Hij is leuk!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ga m morgen zelf nog eens kijken
Nu eerst slapen, nou ja, ER kijken eerst natuurlijk
Bye chicks!
Vrouwenurinaal, ideaal (rijmt nog ook!)quote:Op donderdag 1 december 2011 23:20 schreef Diconnected het volgende:
Ik moet plassuh maar wil niet opstaan
Ik was er gewoon nooit opgekomen op dat uit te proberenquote:Op donderdag 1 december 2011 23:17 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
shimmer overal en matte in crease is makkelijker werken en ook uiteindelijk mooier
Ik ben na lang ontkennen ook sinds een tijdje om
same shit herequote:Op donderdag 1 december 2011 23:18 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Nou, bij mij met mijn hang-oogleden is shimmer in de crease niet handig, dan benadruk je dat juist
Ik wil mijn ooglid juist meer naar voren laten komen, dus doe ik daar juist shimmer op
Ah, that sucks...quote:Op donderdag 1 december 2011 23:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Voorlopig hms. Ze heeft ook een hartruis gevonden dus ik moet ook eerst langs de cardioloog om het te bekijken en afhankelijk van de resultaten daar naar de klinisch geneticus.
ik sla hem ff op voor 'je weet maar nooit'quote:Op donderdag 1 december 2011 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ah, that sucks...
Wel goed dat je goed door de molen gaat nu.
http://www.ehlersdanlos.nl/index.php?pagina=informatie en dan het bovenste boek bedoel ik, maar wellicht is dat nog wat vroeg.
Staat wel veel informatie in, is nuttig, ook als je dus geen EDS hebt maar HMS
Ik laat het je weten als ik iets weet van een fysio
Hoe doe je dát dan?!quote:Op donderdag 1 december 2011 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Oja, had ook weer een goeden actie dernet, hij het instappen van de auto je huid/vel openhalen tussen je duim en wijsvinger, dat pas doorhebben na 15 minuten want er zit overal bloeddus nu heb ik een gat
de deur vastpakken waar een soort van hoekje opzat en dan je 'zwemvlies' openhalenquote:
Alstuquote:Op donderdag 1 december 2011 23:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
ik sla hem ff op voor 'je weet maar nooit'
dank je wel iig
Ouchquote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
de deur vastpakken waar een soort van hoekje opzat en dan je 'zwemvlies' openhalen
heb je ook schubben?quote:Op donderdag 1 december 2011 23:33 schreef Diconnected het volgende:
[..]
de deur vastpakken waar een soort van hoekje opzat en dan je 'zwemvlies' openhalen
naja dat viel best mee, totdat ik dat bloed dus voelde enzo. toen begon het verrekte pijn te doenquote:
ja en vooral bij mij, ding bloed volgens mij nog steedsquote:Op donderdag 1 december 2011 23:35 schreef BBQ-kip het volgende:
Het bloedt wel altijd lekker goed als je wondjes in die buurt hebt he....
Yup, niks heelt snelquote:Op donderdag 1 december 2011 23:39 schreef BBQ-kip het volgende:
Heerlijk altijd...
Gelukkig geneest het wel weer redelijk snel, of heb ej ook wondhelingsproblemen met je DM?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |