Je betaald voor alles 10000% meer dan wat het kost. Kleding, schoenen, uggs! Lv tassjaaltjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
qua fabricage kosten ze niet meer dan dat. Dus bij de lidl zou het kunnen, want zero marketingkosten.
Je betaalt voor de hype, dat weet je zelf natuurlijk ook wel gezien je studie
ZEG MOET IK ER NOU GELIJK WEER BIJ GEHAALD WORDEN!quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je betaald voor alles 10000% meer dan wat het kost. Kleding, schoenen, uggs! Lv tassjaaltjes
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG MOET IK ER NOU GELIJK WEER BIJ GEHAALD WORDEN!
Ik zeg niet dat je dat zegt eiiinzquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg toch ook nergens dat apple dat als enige doet
huilieeeees!quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
mijn mannelijke collega's waren het er gisteren over eens: uggs and oilily are a crime against humanity.
wat lieeeeeeeefquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:47 schreef Puckzzz het volgende:
Kan Nick er niet eentje voor je bouwen Spees?wel de iPad 2 versie dan he?
Graag gedaan heurquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet het trix, ik heb zelf ook enkele apple itemstoch bedankt voor het evangelie
Ik ben nu al twee dagen opgeschoven en nu is het klaar.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:45 schreef Incantrix het volgende:
Ah, nogmaals succes dan, NS!
En Space, ik denk dat ze gisteren gewoon niet aan jou zijn toegekomen en dat je daarom een dag bent opgeschoven. Hb ik ook wel eens gehad, heel vervelend. Maar komt goed schatje
SQ, ik kan je uit ervaring vertellen dat je inderdaad betaalt voor de hype, MAAR de hype is er niet voor niks. Apple heeft gewoon ECHT goed spul, mijn iphone is de enige telefoon ooit geweest waar ik 2 jaar lang oprecht blij mee was. Het wérkt gewoon. Omdat ik dus niet wilde betalen voor de hype en Apple's 'wie maakt ons wat?'-houding meer dan beu was heb ik deze contractsverlenging geen iphone maar een Samsung-telefoon genomen en vanaf dag 1 heb ik spijt gehad. Ik ben geen Apple-evangelist, maar de spullen werken gewoon veruit beter als die van hun concurrenten. Als je één telefoon/tablet/whatever produceert per jaar tov de vele modellen van je concurrenten heb je veel meer tijd om de software en de hardware op elkaar af te stemmen en dat merk je.
Zo, dat was wel weer genoeg inhoud voor 1 dag![]()
Ik ga Mario spelen
Oohh, ik dacht 1x. Ja, twee keer al is wel dikke kut. Succes met wachtenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ben nu al twee dagen opgeschoven en nu is het klaar.
Jij hebt de 1 ook? Ik ken niemand die er ontevreden mee is, dus ik dacht WIN en heb het gewoon gedaan. Scheelde me 150 euro, vind ik veel geld. Maar uiteindelijk helemaal niet zo veel geld voor het verschil dat ik erin bemerk. Ik ben gewoon een apple-bekeerling tegen wil en dank, ik ben er eigenlijk te cheapass voor, maar het werkt zo fijnquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:56 schreef BGTes het volgende:
Ik ben juist superblij met mijn Galaxy+![]()
En hallo
geen troep kopen!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:04 schreef BGTes het volgende:
Nou moet ik gvd weer een router kopen. Ik word echt gek van die ps3Maar vanmiddag haal ik
op in Utrecht dus kunnen we wel even naar den MediaMarkt. Dan haal ik nou wel een goedkope, en zodra ik geld heb een snelle, anders beknel ik mijn uberverbinding
Misschien ben je gewoon een ander systeem gewend en is die overstap lastig. Apple zit in je systeem! Onee!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:06 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Jij hebt de 1 ook? Ik ken niemand die er ontevreden mee is, dus ik dacht WIN en heb het gewoon gedaan. Scheelde me 150 euro, vind ik veel geld. Maar uiteindelijk helemaal niet zo veel geld voor het verschil dat ik erin bemerk. Ik ben gewoon een apple-bekeerling tegen wil en dank, ik ben er eigenlijk te cheapass voor, maar het werkt zo fijn
Ook niet als tijdelijke oplossing? Ik moet wel een gigabit router hebben namelijk, en die zijn helaas een stuk duurder..quote:
Ja! Ik heb zelfs nog de ouderwetse S, Petje heeft de 2...ik vind ze allebei super, alleen de 2 beterquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:56 schreef BGTes het volgende:
Ik ben juist superblij met mijn Galaxy+![]()
En hallo
6 minutenquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:09 schreef SpaceInvaders het volgende:
Vijf minutenWie waagt er een gok
Nee sorry hget is al 6:46 nuquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:10 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
6 minutenik wed ¤1,= (want ik ben nu arm,
)
Dat is geld weggooien.quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:09 schreef BGTes het volgende:
[..]
Ook niet als tijdelijke oplossing? Ik moet wel een gigabit router hebben namelijk, en die zijn helaas een stuk duurder..
IB-Groep/DUO-mevrouwen spreken amper Nederlandsquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
Klantenservice mensen die niet te verstaan zijn trouwens![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |