Oh da's mooi!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:52 schreef Stormqueen het volgende:
ouwe collega's?
Nee gaat prima joh, meeste mensen zijn onder hun kantoorschil ook een vuilen sarcast
eten was wel cheap, maar goed te eten
Op een vuurtje roosterenquote:
Voortaan gewoon zeggen dat je een automaat gewend bentquote:Op donderdag 1 december 2011 23:55 schreef Stormqueen het volgende:
elke keer als ik in een te hoge versnelling wegreed deed ik hysterisch lachen. Gezicht van mijn collega:
ja, die kaart speelde ik na 50 meter al uitquote:Op donderdag 1 december 2011 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Voortaan gewoon zeggen dat je een automaat gewend bent
en dan tussen chocoladekoekjes doen en dan heb je s'moresquote:
ja dat hoeft van mij dan weer nietquote:Op donderdag 1 december 2011 23:59 schreef Diconnected het volgende:
[..]
en dan tussen chocoladekoekjes doen en dan heb je s'mores
ja ik heb hier geen vuur. ja wel aansteker maar ik voorzie dan problemen als ik dat ga uitproberenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:00 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja dat hoeft van mij dan weer niet
ik ben ze alleen altijd na 2 stuks alweer zat (beetje saai) en dan ga ik lopen kloten met het houtvuurtje
Ik heb weleens vegetarische carpaccio gemaakt voor mijn zwager die vegetariėr is, maar dan wel met goeien kaasch en mooi opgemaakte borden, lekkere en mooie dressing erbij etc etc.quote:Op donderdag 1 december 2011 23:57 schreef Stormqueen het volgende:
ardenner boterhamcarpaccio
nee, alleen mijn ene collega die ik moest bobben heeft de oorlog meegemaakt, de rest is thirty en forty somethingmaar onze afdeling bestaat maar uit vier mensen, dit was de overkoepelende afdeling. Mensen waar wij geen aars mee te maken hebben, controllers enzo
Gasvlam (fornuis) doet het ook prima hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:01 schreef Diconnected het volgende:
[..]
ja ik heb hier geen vuur. ja wel aansteker maar ik voorzie dan problemen als ik dat ga uitproberen
een waxinelichtje ook hoorquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gasvlam (fornuis) doet het ook prima hoor
Deed ik met een vriendin weleens toen zij op kamers woonde
hmmm. ik kan nog niet echt stabiel blijven staan. maar wel goeden ideequote:Op vrijdag 2 december 2011 00:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Gasvlam (fornuis) doet het ook prima hoor
Deed ik met een vriendin weleens toen zij op kamers woonde
Sowieso vegetariėrsquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
wat is het nut van vegetarische carpaccio? Je gaat toch ook geen vleesloze biefstuk eten?
ik wilde zijn voorgerecht een beetje leuk opmakenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:03 schreef Stormqueen het volgende:
wat is het nut van vegetarische carpaccio? Je gaat toch ook geen vleesloze biefstuk eten?
gasvlam gaat snellerquote:
Hij heeft een of andere eiwitintolerantie, krijgt er diarree van.quote:
JOLING-quote!quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:07 schreef Diconnected het volgende:
ja ik heb er nu de kracht er niet voor om dat te gaan doen allemaal. morgen nog een dag 3/4e van de zak
daar heb ik dus wel een hekel aan, maar er zijn gelukkig ook "gematigden"quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:08 schreef Stormqueen het volgende:
vegetariers... Van dat ecologische groene thee volk
ligt er wel een beetje aan wat je dan eet he, seperatorshit en kiloknallers lijkt me niet bepaald gezond (net als plastic macaroniquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:09 schreef Diconnected het volgende:
ja ik bedoel volgens mij kan het nooit gezond zijn om geen vleesch te eten. vleesch is goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |