abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104068921
quote:
0s.gif Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat is het toch enorm fijn om Lynn daar zo lekker relaxed te zien liggen O+ geweldig!!
Heerlijk he!?

En elke ochtend mag ik haar gewoon aaien terwijl ze in de woonkamer rond loopt! Soms gaat ze zelfs rollen van genot! Zo gaaf! :D het is alleen wel altijd over als ik de woonkamer deur open doe en de katten er bij laat. Dan vindt ze me eng en als ik haar dan wil aaien dan loopt ze weg (tenzij ik slaap), maar heel soms ben ik haar te slim af en ziet ze me niet aan komen en kan ik haar toch aaien, dan blijft ze toch wel staan want het is toch wel heel fijn O+

Evi is weer lekker aangekomen en heeft nauwelijks nog koorts. Lynn is nog steeds veel aan het niezen, hopen dat dat voor woensdag over is!
pi_104069305
Fijn dat Lynn hoe langer hoe meer toelaat en dat Evi aan de beterende hand is *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_104121660
Buh als alles goed gaat/beter met Lynn gaat ze morgen verhuizen :{ Ik ga haar missen.

Met Evi gaat het beter. Ze eet goed en heeft geen koorts meer gelukkig. Wel is ze 10 gram afgevallen dus blijkbaar is ze nog niet helemaal beter.
pi_104124074
Lynn O+ ze is wel je grootste project geweest dus ik snap wel dat je haar gaat missen :Y maar wat fijn dat ze zo vooruit is gegaan dat ze een baasje heeft *;
♥ scars make us who we are ♥
pi_104125001
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Lynn O+ ze is wel je grootste project geweest dus ik snap wel dat je haar gaat missen :Y maar wat fijn dat ze zo vooruit is gegaan dat ze een baasje heeft *;
Precies en elke dag boekt ze nog vooruitgang en dat is zo leuk om te zien. Ze springt nu ook vaak bij me op de bank en dan wil ze aandacht maar toch ook weer niet dus dan springt ze er weer af. Heel aandoenlijk vind ik het, ze wil zo graag maar durft toch nog niet helemaal.
pi_104132602
Beterschap voor Evi
*O* Lynn een baasje wat ontzettend fijn *O*
pi_104154413
Lynn zou vandaag verhuizen maar dat gaat niet door. Ze niest nog en heeft een loopneusje. Het is niesziekte en gaat vanzelf over maar het kan een tijdje duren.
pi_104154539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 10:59 schreef Oognip het volgende:
Lynn zou vandaag verhuizen maar dat gaat niet door. Ze niest nog en heeft een loopneusje. Het is niesziekte en gaat vanzelf over maar het kan een tijdje duren.
Arm beessie, heeft ze er veel last van?
pi_104154777
quote:
99s.gif Op woensdag 9 november 2011 11:03 schreef -moppie- het volgende:

[..]

Arm beessie, heeft ze er veel last van?
Het valt wel mee, ze heeft er niet zo veel last van maar het is wel gewoon vervelend voor haar. Maar goed we willen eerst zeker weten dat ze gezond is voordat ze gaat verhuizen.
pi_104158858
En terecht want de nieuwe eigenaar heeft niets aan een zieke kat en jij hebt zoveel ervaring ermee , dus ze zal wel snel weer opknappen.
Beterschap voor Lynn :*
pi_104160340
Lynn gaat toch verhuizen ondanks dat ze ziek is. Dit heeft het asiel overlegd met het baasje van Lynn. De kans op herbesmetting hier in huis is groot waardoor het een vicieuze cirkel wordt.
Ik ben het er niet mee eens want de stress die de verhuizing haar gaat bezorgen kan haar nog zieker maken. Maar goed ik word op de hoogte gehouden en meer kan ik ook niet doen.
pi_104160661
Is dat dan buiten jou om besloten? Dat lijkt me een naar gevoel -O-
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_104160747
Ja dat vind ik ook , ik hoop dat Lynn gauw beter is en dat ze je op de hoogte houden :*
pi_104160850
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef Mry het volgende:
Is dat dan buiten jou om besloten? Dat lijkt me een naar gevoel -O-
Buiten mij om besloten ja. Lynn is nog heel bang voor vreemde mensen dus die verhuizing gaat haar een hoop stress opleveren dus ik houd mijn hart vast zeker met het verhaal van Donder in mijn achterhoofd.
pi_104161121
quote:
1s.gif Op woensdag 9 november 2011 14:18 schreef Oognip het volgende:

[..]

Buiten mij om besloten ja. Lynn is nog heel bang voor vreemde mensen dus die verhuizing gaat haar een hoop stress opleveren dus ik houd mijn hart vast zeker met het verhaal van Donder in mijn achterhoofd.
:*
pi_104162717
Jij hebt in ieder geval je best gedaan :* ik duim dat Lynn snel beter wordt bij haar nieuwe baasje.
pi_104171903
En... Lynn is verhuisd.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 9 november 2011 @ 19:22:40 #293
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_104172594
Ik hoop dat alles goed gaat met Lynn, houdt het nieuwe baasje je op de hoogte?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_104173424
Ik hoop ook dat alles goed gaat en dat Lynn het naar haar zin krijgt in haar nieuwe huisje.

Ik kan me je zorgen goed voorstellen Oognip. Maar alle beetjes vertrouwen die Lynn dankzij jou in mensen heeft gekregen gaan haar nu helpen.
Spin the wheel of fortune or learn to navigate.
pi_104174391
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:10 schreef Oognip het volgende:
En... Lynn is verhuisd.
Ik hoop dat ze gauw opknapt en een knuffel voor jou :*
pi_104174624
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat met Lynn, houdt het nieuwe baasje je op de hoogte?
Ze zou laten weten hoe het gaat gelukkig :)
pi_104174643
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef Mry het volgende:
Ik hoop ook dat alles goed gaat en dat Lynn het naar haar zin krijgt in haar nieuwe huisje.

Ik kan me je zorgen goed voorstellen Oognip. Maar alle beetjes vertrouwen die Lynn dankzij jou in mensen heeft gekregen gaan haar nu helpen.
Dank je :*
pi_104180427
Ik heb net een mailtje gekregen over Lana. Ze heeft vandaag haar tweede inenting gehad en dat vond ze niet zo leuk. Dat was hier ook al. Verder gaat het goed met haar maar ze heeft wel een gebroken pootje -O- er zat een vlieg op het konijnenhok en daar sprong ze op af. Ze is toen waarschijnlijk met haar pootje op de kooi verkeerd terecht gekomen. Ze heeft een spuit gekregen tegen de pijn en pijnstillers meegekregen. Over een week moet het beter gaan.
pi_104180915
Au arm ding :( krijgt ze geen gips?
pi_104181315
quote:
0s.gif Op woensdag 9 november 2011 21:52 schreef Mama_Mia het volgende:
Au arm ding :( krijgt ze geen gips?
Nee het moet vanzelf genezen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar: