ik vrees het ook ja...quote:Op donderdag 1 december 2011 22:52 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Je bent verpest voor het leven jij
Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog wel een goeien recept voor een chocoladetaart gevuld met chocolademousse en pralinéquote:Op donderdag 1 december 2011 22:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik vrees het ook ja...
Taart, ik heb je gemist, wil jij voor een volgende meet een lekkere übergeweldige taart maken?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
zomgquote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog wel een goeien recept voor een chocoladetaart gevuld met chocolademousse en praliné
ik wil wel maar mijn interwebs/laptop is langzaam dus hij moet steeds ladonquote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, zitten jullie mijn filmpje niet te kijken ofzo?
In de trein?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:57 schreef Lindytje het volgende:
Zeg, zitten jullie mijn filmpje niet te kijken ofzo?
Wat klote als je peuk uit is he?quote:Op donderdag 1 december 2011 22:50 schreef Lindytje het volgende:
Ah, hij staat er toch op
Hij staat niet op skjoelin, is ie te serieus voor
http://s61.photobucket.co(...)t=ooglookvoormss.mp4
Ja, dat is irritant!!!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:59 schreef Jacqie1986 het volgende:
[..]
Wat klote als je peuk uit is he?
EINZ!!1!
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
Whahaha ik zei 'gezondheid' tegen je filmpje!
Whehehhequote:Op donderdag 1 december 2011 23:04 schreef Diconnected het volgende:
Ik net op msn tegen vriend dat ik een goeien buit had @ makro zegt ie dit:
goeien... buit?
wtf.
is dat oud nederbrabo's met een fries infinitief?![]()
Omnomnomnomnomquote:Op donderdag 1 december 2011 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
Buit!![]()
Ik ga nu filmpje kijken Lin, mét een vers gepakt bakje ijs, omnomnom!
I lurf you!quote:Op donderdag 1 december 2011 22:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Natuurlijk wil ik dat! Ik heb nog wel een goeien recept voor een chocoladetaart gevuld met chocolademousse en praliné
Yay! Nu ik jou toch spreekquote:
Ik bel morgen mijn fysio-collega wel even, die weet het vast welquote:Op donderdag 1 december 2011 23:10 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Yay! Nu ik jou toch spreekken jij een goeden fysio hier in de buurt die goed is met hypermobiliteit?
Ik had hetzelfdequote:Op donderdag 1 december 2011 23:01 schreef Jacqie1986 het volgende:
Whahaha ik zei 'gezondheid' tegen je filmpje!
Ik heb geen boek, het eindoordeel is nog versquote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik bel morgen mijn fysio-collega wel even, die weet het vast wel
Heb je dat boek ook al over EDS? Daar staat ook voor "algemeen" hypermobielen veel goeden info in
Lin: briljanten revueieuw!
Ik zit nu bij de nies
quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik had hetzelfdeWat zijn wij netjes opgevoed
Wat is precies het oordeel dan? HMS?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:15 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik
[..]
Ik heb geen boek, het eindoordeel is nog vers
shimmer overal en matte in crease is makkelijker werken en ook uiteindelijk mooierquote:Op donderdag 1 december 2011 23:14 schreef megamandy het volgende:
Leuk filmpje Lindy! Ik gebruik zelf juist meestal de matte kleur op mijn bewegend ooglid en een shimmer in mijn crease. Dus zeer goeden idee van jou, kan ik dit eens na-apen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |