We gaan hem waarschijnlijk Bam-Bam noemen. De naam kwam voort uit een koosnaampje die mijn vriendin had voor de hond van mijn schoonmoeder. Pebbels. De hond woont gelukkig niet bij ons. We gaan eerst dit kleine ventje verwennen.quote:
De dierenarts heeft dit nog nooit meegemaakt... bloedonderzoek gedaan, dat is allemaal wel goed op wat uitdroging na (niet zo gek met koorts) en hij is nu aan het kijken of het een overgevoeligheid voor Metacam kan zijn (dat is mijn vermoeden namelijk...)quote:
Hij is als ik me even goed kan concentreren nu rond de 6 weken. Ik heb de griep, lig al twee dagen in bed, dus kan me niet alles goed herinneren momenteel. Wat leuk dat jij katten opvangt, heb je een foto van dat lieve kittenpoesje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:49 schreef Oognip het volgende:
Ruzy, welkom hier. Wat een lief katertjehoe oud is ie en hoe lang duurt het nog voordat ie bij jullie komt wonen?
Ik ben gastgezin voor kittens en heb nog een heeeeel lief kittenpoesje voor je in de aanbieding
Bedankt Greys, je hond ziet er nogal 'nat' uitquote:
En wat gaan ze nu doen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
De dierenarts heeft dit nog nooit meegemaakt... bloedonderzoek gedaan, dat is allemaal wel goed op wat uitdroging na (niet zo gek met koorts) en hij is nu aan het kijken of het een overgevoeligheid voor Metacam kan zijn (dat is mijn vermoeden namelijk...)
Bietquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
Welkom Ruzy!
Zo, de cursus was koud en héél erg nat.
Hieronder Biet op de heenweg en op de terugweg. Nuff said.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is het daarna zoveel erger geworden dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De dierenarts heeft dit nog nooit meegemaakt... bloedonderzoek gedaan, dat is allemaal wel goed op wat uitdroging na (niet zo gek met koorts) en hij is nu aan het kijken of het een overgevoeligheid voor Metacam kan zijn (dat is mijn vermoeden namelijk...)
Kijken of dat het is... ik denk dat ze dan een infuusje krijgt om even goed door te spoelen (ook vanwege de uitdroging wel een goed idee).quote:
Dat koppiequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
Welkom Ruzy!
Zo, de cursus was koud en héél erg nat.
Hieronder Biet op de heenweg en op de terugweg. Nuff said.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dire straitsquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dire Straits, Pink Floyd, Guns 'n Roses o.a..
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er blijft echt amper iets van overquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat koppie![]()
![]()
En wat heeft ze kleine voetjes nu
Ik zit mobiel dus kan geen foto hier neerzetten maar Evi heeft een eigen topic en daar staan wel foto's inquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:53 schreef Ruzy het volgende:
[..]
Hij is als ik me even goed kan concentreren nu rond de 6 weken. Ik heb de griep, lig al twee dagen in bed, dus kan me niet alles goed herinneren momenteel. Wat leuk dat jij katten opvangt, heb je een foto van dat lieve kittenpoesje?
[..]
Bedankt Greys, je hond ziet er nogal 'nat' uit
*heen rent*quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
Greys, ik heb de foto's van de hondenverblijven in m'n topic geplaatst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |