Toen ie tegen de kastdeur aanliepquote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Joh!
Wat ik al zei, hij is al dood, maar hij weet het zelf nog niet ;')
Er zit waar in de TTquote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hoeveel TT's met ipad en/of spees moeten er nog komen? Geef mij maar de waar.. mensen die... review.. pallets etc-TT's
En dit wou ik nog posten:
[..]
Toen ie tegen de kastdeur aanliep![]()
Mooi moment was dat.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
Hoeveel TT's met ipad en/of spees moeten er nog komen? Geef mij maar de waar.. mensen die... review.. pallets etc-TT's
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:08 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi moment was dat.
Hiephoi, volgende trein in. Gelukkig iets minder erg dan de vorige trein.
Ach, hij eet nog nog goed, gaat nog graag mee wandelen, slaapt lekker, hij mag hier nog wel even stinken hoorquote:
Heul nooitquote:Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SCOOOORRREEEEEE
(hoevaak hadden we dat nou gezegd? loller)
hoe lang doe jij er nou over IJs?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:09 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mooi moment was dat.
Hiephoi, volgende trein in. Gelukkig iets minder erg dan de vorige trein.
Vaak.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef PriemGirl het volgende:
[..]SCOOOORRREEEEEE
(hoevaak hadden we dat nou gezegd? loller)
Mooi zo!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ach, hij eet nog nog goed, gaat nog graag mee wandelen, slaapt lekker, hij mag hier nog wel even stinken hoor
Ik had de trein van kwart voor 9, rij nu net weg uit Utrecht, reken maar uit.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe lang doe jij er nou over IJs?
En? Was het het waard?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had de trein van kwart voor 9, rij nu net weg uit Utrecht, reken maar uit.
Wel stoer hoorquote:Op donderdag 1 december 2011 22:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik had de trein van kwart voor 9, rij nu net weg uit Utrecht, reken maar uit.
quote:
Datquote:Op donderdag 1 december 2011 22:14 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Wel stoer hoorEven heen en weer
Wel driekwart slekten film gezienquote:Op donderdag 1 december 2011 22:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En och, beetje trein ga ik niet dood aan.
wat doe je in de trein nu, behalve fokken. Beetje lezen, of lekker tukken tussendoor?quote:
Hahaha, en dan duikt Sien er opquote:Op donderdag 1 december 2011 22:11 schreef PriemGirl het volgende:
Ik blijf hier kwijlen over den palette whaoo... tze prettyness![]()
Ahhh dikkie is kneusje; maar wel een schat !! Gaat stiekem in de spurt als sien haar kussen verlaat whihihii baas
welke dan?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:16 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Wel driekwart slekten film gezien
ik ken 'em niet, dus dan zal 'ie wel écht heel erg slecht zijnquote:
Kijk, dat is pas protesteren like a bossquote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
Occupy, in de Oekraīene protesteren ze gewoon oldskool met riek!
[ afbeelding ]
Dat was ie ookquote:Op donderdag 1 december 2011 22:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik ken 'em niet, dus dan zal 'ie wel écht heel erg slecht zijn
Lezen vooral. En win, mijn thee is nog warm.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
wat doe je in de trein nu, behalve fokken. Beetje lezen, of lekker tukken tussendoor?
Wel 1 helen lollerquote:Op donderdag 1 december 2011 22:19 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lezen vooral. En win, mijn thee is nog warm.
Die slekten film was ekt slekt.
Waarom ook weer? Ik was drukker met het "wacht, we lollerden! EINZ" dan de loller.quote:
De broekquote:Op donderdag 1 december 2011 22:22 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarom ook weer? Ik was drukker met het "wacht, we lollerden! EINZ" dan de loller.
Ik niet zo, het is nogal een end.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahahaha, mooi!
Maar doen jullie dat wel vaker, gezellig bij elkaar langs gaan?
Af en toe, eigenlijk vooral met de brabo'squote:Op donderdag 1 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahahaha, mooi!
Zéér goeden excuusquote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet zo, het is nogal een end.Maar de pallets waren een goeden excuus.
Ach so (Duits uitgesprechen)quote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik niet zo, het is nogal een end.Maar de pallets waren een goeden excuus.
Ik vind m alleen nu al niet meer grappig, zo slecht was iequote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ach so (Duits uitgesprechen)
Lekker morgenochtendmiddag kliederen met je nieuwen pallets?
Brabo's, my favourite hoesquote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Af en toe, eigenlijk vooral met de brabo's
Het was ook meer een gnork dan voluit loller. De loller om de loller was groter.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik vind m alleen nu al niet meer grappig, zo slecht was ie
Truequote:Op donderdag 1 december 2011 22:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het was ook meer een gnork dan voluit loller. De loller om de loller was groter.
Ik zit vol goeden idees.quote:
Nu was ook niet echt gepland. Gisteren besloot Ijs om vandaag langs te gaan bij Lin. Waarop ik zei dat ik ook wel langs wou komen. Zo doendequote:Op donderdag 1 december 2011 22:23 schreef BBQ-kip het volgende:
Hahahaha, mooi!
En nog even een snelle titty-squeezequote:Op donderdag 1 december 2011 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nu was ook niet echt gepland. Gisteren besloot Ijs om vandaag langs te gaan bij Lin. Waarop ik zei dat ik ook wel langs wou komen. Zo doende
ik lust helemaal geen bierquote:Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij mag ook best een keer bier komen drinken hoor
quote:
Ik ben trots op mn kutlandjequote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh Priem, ik hoorde dat je homecountry een nieuwe regering heeft, finally!
Wijn... Baco's.... Whatever you want dearquote:
Joepie!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amsterdam, nu duurt het niet lang meer.
Ja het kon ook niet ander hequote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En nog even een snelle titty-squeeze![]()
Alsnog een uur voor ik thuis ben, maar goed. Anders kom je ook nooit ergens.quote:
Wijn, Prosecco, gin, dat lust ik wel allemaalquote:
Zeer beschaafd, maar zeker nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het kon ook niet ander he![]()
Maar beschaafd
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wijn, Prosecco, gin, dat lust ik wel allemaal
Maar als er nog meets komen (en die komen er vast en zeker) kom ik zeker en als ik in de buurt ben geef ik ook wel een gil
Reactie duurder even wat langer, want ik moest mijn meneer even goed zoenen
Bekkenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wijn, Prosecco, gin, dat lust ik wel allemaal
Maar als er nog meets komen (en die komen er vast en zeker) kom ik zeker en als ik in de buurt ben geef ik ook wel een gil
Reactie duurder even wat langer, want ik moest mijn meneer even goed zoenen
Hij vroeg (voor de gein uiteraard) met een schattig/sexy stemmetje of hij mocht gaan slapen.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En zoenen is altijd goed
Dank en duikze.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BekkenZekers doen
Maar...... ik duik mijn bed in. Nood aan
Truste dames
IJs nog succes met den reis
Tukse Priem!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BekkenZekers doen
Maar...... ik duik mijn bed in. Nood aan
Truste dames
IJs nog succes met den reis
Mutsquote:Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tukse Priem!
En feli met je regering
Y U haz not paid the internetz?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Uploadsnelheid, 0,00KB/s
NOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I did pay zhe interwebzquote:
Hij wacht tot ik thuis ben, zodat ik 'm als eerst kan liken.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I did pay zhe interwebz
Hij blijft hangen op 94% voor fucks sake
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Geduld is een schonen zaak
Ik zei vanmiddag tegen mijn collega "stervende hoerenkankerkachel"
Hij: "?????????"
Ik: "laat maar......."
Je bent de knoflook vergeten!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
EuhaiMakro was leuk, en ze hadden een rolstoel
dus vriend heeft mij leuk rond mogen duwen door de gehele Makro
Den buit:
American Marshmellows, Skippy creamy peanutbutter, 3 bussen deo, makeupdoekjes, kauwgom, en een flesje Bailey's voor mama (en mij)
Fijn dat het leuk wasquote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Den buit:
American Marshmellows, Skippy creamy peanutbutter, 3 bussen deo, makeupdoekjes, kauwgom, en een flesje Bailey's voor mama (en mij)
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Baileeeeeyyysssquote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Den buit:
ik zeg normaal nooit kanker (om redenen enzo), maar daar maak ik een uitzondering voorquote:
Je bent verpest voor het leven jijquote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Kankerkachel is gewoon een briljante uitdrukkingquote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zeg normaal nooit kanker (om redenen enzo), maar daar maak ik een uitzondering voor
ik vrees het ook ja...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je bent verpest voor het leven jij
Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog wel een goeien recept voor een chocoladetaart gevuld met chocolademousse en pralinéquote:Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vrees het ook ja...
Taart, ik heb je gemist, wil jij voor een volgende meet een lekkere übergeweldige taart maken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zomgquote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog wel een goeien recept voor een chocoladetaart gevuld met chocolademousse en praliné
ik wil wel maar mijn interwebs/laptop is langzaam dus hij moet steeds ladonquote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, zitten jullie mijn filmpje niet te kijken ofzo?
In de trein?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, zitten jullie mijn filmpje niet te kijken ofzo?
Wat klote als je peuk uit is he?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:50 schreef Lindytje het volgende:
Ah, hij staat er toch op
Hij staat niet op skjoelin, is ie te serieus voor
http://s61.photobucket.co(...)t=ooglookvoormss.mp4
Ja, dat is irritant!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat klote als je peuk uit is he?
EINZ!!1!
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
Whahaha ik zei 'gezondheid' tegen je filmpje!
Whehehhequote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik net op msn tegen vriend dat ik een goeien buit had @ makro zegt ie dit:
goeien... buit?
wtf.
is dat oud nederbrabo's met een fries infinitief?![]()
Omnomnomnomnomquote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Buit!![]()
Ik ga nu filmpje kijken Lin, mét een vers gepakt bakje ijs, omnomnom!
I lurf you!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog wel een goeien recept voor een chocoladetaart gevuld met chocolademousse en praliné
Yay! Nu ik jou toch spreekquote:
Ik bel morgen mijn fysio-collega wel even, die weet het vast welquote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yay! Nu ik jou toch spreekken jij een goeden fysio hier in de buurt die goed is met hypermobiliteit?
Ik had hetzelfdequote:Op donderdag 1 december 2011 23:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
Whahaha ik zei 'gezondheid' tegen je filmpje!
Ik heb geen boek, het eindoordeel is nog versquote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bel morgen mijn fysio-collega wel even, die weet het vast wel
Heb je dat boek ook al over EDS? Daar staat ook voor "algemeen" hypermobielen veel goeden info in
Lin: briljanten revueieuw!
Ik zit nu bij de nies
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had hetzelfdeWat zijn wij netjes opgevoed
Wat is precies het oordeel dan? HMS?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik
[..]
Ik heb geen boek, het eindoordeel is nog vers
shimmer overal en matte in crease is makkelijker werken en ook uiteindelijk mooierquote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef megamandy het volgende:
Leuk filmpje Lindy! Ik gebruik zelf juist meestal de matte kleur op mijn bewegend ooglid en een shimmer in mijn crease. Dus zeer goeden idee van jou, kan ik dit eens na-apen.
Nou, bij mij met mijn hang-oogleden is shimmer in de crease niet handig, dan benadruk je dat juistquote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef megamandy het volgende:
Leuk filmpje Lindy! Ik gebruik zelf juist meestal de matte kleur op mijn bewegend ooglid en een shimmer in mijn crease. Dus zeer goeden idee van jou, kan ik dit eens na-apen.
Voorlopig hms. Ze heeft ook een hartruis gevonden dus ik moet ook eerst langs de cardioloog om het te bekijken en afhankelijk van de resultaten daar naar de klinisch geneticus.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is precies het oordeel dan? HMS?
Ik ga m morgen zelf nog eens kijkenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bel morgen mijn fysio-collega wel even, die weet het vast wel
Heb je dat boek ook al over EDS? Daar staat ook voor "algemeen" hypermobielen veel goeden info in
Lin: briljanten revueieuw!
Ik zit nu bij de nies
Slaapzequote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga m morgen zelf nog eens kijken
Nu eerst slapen, nou ja, ER kijken eerst natuurlijk
Bye chicks!
Hij is leuk!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga m morgen zelf nog eens kijken
Nu eerst slapen, nou ja, ER kijken eerst natuurlijk
Bye chicks!
Vrouwenurinaal, ideaal (rijmt nog ook!)quote:Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet plassuh maar wil niet opstaan
Ik was er gewoon nooit opgekomen op dat uit te proberenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
shimmer overal en matte in crease is makkelijker werken en ook uiteindelijk mooier
Ik ben na lang ontkennen ook sinds een tijdje om
same shit herequote:Op donderdag 1 december 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, bij mij met mijn hang-oogleden is shimmer in de crease niet handig, dan benadruk je dat juist
Ik wil mijn ooglid juist meer naar voren laten komen, dus doe ik daar juist shimmer op
Ah, that sucks...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voorlopig hms. Ze heeft ook een hartruis gevonden dus ik moet ook eerst langs de cardioloog om het te bekijken en afhankelijk van de resultaten daar naar de klinisch geneticus.
ik sla hem ff op voor 'je weet maar nooit'quote:Op donderdag 1 december 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, that sucks...
Wel goed dat je goed door de molen gaat nu.
http://www.ehlersdanlos.nl/index.php?pagina=informatie en dan het bovenste boek bedoel ik, maar wellicht is dat nog wat vroeg.
Staat wel veel informatie in, is nuttig, ook als je dus geen EDS hebt maar HMS
Ik laat het je weten als ik iets weet van een fysio
Hoe doe je dát dan?!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Oja, had ook weer een goeden actie dernet, hij het instappen van de auto je huid/vel openhalen tussen je duim en wijsvinger, dat pas doorhebben na 15 minuten want er zit overal bloeddus nu heb ik een gat
de deur vastpakken waar een soort van hoekje opzat en dan je 'zwemvlies' openhalenquote:
Alstuquote:Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ik sla hem ff op voor 'je weet maar nooit'
dank je wel iig
Ouchquote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
de deur vastpakken waar een soort van hoekje opzat en dan je 'zwemvlies' openhalen
heb je ook schubben?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
de deur vastpakken waar een soort van hoekje opzat en dan je 'zwemvlies' openhalen
naja dat viel best mee, totdat ik dat bloed dus voelde enzo. toen begon het verrekte pijn te doenquote:
ja en vooral bij mij, ding bloed volgens mij nog steedsquote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Het bloedt wel altijd lekker goed als je wondjes in die buurt hebt he....
Yup, niks heelt snelquote:Op donderdag 1 december 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Heerlijk altijd...
Gelukkig geneest het wel weer redelijk snel, of heb ej ook wondhelingsproblemen met je DM?
Oh da's mooi!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
ouwe collega's?
Nee gaat prima joh, meeste mensen zijn onder hun kantoorschil ook een vuilen sarcast
eten was wel cheap, maar goed te eten
Op een vuurtje roosterenquote:
Voortaan gewoon zeggen dat je een automaat gewend bentquote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
elke keer als ik in een te hoge versnelling wegreed deed ik hysterisch lachen. Gezicht van mijn collega:
ja, die kaart speelde ik na 50 meter al uitquote:Op donderdag 1 december 2011 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voortaan gewoon zeggen dat je een automaat gewend bent
en dan tussen chocoladekoekjes doen en dan heb je s'moresquote:
ja dat hoeft van mij dan weer nietquote:Op donderdag 1 december 2011 23:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
en dan tussen chocoladekoekjes doen en dan heb je s'mores
ja ik heb hier geen vuur. ja wel aansteker maar ik voorzie dan problemen als ik dat ga uitproberenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat hoeft van mij dan weer niet
ik ben ze alleen altijd na 2 stuks alweer zat (beetje saai) en dan ga ik lopen kloten met het houtvuurtje
Ik heb weleens vegetarische carpaccio gemaakt voor mijn zwager die vegetariër is, maar dan wel met goeien kaasch en mooi opgemaakte borden, lekkere en mooie dressing erbij etc etc.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
ardenner boterhamcarpaccio
nee, alleen mijn ene collega die ik moest bobben heeft de oorlog meegemaakt, de rest is thirty en forty somethingmaar onze afdeling bestaat maar uit vier mensen, dit was de overkoepelende afdeling. Mensen waar wij geen aars mee te maken hebben, controllers enzo
Gasvlam (fornuis) doet het ook prima hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik heb hier geen vuur. ja wel aansteker maar ik voorzie dan problemen als ik dat ga uitproberen
een waxinelichtje ook hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gasvlam (fornuis) doet het ook prima hoor
Deed ik met een vriendin weleens toen zij op kamers woonde
hmmm. ik kan nog niet echt stabiel blijven staan. maar wel goeden ideequote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gasvlam (fornuis) doet het ook prima hoor
Deed ik met een vriendin weleens toen zij op kamers woonde
Sowieso vegetariërsquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
wat is het nut van vegetarische carpaccio? Je gaat toch ook geen vleesloze biefstuk eten?
ik wilde zijn voorgerecht een beetje leuk opmakenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
wat is het nut van vegetarische carpaccio? Je gaat toch ook geen vleesloze biefstuk eten?
gasvlam gaat snellerquote:
Hij heeft een of andere eiwitintolerantie, krijgt er diarree van.quote:
JOLING-quote!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:07 schreef Diconnected het volgende:
ja ik heb er nu de kracht er niet voor om dat te gaan doen allemaal. morgen nog een dag 3/4e van de zak
daar heb ik dus wel een hekel aan, maar er zijn gelukkig ook "gematigden"quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
vegetariers... Van dat ecologische groene thee volk
ligt er wel een beetje aan wat je dan eet he, seperatorshit en kiloknallers lijkt me niet bepaald gezond (net als plastic macaroniquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:09 schreef Diconnected het volgende:
ja ik bedoel volgens mij kan het nooit gezond zijn om geen vleesch te eten. vleesch is goed
Oh ja, die nieuwe film, die was pas sinds kort in de bioscoop he (quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:10 schreef Diconnected het volgende:
*doet zak weg*
Oh en morgen (of naja vandaag) naar When Harry Met Sally
rib-eye met peper en zout van de BBQquote:
Of spareribs of of of een lekkere kip!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
rib-eye met peper en zout van de BBQ
nee okay, maar gewoon gevarieërd, kip, varken, lam, koeiquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ligt er wel een beetje aan wat je dan eet he, seperatorshit en kiloknallers lijkt me niet bepaald gezond (net als plastic macaroni)
don't mess with the chickenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:12 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Of spareribs of of of een lekkere kip!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, die nieuwe film, die was pas sinds kort in de bioscoop he ()
Jah nee!! Gewoon zo'n volgepropte geroosterde kip!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
don't mess with the chicken
spareribs zijn ook op zijn tijd erg lekker en kip in sojasaus-sambalmarinade, hmmmm
Nu heb ik zin in lamskoteletten en hamburger van de Fiddler in Den Haagquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee okay, maar gewoon gevarieërd, kip, varken, lam, koei![]()
En plastic mac&cheese moet je ook maar 1x in de maand eten ofzoen ik heb het overigens
niet gekocht want het was niet het goeie merk, dit merk kende ik nietmaar wel heb Skippy creamy
recept?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jah nee!! Gewoon zo'n volgepropte geroosterde kip!!!!!
uhm..... nee, inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]jij kijkt ook geen shownieuws eh
ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
Kan wel keer een recept aan m'n paps vragen. Heeft ie vast wel
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:19 schreef Diconnected het volgende:
http://stadsgehoorzaal.nl(...)-Boissevain-e-a.aspx
daar ga ik heen morgen
en ik ga slapen ladies morgen om 10u naar de internist
heb je in V'dingen ook een KFC? Die kipnegers altijd bij de KFCquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:19 schreef Diconnected het volgende:
Of gewoon kip van de plaatselijke kippenpoelier![]()
Hmmz... mjah weetniet hoe ze dat op de camping deden. Konden ze gewoon in het winkeltje bestellen daar geloof ik. Was wel heul lekker altijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben wel benieuwd
Ik zie dan zo'n uitgedroogde kip voor me, maar goed, zal vast lekker zijn als jij dat zegt
dat had ik inderdaad enigszins niet mee gekregenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:19 schreef Diconnected het volgende:
http://stadsgehoorzaal.nl(...)-Boissevain-e-a.aspx
daar ga ik heen morgen
en ik ga slapen ladies morgen om 10u naar de internist
boodschapjes? Krijg je dan fransche etenswaren ofzo? (hmmmmm, wij doen altijd na een vakantie in die contreien nog even flinke inkopen voor we naar huis gaan, droge worst, wijn, kaas etc etc)quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:21 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Hmmz... mjah weetniet hoe ze dat op de camping deden. Konden ze gewoon in het winkeltje bestellen daar geloof ik. Was wel heul lekker altijd.
Maaaaaaaar... Ik moet m'n paps toch nog bellen om boodschapjes door te geven, dus zal ik meteen naar een gevulde kip recept vragen
We zijn er achtergekomen toen we daar waren dat het kattenvoer daar maar de helft kost van wat het hier kost. Dus toen hadden we ingeslagen. En hij komt eind deze maand weer naar Nederland, dus mag ie paar zakken voor ons meenemen en wat van die boter met die zoutkristalletjes erinquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:22 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
boodschapjes? Krijg je dan fransche etenswaren ofzo? (hmmmmm, wij doen altijd na een vakantie in die contreien nog even flinke inkopen voor we naar huis gaan, droge worst, wijn, kaas etc etc)
Wepkemseks?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:28 schreef Diconnected het volgende:
ja hier in vld staat een poelier op vrijdag geloof ik. KIPPENPOTEN NOMS
oh ik ga nog niet slapen want mr jummy houd me wakkera
Boter met zoutkristalletjes, hmmmmmmquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:26 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
We zijn er achtergekomen toen we daar waren dat het kattenvoer daar maar de helft kost van wat het hier kost. Dus toen hadden we ingeslagen. En hij komt eind deze maand weer naar Nederland, dus mag ie paar zakken voor ons meenemen en wat van die boter met die zoutkristalletjes erin(als er nog plek is in de auto natuurlijk)
beschuitjes met boter (room natuurlijk) en royale hagelslagquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:29 schreef Jacqie1986 het volgende:
Zal ik de nootjes pakken die op tafel staan... Of beschuitjes gaan smeren??
tell us more!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:28 schreef Diconnected het volgende:
ja hier in vld staat een poelier op vrijdag geloof ik. KIPPENPOTEN NOMS
oh ik ga nog niet slapen want mr jummy houd me wakkera
Bij de Lidl daar... Maar hier nietquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Boter met zoutkristalletjes, hmmmmmm
Zulke lekkere dingen daar in de supers, wil ik hier ook
Maar.... Ik heb geen royale hagelslagquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:30 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
beschuitjes met boter (room natuurlijk) en royale hagelslag
Eenzijdig dan?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:31 schreef Diconnected het volgende:
[..]
neeeeh webcam ligt in andere kamer
neen, chocoladereep mag wel. Anders toch de nootjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:32 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Maar.... Ik heb geen royale hagelslag![]()
Mag kaas of bruine suiker ook??
more!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
even kijken wanneer we gaan afspreken
Oeh oeh oehquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
neen, chocoladereep mag wel. Anders toch de nootjes
fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapquote:
neeeeee. alleen zn gezicht.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:33 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
fapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfapfap
Maar je kent hem wel in het echt ook toch?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:35 schreef Diconnected het volgende:
[..]
neeeeee. alleen zn gezicht.had keertje 's nachts met hem gewhatsapped en toen zag ik zn buikje. holy moly guacamole
quote:Sigma Enterprises LLC
Hello BBQ-kip,
Your order has shipped. (Order#: 198079 placed on 11/25/2011)
jaaaquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Maar je kent hem wel in het echt ook toch?
Of (nog) niet?
Slaapzequote:Op vrijdag 2 december 2011 00:41 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tijd om naar bed te gaan, tukse alvast en nog veel plezier Dico
Ja pciesquote:Op vrijdag 2 december 2011 06:56 schreef Incantrix het volgende:
Jah, vannacht al gecancelled, wil 'm niet eens meer van ze. Heb een winkel hier in de stad die 'm ws op voorraad heeft, en anders koop ik wel wat anders..
Haha, jah, zo lullig als je zondag al pakjesdag viert.. Cadeautjes zijn toch wel een intregraal onderdeel van mijn surprisequote:
Ik weet het niet zekerquote:
Neem het gesprek op!quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eeeen we beginnen weer opnieuw... Vrijdag 2dec, voor het eindbe vd dag, uhu
Goedemoggol
* SpaceInvaders gaat zo heul boos ups bellen
Ja 2 16gb wifi 480 ekkies.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
de ipad twee dan? Wat een kansloze prijzen ook eigenlijk
tablet: 80 euro
apple logootje: 400 euro
Je betaald voor alles 10000% meer dan wat het kost. Kleding, schoenen, uggs! Lv tassjaaltjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
qua fabricage kosten ze niet meer dan dat. Dus bij de lidl zou het kunnen, want zero marketingkosten.
Je betaalt voor de hype, dat weet je zelf natuurlijk ook wel gezien je studie
ZEG MOET IK ER NOU GELIJK WEER BIJ GEHAALD WORDEN!quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je betaald voor alles 10000% meer dan wat het kost. Kleding, schoenen, uggs! Lv tassjaaltjes
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG MOET IK ER NOU GELIJK WEER BIJ GEHAALD WORDEN!
Ik zeg niet dat je dat zegt eiiinzquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg toch ook nergens dat apple dat als enige doet
huilieeeees!quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
mijn mannelijke collega's waren het er gisteren over eens: uggs and oilily are a crime against humanity.
wat lieeeeeeeefquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:47 schreef Puckzzz het volgende:
Kan Nick er niet eentje voor je bouwen Spees?wel de iPad 2 versie dan he?
Graag gedaan heurquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet het trix, ik heb zelf ook enkele apple itemstoch bedankt voor het evangelie
Ik ben nu al twee dagen opgeschoven en nu is het klaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:45 schreef Incantrix het volgende:
Ah, nogmaals succes dan, NS!
En Space, ik denk dat ze gisteren gewoon niet aan jou zijn toegekomen en dat je daarom een dag bent opgeschoven. Hb ik ook wel eens gehad, heel vervelend. Maar komt goed schatje
SQ, ik kan je uit ervaring vertellen dat je inderdaad betaalt voor de hype, MAAR de hype is er niet voor niks. Apple heeft gewoon ECHT goed spul, mijn iphone is de enige telefoon ooit geweest waar ik 2 jaar lang oprecht blij mee was. Het wérkt gewoon. Omdat ik dus niet wilde betalen voor de hype en Apple's 'wie maakt ons wat?'-houding meer dan beu was heb ik deze contractsverlenging geen iphone maar een Samsung-telefoon genomen en vanaf dag 1 heb ik spijt gehad. Ik ben geen Apple-evangelist, maar de spullen werken gewoon veruit beter als die van hun concurrenten. Als je één telefoon/tablet/whatever produceert per jaar tov de vele modellen van je concurrenten heb je veel meer tijd om de software en de hardware op elkaar af te stemmen en dat merk je.
Zo, dat was wel weer genoeg inhoud voor 1 dag![]()
Ik ga Mario spelen
Oohh, ik dacht 1x. Ja, twee keer al is wel dikke kut. Succes met wachtenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben nu al twee dagen opgeschoven en nu is het klaar.
Jij hebt de 1 ook? Ik ken niemand die er ontevreden mee is, dus ik dacht WIN en heb het gewoon gedaan. Scheelde me 150 euro, vind ik veel geld. Maar uiteindelijk helemaal niet zo veel geld voor het verschil dat ik erin bemerk. Ik ben gewoon een apple-bekeerling tegen wil en dank, ik ben er eigenlijk te cheapass voor, maar het werkt zo fijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:56 schreef BGTes het volgende:
Ik ben juist superblij met mijn Galaxy+![]()
En hallo
geen troep kopen!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:04 schreef BGTes het volgende:
Nou moet ik gvd weer een router kopen. Ik word echt gek van die ps3Maar vanmiddag haal ik
op in Utrecht dus kunnen we wel even naar den MediaMarkt. Dan haal ik nou wel een goedkope, en zodra ik geld heb een snelle, anders beknel ik mijn uberverbinding
Misschien ben je gewoon een ander systeem gewend en is die overstap lastig. Apple zit in je systeem! Onee!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij hebt de 1 ook? Ik ken niemand die er ontevreden mee is, dus ik dacht WIN en heb het gewoon gedaan. Scheelde me 150 euro, vind ik veel geld. Maar uiteindelijk helemaal niet zo veel geld voor het verschil dat ik erin bemerk. Ik ben gewoon een apple-bekeerling tegen wil en dank, ik ben er eigenlijk te cheapass voor, maar het werkt zo fijn
Ook niet als tijdelijke oplossing? Ik moet wel een gigabit router hebben namelijk, en die zijn helaas een stuk duurder..quote:
Ja! Ik heb zelfs nog de ouderwetse S, Petje heeft de 2...ik vind ze allebei super, alleen de 2 beterquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:56 schreef BGTes het volgende:
Ik ben juist superblij met mijn Galaxy+![]()
En hallo
6 minutenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vijf minutenWie waagt er een gok
Nee sorry hget is al 6:46 nuquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
6 minutenik wed ¤1,= (want ik ben nu arm,
)
Dat is geld weggooien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ook niet als tijdelijke oplossing? Ik moet wel een gigabit router hebben namelijk, en die zijn helaas een stuk duurder..
IB-Groep/DUO-mevrouwen spreken amper Nederlandsquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Klantenservice mensen die niet te verstaan zijn trouwens![]()
![]()
Moah, ik heb met deze gewoon zķ vaak vastlopers of andere achterlijke glitches dat ik soms gewoon liever het raam openzet om 'm uit te gooien. Zo had ik een twitterprogje dat soms, zomaar ineens, mijn dm's als gewone berichten postte. Leuk joh, als je net zwanger bent en het nog niet wil vertellen of als je net een miskraam aan het hebben bent!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:08 schreef BGTes het volgende:
[..]
Misschien ben je gewoon een ander systeem gewend en is die overstap lastig. Apple zit in je systeem! Onee!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |