Neem het gesprek op!quote:Op vrijdag 2 december 2011 07:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Eeeen we beginnen weer opnieuw... Vrijdag 2dec, voor het eindbe vd dag, uhu
Goedemoggol
* SpaceInvaders gaat zo heul boos ups bellen
Ja 2 16gb wifi 480 ekkies.quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:26 schreef Stormqueen het volgende:
de ipad twee dan? Wat een kansloze prijzen ook eigenlijk
tablet: 80 euro
apple logootje: 400 euro
Je betaald voor alles 10000% meer dan wat het kost. Kleding, schoenen, uggs! Lv tassjaaltjesquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:29 schreef Stormqueen het volgende:
qua fabricage kosten ze niet meer dan dat. Dus bij de lidl zou het kunnen, want zero marketingkosten.
Je betaalt voor de hype, dat weet je zelf natuurlijk ook wel gezien je studie
ZEG MOET IK ER NOU GELIJK WEER BIJ GEHAALD WORDEN!quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je betaald voor alles 10000% meer dan wat het kost. Kleding, schoenen, uggs! Lv tassjaaltjes
quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
ZEG MOET IK ER NOU GELIJK WEER BIJ GEHAALD WORDEN!
Ik zeg niet dat je dat zegt eiiinzquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:33 schreef Stormqueen het volgende:
ik zeg toch ook nergens dat apple dat als enige doet
huilieeeees!quote:Op vrijdag 2 december 2011 08:35 schreef Stormqueen het volgende:
mijn mannelijke collega's waren het er gisteren over eens: uggs and oilily are a crime against humanity.
wat lieeeeeeeefquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:47 schreef Puckzzz het volgende:
Kan Nick er niet eentje voor je bouwen Spees?wel de iPad 2 versie dan he?
Graag gedaan heurquote:Op vrijdag 2 december 2011 08:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik weet het trix, ik heb zelf ook enkele apple itemstoch bedankt voor het evangelie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |