abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104181605
Hallo! :W

Sinds vorig jaar ben ik voor het DierenOpvangCentrum Enschede gastgezin voor kittens!
Zelf heb ik drie katten: Muis, Pingoo en Luna.
Vorig jaar heb ik drie nestjes weeskittens opgevangen. Deze kittens waren ongeveer 7 weken toen ze bij mij kwamen en aten al zelfstandig. Dit jaar ga ik ook jongere kittens opvangen en ik heb me zelfs opgegeven om ook flessenkittens op te gaan vangen!
Meer topics in deze reeks:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Foto's van vorig jaar:
Pingoo

Luna

Muis zegt :r :')

Op dit moment ben ik gastgezin van 1 kitten: Evi, een poesje van nu 10 weken oud.

Lynn is vandaag verhuisd.

[ Bericht 1% gewijzigd door Oognip op 09-11-2011 22:10:28 ]
pi_104181629
Laatste post:
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een mailtje gekregen over Lana. Ze heeft vandaag haar tweede inenting gehad en dat vond ze niet zo leuk. Dat was hier ook al. Verder gaat het goed met haar maar ze heeft wel een gebroken pootje -O- er zat een vlieg op het konijnenhok en daar sprong ze op af. Ze is toen waarschijnlijk met haar pootje op de kooi verkeerd terecht gekomen. Ze heeft een spuit gekregen tegen de pijn en pijnstillers meegekregen. Over een week moet het beter gaan.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 november 2011 @ 22:06:13 #3
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_104181690
Arme Lana, klein wildebrasje!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † woensdag 9 november 2011 @ 22:06:40 #4
127870 Ratelslangetje
Lady
pi_104181708
Super dat je dat doet! O+
Giftig, Fel
Agressief en
Razendsnel
pi_104181880
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 22:06 schreef Ratelslangetje het volgende:
Super dat je dat doet! O+
Hihi dank je :*
pi_104203272
Evi is weer gestart met oogzalf en dit keer voor beide oogjes, want die zijn allebei licht ontstoken. Ik hoop dat ze nu wel tegen de oogzalf kan en dat het haar gaat helpen.
Verder heeft ze ook keelpijn, maar dat moet vanzelf weer over gaan.

Het is wel duidelijk dat ze een ander kitten mist. Nu is ze de hele tijd onze handen aan het aanvallen :')
pi_104203667
Wat goed dat je die lieve kleine kittens opvangt!
Ik ga het hier zeker volgen.
pi_104203668
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 15:14 schreef Oognip het volgende:
Evi is weer gestart met oogzalf en dit keer voor beide oogjes, want die zijn allebei licht ontstoken. Ik hoop dat ze nu wel tegen de oogzalf kan en dat het haar gaat helpen.
Verder heeft ze ook keelpijn, maar dat moet vanzelf weer over gaan.

Het is wel duidelijk dat ze een ander kitten mist. Nu is ze de hele tijd onze handen aan het aanvallen :')
O+ lekker beestje!
Hopen dat dr oogjes snel beter zijn en haar keeltje snel niet meer pijn doet!
pi_104204273
Ach arme Lana -O- ,en beterschap voor Evi O+
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_104205138
Kan ik m'n handen nog ff verzekeren voordat ik langskom dit weekend? _O-
♥ scars make us who we are ♥
pi_104221735
Evi is een schatje
Werewolf
pi_104237470
Ik kan mijn ogen nauwelijks geloven :o ik kreeg net een mailtje over Lynn dat ze elke avond op de schoot van haar baasje ligt te ronken! :o *O* het gaat echt super met haar!
Ik denk dat het goed voor haar is dat ze zonder andere kitten is verhuisd zodat ze zich achter niemand meer kon verschuilen en het baasje wel moet vertrouwen.
Ze zit nu wel aan de antibiotica voor haar niesziekte.
pi_104237527
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 10:46 schreef Oognip het volgende:
Ik kan mijn ogen nauwelijks geloven :o ik kreeg net een mailtje over Lynn dat ze elke avond op de schoot van haar baasje ligt te ronken! :o *O* het gaat echt super met haar!
Ik denk dat het goed voor haar is dat ze zonder andere kitten is verhuisd zodat ze zich achter niemand meer kon verschuilen en het baasje wel moet vertrouwen.
Wat ben ik blij met dit nieuws! *O* *O*
pi_104237940
:o
Dappere Lynn!! O+ *O*
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_104238813
Wat knap! *O*
  Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 11 november 2011 @ 11:22:39 #16
13151 crew  Rewimo
pi_104238948
Lynn *O* Wat geweldig!
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_104238976
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 10:46 schreef Oognip het volgende:
Overigens willen we natuurlijk wel bewijs dmv foto's voordat we dit voor de volle 100% gaan geloven he!
pi_104240135
Trouwens de coördinator vroeg aan me of er nog 2 kittens bij ons kunnen wonen. Dat hebben we maar afgezegd want vanaf dinsdag ga ik stage lopen (heel gaaf!) en ben ik al met al 40 uur van huis. Op zich kan het dan alsnog wel want mijn vriend is thuis maar ik wil hem niet onnodig belasten met mijn hobby en dat moet wel als de kittens ziek zijn. Dus Evi is de laatste :) (wat een droppie is dat geworden zonder Lynn O+)
pi_104241836
tsja, we want Evi pics! O+
pi_104242008
quote:
99s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:40 schreef -moppie- het volgende:
tsja, we want Evi pics! O+
Dan moet je wachten tot zondag :P ik ben het weekend weg dus vriend past op en die gaat geen foto's maken :P
pi_104248186
_O- ik zei toch dat Evi leuk was :+

ik kan eventueel wel mijn fotocamera meenemen als ik zaterdag kom voeren enzo O-) mocht dat uh "nodig" zijn :P
♥ scars make us who we are ♥
pi_104248349
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 15:25 schreef Mama_Mia het volgende:
_O- ik zei toch dat Evi leuk was :+

ik kan eventueel wel mijn fotocamera meenemen als ik zaterdag kom voeren enzo O-) mocht dat uh "nodig" zijn :P
please :*
pi_104317044
Mm had haar fototoestel afgelopen weekend vergeten dus ik heb net maar een paar gemaakt van onze sneuneus.
Ze ziet er niet uit -O- voordat ik wegging vrijdag zag ze er een stuk beter uit. Nu niest ze veel, heeft ze haar derde ooglid voor haar oogje, ademt ze zwaar en eheft ze keelpijn.
Morgen ga ik weer contact met de

Vooral deze foto is heel sneu ;(
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 13 november 2011 @ 14:55:32 #24
13151 crew  Rewimo
pi_104317111
Ach Levi, wat een sneu snuitje :'(
  zondag 13 november 2011 @ 14:55:55 #25
313458 Zonnetje1981
always look on the bright side
pi_104317123
ach gossie, ik hoop dat ze snel opknapt, maar dat gaat wel lukken met jouw goede zorgen :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')