SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Foto's van vorig jaar:
Pingoo
Luna
Muis zegt![]()
Op dit moment ben ik gastgezin van 1 kitten: Evi, een poesje van nu 10 weken oud.
Lynn is vandaag verhuisd.
[ Bericht 1% gewijzigd door Oognip op 09-11-2011 22:10:28 ]
quote:Op woensdag 9 november 2011 21:45 schreef Oognip het volgende:
Ik heb net een mailtje gekregen over Lana. Ze heeft vandaag haar tweede inenting gehad en dat vond ze niet zo leuk. Dat was hier ook al. Verder gaat het goed met haar maar ze heeft wel een gebroken pootjeer zat een vlieg op het konijnenhok en daar sprong ze op af. Ze is toen waarschijnlijk met haar pootje op de kooi verkeerd terecht gekomen. Ze heeft een spuit gekregen tegen de pijn en pijnstillers meegekregen. Over een week moet het beter gaan.
quote:Op donderdag 10 november 2011 15:14 schreef Oognip het volgende:
Evi is weer gestart met oogzalf en dit keer voor beide oogjes, want die zijn allebei licht ontstoken. Ik hoop dat ze nu wel tegen de oogzalf kan en dat het haar gaat helpen.
Verder heeft ze ook keelpijn, maar dat moet vanzelf weer over gaan.
Het is wel duidelijk dat ze een ander kitten mist. Nu is ze de hele tijd onze handen aan het aanvallen
Wat ben ik blij met dit nieuws!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:46 schreef Oognip het volgende:
Ik kan mijn ogen nauwelijks gelovenik kreeg net een mailtje over Lynn dat ze elke avond op de schoot van haar baasje ligt te ronken!
![]()
het gaat echt super met haar!
Ik denk dat het goed voor haar is dat ze zonder andere kitten is verhuisd zodat ze zich achter niemand meer kon verschuilen en het baasje wel moet vertrouwen.
Ze zit nu wel aan de antibiotica voor haar niesziekte.
Overigens willen we natuurlijk wel bewijs dmv foto's voordat we dit voor de volle 100% gaan geloven he!quote:Op vrijdag 11 november 2011 10:46 schreef Oognip het volgende:
Ik kan mijn ogen nauwelijks gelovenik kreeg net een mailtje over Lynn dat ze elke avond op de schoot van haar baasje ligt te ronken!
![]()
het gaat echt super met haar!
Ik denk dat het goed voor haar is dat ze zonder andere kitten is verhuisd zodat ze zich achter niemand meer kon verschuilen en het baasje wel moet vertrouwen.
Ze zit nu wel aan de antibiotica voor haar niesziekte.
Dan moet je wachten tot zondagquote:
pleasequote:Op vrijdag 11 november 2011 15:25 schreef Mama_Mia het volgende:
ik zei toch dat Evi leuk was
ik kan eventueel wel mijn fotocamera meenemen als ik zaterdag kom voeren enzomocht dat uh "nodig" zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |