Heerlijk he!?quote:Op zondag 6 november 2011 17:03 schreef Mama_Mia het volgende:
Wat is het toch enorm fijn om Lynn daar zo lekker relaxed te zien liggengeweldig!!
Precies en elke dag boekt ze nog vooruitgang en dat is zo leuk om te zien. Ze springt nu ook vaak bij me op de bank en dan wil ze aandacht maar toch ook weer niet dus dan springt ze er weer af. Heel aandoenlijk vind ik het, ze wil zo graag maar durft toch nog niet helemaal.quote:Op dinsdag 8 november 2011 16:04 schreef Mama_Mia het volgende:
Lynnze is wel je grootste project geweest dus ik snap wel dat je haar gaat missen
maar wat fijn dat ze zo vooruit is gegaan dat ze een baasje heeft
Arm beessie, heeft ze er veel last van?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:59 schreef Oognip het volgende:
Lynn zou vandaag verhuizen maar dat gaat niet door. Ze niest nog en heeft een loopneusje. Het is niesziekte en gaat vanzelf over maar het kan een tijdje duren.
Het valt wel mee, ze heeft er niet zo veel last van maar het is wel gewoon vervelend voor haar. Maar goed we willen eerst zeker weten dat ze gezond is voordat ze gaat verhuizen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:03 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Arm beessie, heeft ze er veel last van?
Buiten mij om besloten ja. Lynn is nog heel bang voor vreemde mensen dus die verhuizing gaat haar een hoop stress opleveren dus ik houd mijn hart vast zeker met het verhaal van Donder in mijn achterhoofd.quote:Op woensdag 9 november 2011 14:13 schreef Mry het volgende:
Is dat dan buiten jou om besloten? Dat lijkt me een naar gevoel
quote:Op woensdag 9 november 2011 14:18 schreef Oognip het volgende:
[..]
Buiten mij om besloten ja. Lynn is nog heel bang voor vreemde mensen dus die verhuizing gaat haar een hoop stress opleveren dus ik houd mijn hart vast zeker met het verhaal van Donder in mijn achterhoofd.
Ik hoop dat ze gauw opknapt en een knuffel voor jouquote:
Ze zou laten weten hoe het gaat gelukkigquote:Op woensdag 9 november 2011 19:22 schreef Rewimo het volgende:
Ik hoop dat alles goed gaat met Lynn, houdt het nieuwe baasje je op de hoogte?
Dank jequote:Op woensdag 9 november 2011 19:38 schreef Mry het volgende:
Ik hoop ook dat alles goed gaat en dat Lynn het naar haar zin krijgt in haar nieuwe huisje.
Ik kan me je zorgen goed voorstellen Oognip. Maar alle beetjes vertrouwen die Lynn dankzij jou in mensen heeft gekregen gaan haar nu helpen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |