Gatver! Die kaas gaat nog wel, maar dat plankje vind ik altijd nogal een beproeving. Ik neem een dame blanchequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
* senesta schreeuwt in FC hysterisch om Yvonnequote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
Mijn account is gehackt door een gheyl & vervelend wijf
Help!!!
NEEEEE, niet nog meer lekker heupenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef senesta het volgende:
[..]
* senesta schreeuwt in FC hysterisch om Yvonne
Een gheyl lebbisch wijf? Want dan gaan we nu snel Greys verstoppenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:24 schreef ElisaB het volgende:
Mijn account is gehackt door een gheyl & vervelend wijf
Help!!!
Te laat.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een gheyl lebbisch wijf? Want dan gaan we nu snel Greys verstoppen
Jij snapt er ook weer niets van he?quote:
Ik denk, dus ik bestaquote:
Kweenie hoor, maar ik ben een beetje vervelend en zit steeds Greez te plagen. Maar zo ben ik helemaal nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:25 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Een gheyl lebbisch wijf? Want dan gaan we nu snel Greys verstoppen
Jij kan rustig lachen, want ik hou eiks helemaal niet van oranjequote:
Hier is die Boebbel dan wel weer hilarisch trouwensquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:20 schreef oh-oh het volgende:
Ja fuck me, dat was echt playback he, stomme Lenny
Maar goed, volgende week Michael Boebleeeeeeeej, das ook balen
Als ik er in zit toch wel?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij kan rustig lachen, want ik hou eiks helemaal niet van oranje
Ook niet van benen tot de oksels 3x tietwaarde langdonkerhaar en donkereogen in oranje?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:28 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Jij kan rustig lachen, want ik hou eiks helemaal niet van oranje
Mits je er ook uit kan, want anders leidt het hopeloos afquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet van benen tot de oksels 3x tietwaarde langdonkerhaar en donkereogen in oranje?
Owkee, ik weet hoofdlijnen van bijzaken te scheidenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ook niet van benen tot de oksels 3x tietwaarde langdonkerhaar en donkereogen in oranje?
quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog 2 nieuwe broeken hiernaquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zeik haast in mijn broekje hier![]()
![]()
quote:
OMG OMG OMG OMGquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:29 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Hou alles met stekkers en batterijen uit mijn buurt ik herhaal uit mijn buurtquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:31 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Gelukkig heb je nog 2 nieuwe broeken hierna
Print screen + printen = boven bed hangenquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
Soms is deze SC best goed voor mijn eigenwaarde![]()
Aaaaah... toe?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:32 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, echt... dat gaat mis hoor
Maar ik kan het wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.*geeft meteen een.. eh, "massageapparaat" door. Batterijen zitten er al in.![]()
quote:
Ze was er niet en het werd koffie, maar ik doe weer normaal hoorquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:37 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga wel ff mijn vrouw zoenen en dan een glas koud water drinken. Moment; brb
Het is zó aanstekelijkquote:
Nu zeik ik in m'n pantalonnetjequote:Op zaterdag 3 december 2011 00:36 schreef ElisaB het volgende:
Ik wil gewoon 3x tietwaarde
Desnóóds in oranje![]()
![]()
Greesje - wat zit je haar leuk - wil je álsjeblieft dat jurkje kopen![]()
![]()
(Ing, plan ff een meet... niet te vroeg op de dag en in een kinderloze omgeving.... en nee, het heeft niet als er bijna niemand kan)
Laal allaa laaa la laaaa
Ik heb nog één droge. Hebben?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu zeik ik in m'n pantalonnetje![]()
Nee, ik ga morgen wel sporten, is het zo weer droogquote:
Duhquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:32 schreef Greys het volgende:
[..]
OMG OMG OMG OMG![]()
![]()
![]()
Soms is deze SC best goed voor mijn eigenwaarde![]()
Check mijn cyclus ff af en plan er omheen; rood en oranje vloekt zoquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:43 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nu zeik ik in m'n pantalonnetje![]()
Jij bent dan ook een poezenmens.quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:43 schreef ElisaB het volgende:
Ik zie nu pas de TT; lijkt me best onsmakelijk
Met Tena erinquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
We weten in elk geval nu wat we voor elkaars verjaardag moeten kopen, wilde wieven
Hordes nieuwe slipperdepippen.
Ik zeg het niet ik zeg het niet ik zeg het nietquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:44 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Nee, ik ga morgen wel sporten, is het zo weer droog
Waaaarom deden we dit jaar geen secret santa?quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Greys het volgende:
We weten in elk geval nu wat we voor elkaars verjaardag moeten kopen, wilde wieven
Hordes nieuwe slipperdepippen.
Jezus fuckquote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Check mijn cyclus ff af en plan er omheen; rood en oranje vloekt zo
OMDAT WE DAAR GEEN ZIN, IK HERHAAL, GEEN ZIN IN HADDEN!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Waaaarom deden we dit jaar geen secret santa?
Oh, zeg het zeg het zeg het!quote:Op zaterdag 3 december 2011 00:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zeg het niet ik zeg het niet ik zeg het niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |