Als een verlepte westyquote:Op donderdag 1 december 2011 21:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoe zag Dikkie er ook alweer uit?
Ik zit hier (mezelf kennendequote:Op donderdag 1 december 2011 21:46 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Jaja, zometeen, hij moet nog door moviemaker heen en uploaden...
Dus heb nog maar een uur geduld
westy???quote:
Ik kom steeds dichter bij het punt dat ik moet kiezen tussen de afwas doen of naar bed gaan...quote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit hier (mezelf kennende) toch nog wel tot een uur of 3 vannacht
quote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb btw mijn camera gesloopt
Ik liet hem op tafel tetsen en nu is het klepje van SD en batterij kapot... dus nu moet ie met een plakbandje dicht... hahahahha! EINZ!!11!!
Ik weet wel zeker dat jij m nog wel mee krijgtquote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik zit hier (mezelf kennende) toch nog wel tot een uur of 3 vannacht
Faal.quote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
Ik liet hem op tafel tetsen en nu is het klepje van SD en batterij kapot... dus nu moet ie met een plakbandje dicht... hahahahha! EINZ!!11!!
ohhhhhh, Lindy, muppet ben je toch ook!quote:Op donderdag 1 december 2011 21:49 schreef Lindytje het volgende:
spalkenquote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Gaat niet meer, er brak iets af
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS, SCOREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:Op donderdag 1 december 2011 21:50 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat jij m nog wel mee krijgt
Wat is Jake daar trouwens dun joh! Dat was toch een fatty?quote:
Ik ben echt zo'n debiel af en toequote:Op donderdag 1 december 2011 21:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ohhhhhh, Lindy, muppet ben je toch ook!
Gewoon pootjes eronder, blafbekkie erop en gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaanquote:
Nu je het zegt. Misschien is hij afgevallen sinds pizza een groente isquote:Op donderdag 1 december 2011 21:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Wat is Jake daar trouwens dun joh! Dat was toch een fatty?
Hahahhahaquote:Op donderdag 1 december 2011 21:55 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Nu je het zegt. Misschien is hij afgevallen sinds pizza een groente is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |