsterdam. We hebben nog geen huisdieren omdat we net verhuist zijn maar we krijgen binnenkort een kater uit een nestje, alleen moet hij nog even leren eten en leren waar hij wel en niet zijn behoeftes moet doen.O wat een schatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hij schijnt de liefste uit het nestje te zijn, wil graag op schoot zitten en slapen en spint dan heerlijk. We kunnen echt niet wachten tot we hem hebben.en je weet dit is F&F dus tezijnertijd uitgebreid verslag doen van de avonturen van jullie aanwinst
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
Dat zal ik zeker doen, we hebben inmiddels al een kattenbak gekocht en zijn nog aan het kijken voor wat speeltjes en een grote katten krap paal.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:35 schreef indaha het volgende:
O wat een schatjeen je weet dit is F&F dus tezijnertijd uitgebreid verslag doen van de avonturen van jullie aanwinst
Ja geef hem eens ongelijk, rijst met kip is ook veel lekkerderquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:29 schreef oh-oh het volgende:
MD ik duim ...
Qwea, hondenharen?
Huis poetsen , elke dag
Of een naakthond nemen![]()
Chico is vervelend.
Hij krijgt vandaag voor het eerst geen rijst met kip en is nu tantrum fitties aan het throwen, hij wil zn stinkend dure speciale magere hondjes dieet nie meer
Hebben jullie al een naam voor hem?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:36 schreef Ruzy het volgende:
[..]
Dat zal ik zeker doen, we hebben inmiddels al een kattenbak gekocht en zijn nog aan het kijken voor wat speeltjes en een grote katten krap paal.
Dire Straits, Pink Floyd, Guns 'n Roses o.a.quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:19 schreef Qwea het volgende:
omg, ik downloade coldplay, what was I thinking
GREYS! Help me eens met fatsoenlijke muziek te vinden voor op mijn mediaplayer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |