Dat welquote:
Nog 4 porties in de vriezertquote:
Ah kijk, daar is ons culinaire hoogvliegertje ookquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik hoop zo dat het droog is morgenochtend met de Bietenklas
Oh ik moet ff teruglezen geloof ik?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:35 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ah kijk, daar is ons culinaire hoogvliegertje ook
Maar is het dan geen oplossing om voor jezelf puree te maken als hij gekookte aardappelen eet? Of is het de hele smaakcombi?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:33 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat wel![]()
Dus ik maak ook vaker een ovenschotel met puree en bijv. spruitjes/zuurkool/prei dan een stamppot.
Regenweer is groeizaam weer.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
![]()
Cocos M&M's, amsterdam, ik zal deze maand even tjekken voor je en meenemen als ze er zijn.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:34 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef Qwea het volgende:
[..]
Cocos M&M's, amsterdam, ik zal deze maand even tjekken voor je en meenemen als ze er zijn.
quote:
+1!quote:
Naast gekookte aardappels heb ik ook een hekel aan kokenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Maar is het dan geen oplossing om voor jezelf puree te maken als hij gekookte aardappelen eet? Of is het de hele smaakcombi?
http://www.thesistools.com/web/?id=231181quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef Cat22 het volgende:
Deze is leuk!![]()
Vul hier willekeurige enquetes in
Uhuh.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:45 schreef Qwea het volgende:
[..]
http://www.thesistools.com/web/?id=231181
Whut?
Volgens mij niet!quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef senesta het volgende:
Ik heb wat keren in de regen gestaan met puppencursus ook
In mijn waxjas
Doen ze daar ook nog iets als vuurwerkcursus of zo op de hondenschool Greys?
Ik meldde me en Tombo was weg. Ze negeert me.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:46 schreef Ingetje79 het volgende:
Is Tombo trouwens in slaap gekukeld?
Ik dacht idd al dat het met jou te maken hadquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik meldde me en Tombo was weg. Ze negeert me.
Kan toch in dezelfde pan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Naast gekookte aardappels heb ik ook een hekel aan koken![]()
En te weinig pannen
Ja, maar dan moet ik nadat ik de aardappels heb gekookt nog es puree gaan makenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Kan toch in dezelfde pan?![]()
Nou ja, ach
quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:48 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik dacht idd al dat het met jou te maken had
Sowwyquote:
Scheut melk, klontje boter en klaar, toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik nadat ik de aardappels heb gekookt nog es puree gaan maken
Ja maar ja maar....dan ist gewoon een geprakte aardappelquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Hahaha Ing dan vis je de aardappels van je meneer eruit, kook je die van jou nog ff door en pureren maar
Is wel dankbaar werk he.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
Al moet ik zeggen dat ik zo'n recept als vanavond best leuk vond om te maken....als ik er ook echt de tijd voor heb
Nu nog?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:53 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Scheut melk, klontje boter en klaar, toch?
Nu heb ik zin in spinazie, tartaar en puree![]()
*snotter*quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Sowwy![]()
Als troost mag je naast me zitten bij Shabu
Nee juist omdat ik het nooit maak vind ik het af en toe stiekem best lekker, kruimig aardappeltje.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:42 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat je het niet lekker vond
Laat me raden; Bento?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:53 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Is wel dankbaar werk he.Ik heb ooit een grote pan tomatensaus gemaakt met echte tomaten en uren pruttelen en zo. Alleen jammer dat ik saus uit pakje toch net iets lekkerder vind.
![]()
Maar morgen ga ik gehaktballetjes rollen en rijstvormpjes maken en miniquiches bakken.
Waar maak jij jouw puree dan van? Suikerbieten of zo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ja maar ja maar....dan ist gewoon een geprakte aardappel![]()
En dat vind ik dan weer een eitjequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee juist omdat ik het nooit maak vind ik het af en toe stiekem best lekker, kruimig aardappeltje.
Ik weet eigenlijk niet waarom ik het nooit maak, omdat je ze dan moet schillen gok ik
Uhuh.quote:
Die Rotterdamse Obertquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
*snotter*
En wie gaat er aan de andere kant van me zitten?
Poejurquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:54 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waar maak jij jouw puree dan van? Suikerbieten of zo?
Ja nou, ik zit net aan mijn avondeten, sttttquote:
Alleen als hij veterschoenen aanheeft.quote:
Bwehehehehequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:55 schreef oh-oh het volgende:
Miljaar, nu bonkt Sonic met zn hele eettafel door dat hok
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |