Als een verlepte westyquote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe zag Dikkie er ook alweer uit?
Ik zit hier (mezelf kennendequote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaja, zometeen, hij moet nog door moviemaker heen en uploaden...
Dus heb nog maar een uur geduld
westy???quote:
Ik kom steeds dichter bij het punt dat ik moet kiezen tussen de afwas doen of naar bed gaan...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit hier (mezelf kennende) toch nog wel tot een uur of 3 vannacht
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb btw mijn camera gesloopt
Ik liet hem op tafel tetsen en nu is het klepje van SD en batterij kapot... dus nu moet ie met een plakbandje dicht... hahahahha! EINZ!!11!!
Ik weet wel zeker dat jij m nog wel mee krijgtquote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit hier (mezelf kennende) toch nog wel tot een uur of 3 vannacht
Faal.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik liet hem op tafel tetsen en nu is het klepje van SD en batterij kapot... dus nu moet ie met een plakbandje dicht... hahahahha! EINZ!!11!!
ohhhhhh, Lindy, muppet ben je toch ook!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
spalkenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gaat niet meer, er brak iets af
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, SCOREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat jij m nog wel mee krijgt
Wat is Jake daar trouwens dun joh! Dat was toch een fatty?quote:
Ik ben echt zo'n debiel af en toequote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhhhh, Lindy, muppet ben je toch ook!
Gewoon pootjes eronder, blafbekkie erop en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Nu je het zegt. Misschien is hij afgevallen sinds pizza een groente isquote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is Jake daar trouwens dun joh! Dat was toch een fatty?
Hahahhahaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Misschien is hij afgevallen sinds pizza een groente is
maar we kunnen nog wel van jouw briljanten filmpjens genieten?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:54 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ben echt zo'n debiel af en toe
Maar natuurlijk! Plakband werkt primaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar we kunnen nog wel van jouw briljanten filmpjens genieten?
40 jaarquote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Westy, maar dan oud, verplept, hoestend en stinkend
Oh, zo eentje kende ik er ook, die was zo lieffff!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:57 schreef Lindytje het volgende:
[ afbeelding ]
Westy, maar dan oud, verplept, hoestend en stinkend
gaat nog best snel trouwens! (of niet?)quote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef Lindytje het volgende:
film opslaan: 66% voltooid...
En dan nog uploaden
Was hij wel dood?quote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, zo eentje kende ik er ook, die was zo lieffff!
Lucky (spreek uit als Loekie)![]()
Heb hem nog samen met de vriendin van wie hij was begraven
quote:
Dikkie is alleen heul niet zo liefquote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh, zo eentje kende ik er ook, die was zo lieffff!
Lucky (spreek uit als Loekie)![]()
Heb hem nog samen met de vriendin van wie hij was begraven
Nah... ik vind moviemaker altijd errug traag.. Die is nu het filmpje aan het comprimeren, zodat ik straks niet honderdmiljoenmiljard MB hoef te uploaden..quote:Op donderdag 1 december 2011 21:59 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
gaat nog best snel trouwens! (of niet?)
Enige hond die ik écht leuk vond en waar ik ook weleens op gepast heb en uitgelaten heb in mijn uppie.quote:Op donderdag 1 december 2011 22:00 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dikkie is alleen heul niet zo lief
Maar begraven, das wel zielig(dat ie dood was dan he, begraven op zich niet...)
oh ok... ja, ik heb er echt geen verstand van hoor, ik vind het altijd al briljant áls zoiets werktquote:Op donderdag 1 december 2011 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nah... ik vind moviemaker altijd errug traag.. Die is nu het filmpje aan het comprimeren, zodat ik straks niet honderdmiljoenmiljard MB hoef te uploaden..
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Enige hond die ik écht leuk vond en waar ik ook weleens op gepast heb en uitgelaten heb in mijn uppie.
Was heel zielig toen hij dood ging, maar had een misvormd hart, dus het zat eraan te komen.
Hij ligt onder een mooi appelboompje bij een boerderijtje in Zeeuws Vlaanderen
Ik ook niet echt hoor, het kan vast sneller, maar ik weet niet hoequote:Op donderdag 1 december 2011 22:02 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh ok... ja, ik heb er echt geen verstand van hoor, ik vind het altijd al briljant áls zoiets werkt
We zijn er even op dinsdagavond voor naar Zeeuws Vlaanderen gereden en weer terug, vanuit Den Haag.quote:
Joh!quote:
bahquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We zijn er even op dinsdagavond voor naar Zeeuws Vlaanderen gereden en weer terug, vanuit Den Haag.
Helemaal verrot de volgende dag, maar ja, om haar nou alleen met dooie hond in de trein te laten stappen, was ook weer zoiets... hehehehe
Dat is wel heel liefquote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
We zijn er even op dinsdagavond voor naar Zeeuws Vlaanderen gereden en weer terug, vanuit Den Haag.
Helemaal verrot de volgende dag, maar ja, om haar nou alleen met dooie hond in de trein te laten stappen, was ook weer zoiets... hehehehe
quote:Op donderdag 1 december 2011 22:05 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dat is wel heel lief
En idd, met een dode hond de trein in is matig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |