We gaan hem waarschijnlijk Bam-Bam noemen. De naam kwam voort uit een koosnaampje die mijn vriendin had voor de hond van mijn schoonmoeder. Pebbels. De hond woont gelukkig niet bij ons. We gaan eerst dit kleine ventje verwennen.quote:
De dierenarts heeft dit nog nooit meegemaakt... bloedonderzoek gedaan, dat is allemaal wel goed op wat uitdroging na (niet zo gek met koorts) en hij is nu aan het kijken of het een overgevoeligheid voor Metacam kan zijn (dat is mijn vermoeden namelijk...)quote:
Hij is als ik me even goed kan concentreren nu rond de 6 weken. Ik heb de griep, lig al twee dagen in bed, dus kan me niet alles goed herinneren momenteel. Wat leuk dat jij katten opvangt, heb je een foto van dat lieve kittenpoesje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:49 schreef Oognip het volgende:
Ruzy, welkom hier. Wat een lief katertjehoe oud is ie en hoe lang duurt het nog voordat ie bij jullie komt wonen?
Ik ben gastgezin voor kittens en heb nog een heeeeel lief kittenpoesje voor je in de aanbieding
Bedankt Greys, je hond ziet er nogal 'nat' uitquote:
En wat gaan ze nu doen?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
De dierenarts heeft dit nog nooit meegemaakt... bloedonderzoek gedaan, dat is allemaal wel goed op wat uitdroging na (niet zo gek met koorts) en hij is nu aan het kijken of het een overgevoeligheid voor Metacam kan zijn (dat is mijn vermoeden namelijk...)
Bietquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
Welkom Ruzy!
Zo, de cursus was koud en héél erg nat.
Hieronder Biet op de heenweg en op de terugweg. Nuff said.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Is het daarna zoveel erger geworden dan?quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De dierenarts heeft dit nog nooit meegemaakt... bloedonderzoek gedaan, dat is allemaal wel goed op wat uitdroging na (niet zo gek met koorts) en hij is nu aan het kijken of het een overgevoeligheid voor Metacam kan zijn (dat is mijn vermoeden namelijk...)
Kijken of dat het is... ik denk dat ze dan een infuusje krijgt om even goed door te spoelen (ook vanwege de uitdroging wel een goed idee).quote:
Dat koppiequote:Op zaterdag 3 december 2011 12:50 schreef Greys het volgende:
Welkom Ruzy!
Zo, de cursus was koud en héél erg nat.
Hieronder Biet op de heenweg en op de terugweg. Nuff said.
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Dire straitsquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dire Straits, Pink Floyd, Guns 'n Roses o.a..
quote:Op zaterdag 3 december 2011 12:51 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Er blijft echt amper iets van overquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:58 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Dat koppie![]()
![]()
En wat heeft ze kleine voetjes nu
Ik zit mobiel dus kan geen foto hier neerzetten maar Evi heeft een eigen topic en daar staan wel foto's inquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:53 schreef Ruzy het volgende:
[..]
Hij is als ik me even goed kan concentreren nu rond de 6 weken. Ik heb de griep, lig al twee dagen in bed, dus kan me niet alles goed herinneren momenteel. Wat leuk dat jij katten opvangt, heb je een foto van dat lieve kittenpoesje?
[..]
Bedankt Greys, je hond ziet er nogal 'nat' uit
*heen rent*quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:01 schreef Samzz het volgende:
Greys, ik heb de foto's van de hondenverblijven in m'n topic geplaatst.
aah, goed nr idd!quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Q, idd Racoon! Maar dat had je zelf al bedacht.
En verder zou ik Sia doen o.a. maar ik weet niet of je daar van houdt
thermostaat op standje sambal, heb je ook sauna.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb het KOUDDDDDDDDDDDDD
Misschien moet ik die natte kleren eens uit trekken.
Ik wil naar de saunaLekker warm.
Gistermiddag toen ze thuis kwam; ik heb dat spul altijd in huis voor Vince en we moesten het de komende vijf dagen ook aan Daartje voeren.... Q, het is tegen de keelontsteking, althans, dat zou het moeten zijnquote:Op zaterdag 3 december 2011 12:57 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Is het daarna zoveel erger geworden dan?
En wanneer heeft ze dat gehad?
Gadver...eng hoor
NSAID tegen keelontsteking? Nou snap ik wel dat een NSAID een ontsteking tegengaat, maar om dan dat ipv een amoxicilline oid te geven?quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Gistermiddag toen ze thuis kwam; ik heb dat spul altijd in huis voor Vince en we moesten het de komende vijf dagen ook aan Daartje voeren.... Q, het is tegen de keelontsteking, althans, dat zou het moeten zijnBij de andere twee is het altijd goed gegaan trouwens....
bedankt allemaal voor jullie medeleven, ik hoop snel weer wat te horen van de dierenarts.
Ze heeft meer goede nrs, bijna alles is goed.quote:
Hier ook koud jaquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:03 schreef Greys het volgende:
Ik heb het KOUDDDDDDDDDDDDD
Misschien moet ik die natte kleren eens uit trekken.
Ik wil naar de saunaLekker warm.
jaaaaquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Ze heeft meer goede nrs, bijna alles is goed.
Maar o.a. Day Too Soon.
En voor de fun zou ik wat nummers van de Proclaimers er op zetten
Ga ff snel Sintinkopen doen dan, gaan we daarna naar de saunaquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:10 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hier ook koud jaen regen en ik moet nog sint-inkopen doen
De dierenarts heeft hele goede ervaringen met Metacam en we hadden nog een open verpakking in huis, misschien die twee zaken bij elkaar opgeteld? Rimadyl heeft ze gehad na haar operatie aan d'r tandjes eerder dit jaar, daar heeft ze niet zo'n reactie op gehad... ik hoop maar dat het goed komt, het is me veel te lang stilquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
NSAID tegen keelontsteking? Nou snap ik wel dat een NSAID een ontsteking tegengaat, maar om dan dat ipv een amoxicilline oid te geven?
Hmm oke. Voortaan zou je ook kunnen kiezen voor carprofen (is carprodyl = zelfde als rimadyl, alleen wai goedkoper), is ook een NSAID en doet hetzelfde als metacam... is alleen niet zulke rotzooi
Ik hoop dat ze er snel weer bovenop komt.
Mja, mijn dierenarts had er ook goeie ervaringen mee, maar ik begin nooit weer aan die zooi. Ik heb toen mijn flesje opgestuurd naar Ml volgens mij nog, omdat whoopy wel metacam gebruikt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
De dierenarts heeft hele goede ervaringen met Metacam en we hadden nog een open verpakking in huis, misschien die twee zaken bij elkaar opgeteld? Rimadyl heeft ze gehad na haar operatie aan d'r tandjes eerder dit jaar, daar heeft ze niet zo'n reactie op gehad... ik hoop maar dat het goed komt, het is me veel te lang stil
500 miles zit nu in mijn hoofdquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:18 schreef Greys het volgende:
[..]Heerlijk he?
A letter froooooooooooooom Americaaaaaaaaaaaaaaaa
jawelquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:20 schreef Greys het volgende:
Q, ik weet niet of je van dit soort nummers houdt?
Die zouden er bij mij wel op komen maar jij vindt het niks denk ik
Ohquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
jawel![]()
Ik ken dat nr. Ik word er vrolijk van
Ik zie nu op Metacamkills.com (ik geef toe, niet geheel een objectieve site aan de naam te zien maar tochquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:20 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mja, mijn dierenarts had er ook goeie ervaringen mee, maar ik begin nooit weer aan die zooi. Ik heb toen mijn flesje opgestuurd naar Ml volgens mij nog, omdat whoopy wel metacam gebruikt.
Maar goed, is ook niet zo boeiend allemaal. Belangrijkste is dat ze er bovenop komt.
Wat een lieve foto's allemaal, is Pim diegene die een nieuw huisje zoekt? We willen eigenlijk voor onze nieuwe kater een vriendje of vriendinnetje erbij hebben.quote:Op zaterdag 3 december 2011 13:00 schreef Oognip het volgende:
Ik zit mobiel dus kan geen foto hier neerzetten maar Evi heeft een eigen topic en daar staan wel foto's inGastgezin Oognips opvangkittens #14
Nee, die site is niet objectiefquote:Op zaterdag 3 december 2011 13:21 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik zie nu op Metacamkills.com (ik geef toe, niet geheel een objectieve site aan de naam te zien maar toch) een waarschuwing van de producent om Metacam nooit aan katten te voeren? Ik ga dat even goed lezen, maar als dat zo is, is hier het laatste woord nog niet over gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |