En nog even een snelle titty-squeezequote:Op donderdag 1 december 2011 22:27 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nu was ook niet echt gepland. Gisteren besloot Ijs om vandaag langs te gaan bij Lin. Waarop ik zei dat ik ook wel langs wou komen. Zo doende
ik lust helemaal geen bierquote:Op donderdag 1 december 2011 22:31 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jij mag ook best een keer bier komen drinken hoor
quote:
Ik ben trots op mn kutlandjequote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef BBQ-kip het volgende:
Oh Priem, ik hoorde dat je homecountry een nieuwe regering heeft, finally!
Wijn... Baco's.... Whatever you want dearquote:
Joepie!!!!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:33 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Amsterdam, nu duurt het niet lang meer.
Ja het kon ook niet ander hequote:Op donderdag 1 december 2011 22:30 schreef Lindytje het volgende:
[..]
En nog even een snelle titty-squeeze![]()
Alsnog een uur voor ik thuis ben, maar goed. Anders kom je ook nooit ergens.quote:
Wijn, Prosecco, gin, dat lust ik wel allemaalquote:
Zeer beschaafd, maar zeker nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 22:34 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja het kon ook niet ander he![]()
Maar beschaafd
![]()
Gezelligquote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wijn, Prosecco, gin, dat lust ik wel allemaal
Maar als er nog meets komen (en die komen er vast en zeker) kom ik zeker en als ik in de buurt ben geef ik ook wel een gil
Reactie duurder even wat langer, want ik moest mijn meneer even goed zoenen
Bekkenquote:Op donderdag 1 december 2011 22:37 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wijn, Prosecco, gin, dat lust ik wel allemaal
Maar als er nog meets komen (en die komen er vast en zeker) kom ik zeker en als ik in de buurt ben geef ik ook wel een gil
Reactie duurder even wat langer, want ik moest mijn meneer even goed zoenen
Hij vroeg (voor de gein uiteraard) met een schattig/sexy stemmetje of hij mocht gaan slapen.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gezellig![]()
En zoenen is altijd goed
Dank en duikze.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BekkenZekers doen
Maar...... ik duik mijn bed in. Nood aan
Truste dames
IJs nog succes met den reis
Tukse Priem!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:38 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
BekkenZekers doen
Maar...... ik duik mijn bed in. Nood aan
Truste dames
IJs nog succes met den reis
Mutsquote:Op donderdag 1 december 2011 22:39 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Tukse Priem!
En feli met je regering
Y U haz not paid the internetz?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Uploadsnelheid, 0,00KB/s
NOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I did pay zhe interwebzquote:
Hij wacht tot ik thuis ben, zodat ik 'm als eerst kan liken.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I did pay zhe interwebz
Hij blijft hangen op 94% voor fucks sake
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Geduld is een schonen zaak
Ik zei vanmiddag tegen mijn collega "stervende hoerenkankerkachel"
Hij: "?????????"
Ik: "laat maar......."
Je bent de knoflook vergeten!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
EuhaiMakro was leuk, en ze hadden een rolstoel
dus vriend heeft mij leuk rond mogen duwen door de gehele Makro
Den buit:
American Marshmellows, Skippy creamy peanutbutter, 3 bussen deo, makeupdoekjes, kauwgom, en een flesje Bailey's voor mama (en mij)
Fijn dat het leuk wasquote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Den buit:
American Marshmellows, Skippy creamy peanutbutter, 3 bussen deo, makeupdoekjes, kauwgom, en een flesje Bailey's voor mama (en mij)
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Baileeeeeyyysssquote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Den buit:
ik zeg normaal nooit kanker (om redenen enzo), maar daar maak ik een uitzondering voorquote:
Je bent verpest voor het leven jijquote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Kankerkachel is gewoon een briljante uitdrukkingquote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zeg normaal nooit kanker (om redenen enzo), maar daar maak ik een uitzondering voor
ik vrees het ook ja...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je bent verpest voor het leven jij
Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog wel een goeien recept voor een chocoladetaart gevuld met chocolademousse en pralinéquote:Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vrees het ook ja...
Taart, ik heb je gemist, wil jij voor een volgende meet een lekkere übergeweldige taart maken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zomgquote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog wel een goeien recept voor een chocoladetaart gevuld met chocolademousse en praliné
ik wil wel maar mijn interwebs/laptop is langzaam dus hij moet steeds ladonquote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, zitten jullie mijn filmpje niet te kijken ofzo?
In de trein?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, zitten jullie mijn filmpje niet te kijken ofzo?
Wat klote als je peuk uit is he?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:50 schreef Lindytje het volgende:
Ah, hij staat er toch op
Hij staat niet op skjoelin, is ie te serieus voor
http://s61.photobucket.co(...)t=ooglookvoormss.mp4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |