Oh ja, die nieuwe film, die was pas sinds kort in de bioscoop he (quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:10 schreef Diconnected het volgende:
*doet zak weg*
Oh en morgen (of naja vandaag) naar When Harry Met Sally
rib-eye met peper en zout van de BBQquote:
Of spareribs of of of een lekkere kip!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
rib-eye met peper en zout van de BBQ
nee okay, maar gewoon gevarieėrd, kip, varken, lam, koeiquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:10 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ligt er wel een beetje aan wat je dan eet he, seperatorshit en kiloknallers lijkt me niet bepaald gezond (net als plastic macaroni)
don't mess with the chickenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:12 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Of spareribs of of of een lekkere kip!
quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:11 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh ja, die nieuwe film, die was pas sinds kort in de bioscoop he ()
Jah nee!! Gewoon zo'n volgepropte geroosterde kip!!!!!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:13 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
don't mess with the chicken
spareribs zijn ook op zijn tijd erg lekker en kip in sojasaus-sambalmarinade, hmmmm
Nu heb ik zin in lamskoteletten en hamburger van de Fiddler in Den Haagquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:12 schreef Diconnected het volgende:
[..]
nee okay, maar gewoon gevarieėrd, kip, varken, lam, koei![]()
En plastic mac&cheese moet je ook maar 1x in de maand eten ofzoen ik heb het overigens
niet gekocht want het was niet het goeie merk, dit merk kende ik nietmaar wel heb Skippy creamy
recept?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:14 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Jah nee!! Gewoon zo'n volgepropte geroosterde kip!!!!!
uhm..... nee, inderdaadquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:13 schreef Diconnected het volgende:
[..]jij kijkt ook geen shownieuws eh
ben wel benieuwdquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:18 schreef Jacqie1986 het volgende:
Kan wel keer een recept aan m'n paps vragen. Heeft ie vast wel
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:19 schreef Diconnected het volgende:
http://stadsgehoorzaal.nl(...)-Boissevain-e-a.aspx
daar ga ik heen morgen
en ik ga slapen ladies morgen om 10u naar de internist
heb je in V'dingen ook een KFC? Die kipnegers altijd bij de KFCquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:19 schreef Diconnected het volgende:
Of gewoon kip van de plaatselijke kippenpoelier![]()
Hmmz... mjah weetniet hoe ze dat op de camping deden. Konden ze gewoon in het winkeltje bestellen daar geloof ik. Was wel heul lekker altijd.quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:19 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ben wel benieuwd
Ik zie dan zo'n uitgedroogde kip voor me, maar goed, zal vast lekker zijn als jij dat zegt
dat had ik inderdaad enigszins niet mee gekregenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:19 schreef Diconnected het volgende:
http://stadsgehoorzaal.nl(...)-Boissevain-e-a.aspx
daar ga ik heen morgen
en ik ga slapen ladies morgen om 10u naar de internist
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |