En dan bij Shabu "nee dank u, ik hoef geen toetje....mag ik m'n M&M's hier wel opeten?"quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:49 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check
Wil sowieso in Dec nog ff naar Amsterdam, dus komt goed
"NIET TE VRETEN" ?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Had jij me nou dat Boeuf Boepsie-recept gegeven?![]()
Had ze van achteren geplaktquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:52 schreef oh-oh het volgende:
Ze is zo mooi maar het blijft doodjammer van die stimme oren van dr
Ach, ik kijk woensdag wel wat ze zeggen, Ik heb het van okt-dec en maart-mei gewoon drukker op mijn werk met meer avonden weg. En dan is zo'n extra kooravond gewoon wat veel. Als ik voor projecten of standaard 1 keer per twee maanden mag komen dan wil ik wel blijven.quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Op zich jammer, maar wel fijn om die druk van "moeten" niet meer te hebben
Jaquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En dan bij Shabu "nee dank u, ik hoef geen toetje....mag ik m'n M&M's hier wel opeten?"
Het staat nu net een uurtje te pruttelen, dus geen idee.quote:
quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:50 schreef Qwea het volgende:
[..]
Check 2Nou, tombo zal check 3 wel zijn
Ja, het dikt ontzettend in, misschien moet je tussendoor zelfs nog even vocht toevoegenquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Het staat nu net een uurtje te pruttelen, dus geen idee.
Het ruikt iig wel heerlijk![]()
Klopt het dat het vrij dun is? Of kookt dat straks nog in?
Ik had in totaal 600 ml vocht (wijn en bouillon).
Ik krijg een pallet kado van je?quote:
Ondanks dat de deksel op de pan zit?quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:54 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, het dikt ontzettend in, misschien moet je tussendoor zelfs nog even vocht toevoegen
Ik laat wel een paar kuub bezorgen.quote:
Oh, niet goed genoeg dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:53 schreef _Multiply86_ het volgende:
[..]
Had ze van achteren geplaktAnders kijkt ze helemaal belachelijk..
Zelfgemaakte puree!quote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ondanks dat de deksel op de pan zit?
Ik had maar 2 eetlepels bloem.
Ben wel benieuwd![]()
Wat eet jij er bij? Een gekookte piepert of een pureetje?
Doe er dan direct een vette pizza bijquote:
Pureequote:Op vrijdag 2 december 2011 22:55 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ondanks dat de deksel op de pan zit?
Ik had maar 2 eetlepels bloem.
Ben wel benieuwd![]()
Wat eet jij er bij? Een gekookte piepert of een pureetje?
Ik had laatst puree uit een pakje met zelf een lading kruiden en flink boter....die was ook wel erg lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfgemaakte puree!
Die van mijn was lekker! Maar niet zo lekker als van papa ElisaB
Deal!quote:
Stokbrood dusquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:56 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Puree![]()
Maar da's persoonlijke voorkeur he, je hebt ook mensen die het alleen met stokbrood eten
Vreselijk. Die van mij is ook zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 22:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Stokbrood dus![]()
En voor meneer I. een gekookte piepert....hollands glorie
Geen meneer hebben is af en toe best hendig.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vreselijk. Die van mij is ook zoIk stond gvd gisteren wortelen voor hem te maken en voor mij een restje bloemkoolschotel uit de vriezer te trekken, want hij wilde perse wortelen met gekookte aardappels
Oh my, die zou het zwaar hebben hierquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Vreselijk. Die van mij is ook zoIk stond gvd gisteren wortelen voor hem te maken en voor mij een restje bloemkoolschotel uit de vriezer te trekken, want hij wilde perse wortelen met gekookte aardappels
Ik zie meer nadelen dan voordelenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Geen meneer hebben is af en toe best hendig.
Ik zeg ook 'af en toe'. Wrijf het er maar in.quote:
Ja, dat werkt dus niet hequote:Op vrijdag 2 december 2011 23:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Oh my, die zou het zwaar hebben hier
Mo eet ook wel wat de pot schaft.. maar daar komt een hoop gemiep bij. Ik vind groente helemaal niet erg, graag zelfs. Maar als ik dan aankom met verse groente zoals broccoli of boontjes, dat hoeft ie niet. Maar bonen uit pot welquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:06 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
Nah, hij eet wel wat de pot schaft heur, maar hij krijgt toch ook regelmatig een gekookte piepert, groente en een gehaktbal.
De liefde van een man gaat hier toch best wel door de maag![]()
Tuurlijk is dat makkelijk! En 1x per week boeit het me ook niet hoor. Maar mo eet geen doppertjes, geen rode kool, ect.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind potgroente wel es makkelijk, met name de bietjes en doppers/wortels (![]()
)
Morgen eten we Boef Dinges
Zondag rauwe witlof met gebakken aardappels.
Maandag doppies en wortels
Dinsdag nasi
Woensdag Bruine bonen met ui, gehakt en paprika
Donderdag hutspot
Vrijdag soep en broodje swarmaaaa
Zaterdag lasagna
En dan moet ik weer een nieuw eetschema maken
Ik eet ook niet mee als er aardappels, groente, vlees op het menu staat.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij eten ook wel zo nu en dan Hollandse pot hoor, maar als het echt de basis zou zijn, zou ik dat wel moeilijk vinden geloof ikMaar goed, dat wijst zich ook wel weer vanzelf waarschijnlijk....
Haat je het echt zo?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik eet ook niet mee als er aardappels, groente, vlees op het menu staat.
Hooguit een schep groente, maar meestal een broodje roerei met groenten/ui erdoor en een flinke kom warme havermout als toetje.
Of een paar crackers met kaas en sweetchilisaus als ik nog ga sporten na het eten.
Nou ja, dat zeg ik, hollandse pot is op zich prima, maar dingen zoals jachtpannetje hoef ik niet mee aan te komenquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:16 schreef miss_dynastie het volgende:
Wij eten ook wel zo nu en dan Hollandse pot hoor, maar als het echt de basis zou zijn, zou ik dat wel moeilijk vinden geloof ikMaar goed, dat wijst zich ook wel weer vanzelf waarschijnlijk....
Nou ja, ik heb al die zooi in huis, ik weet iig zeker dat ik morgen stoofperen eet, maar de rest kan onderling nog veranderen hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:19 schreef Cat22 het volgende:
Wat plannen jullie ver vooruit.![]()
Ik heb hier nog een half zakje aardappelschijfjes liggen wat morgen opmoet en een courgette. Maar voor de rest zie ik wel wat me op de markt in handen valt. Al heb ik wel zin in pasta, dus ik denk dat ik daar in ieder geval voor ga inkopen. En dat morgenavond eten, of courgette grillen met een varkenslapje.
En voor de rest van de week groenten uit de diepvries, vers of pot waar ik die avond zin in heb en met vlees net zo. Ik ben een verzamelaar en heb altijd voer op voorraad. En dan nog niet in huis wat ik dan eigenlijk wil eten.![]()
Al heb ik het deze week wel redelijk makkelijk: zondag gourmetten bij broerlief en woensdag is mijn vader jarig dus zal ik daar wel aanschuiven.
Ik eet het wel hoor, en vind het ook wel lekker, maar niet te vaak gewoon... mijn favoriete AGV is op dit moment spinazie a la creme, gekookte aardappeltjes en tartaartjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:18 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ik eet ook niet mee als er aardappels, groente, vlees op het menu staat.
Hooguit een schep groente, maar meestal een broodje roerei met groenten/ui erdoor en een flinke kom warme havermout als toetje.
Of een paar crackers met kaas en sweetchilisaus als ik nog ga sporten na het eten.
Lust je ook geen puree?quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:23 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik vind het echt gewoon niet lekker....kan echt kokhalsen van een gekookte aardappel![]()
Ik heb dus echt bijna geen idee hoeveel ik aan eten uitgeef per maand.quote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
Ik plande eerst nooit met als gevolg dat ik nooit datgene in huis had wat ik wilde eten.
Dus nu vraag ik meneer I. altijd om iets waar ie zin in heeft en verzin zelf nog eea.
Tevens heb ik de vriezert vol met porties stoofperen, hachee en goulash.
En na morgen Boef Dinges.
Dus ik trek iedere week ook wel 2x iets kant en klaar uit de vriezert....ideaal.
En daarbij scheelt het me minstens 100 euro per maand als ik het echt bij 1x per week een lijstje maken + boodschappen doen hou
Ooh breek me de bek niet openquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:22 schreef Ingetje79 het volgende:
En daarbij scheelt het me minstens 100 euro per maand als ik het echt bij 1x per week een lijstje maken + boodschappen doen hou
Geen idee nog wat ik erbij eet. Plan was aardappel puree, maar dat heb ik al gehadquote:Op vrijdag 2 december 2011 23:27 schreef oh-oh het volgende:
Huuuuuuu ja, gekookte aardappels, wie dat bedacht heeft , jakkes
Wat eet je bij die stoofperen Qwea?
Ik eet morgen en overmorgen gele kip met rijst en komkommersalade en verse spruiten uit de wok, maandag pasta met tonijn en mais en tomatensalade met olijven en zo, dinsdag of restjes weer, of soep uit de vriezer met een broodje, woensdag gaan we patat halen bij de nieuwe snackpoint hier, en donderdag ga ik weer boodschappen doen:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |