Y U haz not paid the internetz?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:46 schreef Lindytje het volgende:
Uploadsnelheid, 0,00KB/s
NOES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I did pay zhe interwebzquote:
Hij wacht tot ik thuis ben, zodat ik 'm als eerst kan liken.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:48 schreef Lindytje het volgende:
[..]
I did pay zhe interwebz
Hij blijft hangen op 94% voor fucks sake
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Geduld is een schonen zaak
Ik zei vanmiddag tegen mijn collega "stervende hoerenkankerkachel"
Hij: "?????????"
Ik: "laat maar......."
Je bent de knoflook vergeten!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
EuhaiMakro was leuk, en ze hadden een rolstoel
dus vriend heeft mij leuk rond mogen duwen door de gehele Makro
Den buit:
American Marshmellows, Skippy creamy peanutbutter, 3 bussen deo, makeupdoekjes, kauwgom, en een flesje Bailey's voor mama (en mij)
Fijn dat het leuk wasquote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Den buit:
American Marshmellows, Skippy creamy peanutbutter, 3 bussen deo, makeupdoekjes, kauwgom, en een flesje Bailey's voor mama (en mij)
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Baileeeeeyyysssquote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef Diconnected het volgende:
Den buit:
ik zeg normaal nooit kanker (om redenen enzo), maar daar maak ik een uitzondering voorquote:
Je bent verpest voor het leven jijquote:Op donderdag 1 december 2011 22:49 schreef BBQ-kip het volgende:
Kankerkachel is gewoon een briljante uitdrukkingquote:Op donderdag 1 december 2011 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik zeg normaal nooit kanker (om redenen enzo), maar daar maak ik een uitzondering voor
ik vrees het ook ja...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je bent verpest voor het leven jij
Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog wel een goeien recept voor een chocoladetaart gevuld met chocolademousse en pralinéquote:Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vrees het ook ja...
Taart, ik heb je gemist, wil jij voor een volgende meet een lekkere übergeweldige taart maken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zomgquote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog wel een goeien recept voor een chocoladetaart gevuld met chocolademousse en praliné
ik wil wel maar mijn interwebs/laptop is langzaam dus hij moet steeds ladonquote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, zitten jullie mijn filmpje niet te kijken ofzo?
In de trein?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, zitten jullie mijn filmpje niet te kijken ofzo?
Wat klote als je peuk uit is he?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:50 schreef Lindytje het volgende:
Ah, hij staat er toch op
Hij staat niet op skjoelin, is ie te serieus voor
http://s61.photobucket.co(...)t=ooglookvoormss.mp4
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |