SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Dat zou ik lullig voor haar vinden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:44 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Waarom ga je er niet gewoon mee op date? Ookal vind je 'r dik. Ervaringen opdoen!
Als het leuke mannen zijn. Het is geen vereiste, het is absoluut ook niet waarop ik iemand zou afwijzen. Ik vind het gewoon niet zo boeiend of iemand dat wel of niet heeft. Als het maar een leuke vent is, met een goede kop en goede persoonlijkheid.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef Tchock het volgende:
Val jij op mannen met een buikje Erik?
Geef haar een (tweede) kans. Hoe vaak zou jij geen (tweede) kans willen?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat zou ik lullig voor haar vinden.
Als ze me oprecht leuk vind en ik dan met haar op date ga enkel als oefening.
Mja, toch ben ik het wel met Erik eens. En wie weet hebben jullie een bizar goede klik.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Zie? Gaan we weer skypen?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:49 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]
Ik zie jou over een uur of 5 weer he
Misschien vindt ze jou nog helemaal niet zo leuk, maar wil ze je beter leren kennen. Misschien blijkt zij wel ontzettend leuk te zijn op die date en ga jij haar leuk vinden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:46 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt gehosseld door een tientonner.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Wat is er heloef, heb je een scharrel?
Chubby of hardcore fatass? Pica?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt gehosseld door een tientonner.
Is goed beeb.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:54 schreef gewoonfaye het volgende:
[..]! Ik kijk wel even of ik niet te moe ben
Ik wordtquote:Op donderdag 1 december 2011 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wordt gehosseld door een tientonner.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
VH waar woon je nou
waarom heb ik altijd oegstgeest in mijn hoofd
De zin is toch nog te begrijpen? In dat geval kan die d-t regel me gestolen worden.quote:
Zaltbommen!?!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:56 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vlakbij ZALTBOMMEL. En nu nooit meer vergeten.
Ga je wel eens zwemmen in Den Boschquote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zaltbommen!?!
ken je het LIED?
Uiteraard ken ik het lied. Vroeger mee doodgegooid.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Zaltbommen!?!
ken je het LIED?
Als ze chubby was geweest had ik haar sowieso gedate.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Chubby of hardcore fatass? Pica?
Succes met ooit een goede baan vinden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De zin is toch nog te begrijpen? In dat geval kan die d-t regel me gestolen worden.
Jep.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ga je wel eens zwemmen in Den Bosch
Wat is er mis met BBW?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ze chubby was geweest had ik haar sowieso gedate.
Bazenzwembad, moet ik snel weer heen.quote:
Zover ik weet ben ik nu niet aan het solliciteren.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef Tchock het volgende:
[..]
Succes met ooit een goede baan vinden.
Doodsteek voor de Nederlandse taal.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:57 schreef heloef het volgende:
[..]
De zin is toch nog te begrijpen? In dat geval kan die d-t regel me gestolen worden.
Dat zei ik ook niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Zover ik weet ben ik nu niet aan het solliciteren.
Ik vind het ook tof daar ja. Vooral die glijbaan met die bandenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er mis met BBW?
[..]
Bazenzwembad, moet ik snel weer heen.
Jaaaquote:Op donderdag 1 december 2011 16:58 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik vind het ook tof daar ja. Vooral die glijbaan met die banden
ma4r h3d iz t0g te begreipn?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doodsteek voor de Nederlandse taal.
Ik ben te lui om die regel opnieuw uit mijn hoofd te leren.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:58 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Doodsteek voor de Nederlandse taal.
Zorgwekkend dat je 'm niet gewoon beheerst.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben te lui om die regel opnieuw uit mijn hoofd te leren.
BBW?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Wat is er mis met BBW?
Kwou zeggen, die in Oss is kut. Tongelreep is ook echt bruut. Lang niet meer geweest ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jaaa
Meet @ zwembad Oss Den bosch
Schat ik doe het MBO, wat verwacht je nou als ik dat ding wil leren moet ik Googlen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zorgwekkend dat je 'm niet gewoon beheerst.
Tikibad blijft het bestequote:Op donderdag 1 december 2011 17:00 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Kwou zeggen, die in Oss is kut. Tongelreep is ook echt bruut. Lang niet meer geweest ook.
Ah okee.quote:
Te druk vind ik. Dan liever de Tongelreep dus.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Tikibad blijft het beste
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef heloef het volgende:
Nu ga ik toch die d-t regel leren, damn you.
Wats dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Te druk vind ik. Dan liever de Tongelreep dus.
Ik verwacht dat je de regel op de basisschool aangeleerd krijgtquote:Op donderdag 1 december 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Schat ik doe het MBO, wat verwacht je nou als ik dat ding wil leren moet ik Googlen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook niets van bakte tot ruim halverwege het vwoquote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je de regel op de basisschool aangeleerd krijgt. Zo ingewikkeld is het niet ook
.
Oef.... te ver weg hooorquote:Op donderdag 1 december 2011 17:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eindhoven.
http://www.tongelreep.nl/
Die is me ook aangeleerd op de basisschool maar allemaal weer vergeten.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je de regel op de basisschool aangeleerd krijgt. Zo ingewikkeld is het niet ook
.
Een trechterquote:Op donderdag 1 december 2011 17:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eindhoven.
http://www.tongelreep.nl/
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oef.... te ver weg hooor
In mijn herinnering hebben ze iets van 5 of 6 glijbanen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een trechter
En verder nog 2 (epische?) glijbanen!?
Was je toen 10?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In mijn herinnering hebben ze iets van 5 of 6 glijbanen.
12 geloof ikquote:
Vaak is het ineens een stuk kleiner als je ouder bentquote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
12 geloof ik. Maar het is daar groot, veel glijbanen, groot buitenzwembad met toffe glijbanen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
Het kind heeft wel talent voor fotografie zeg.
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vaak is het ineens een stuk kleiner als je ouder bent
Ik ben ongeduldig... ik weet niet waarvoor.. moet iets
Ik voel je broeder.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee gewoon fkdjsflkjadf
zoiets
Poepen?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vaak is het ineens een stuk kleiner als je ouder bent
Ik ben ongeduldig... ik weet niet waarvoor.. moet iets
Ze heeft geen enkele foto die ook maar enigszins matcht met de werkelijkheid.quote:
Dat is best knap als je dik bentquote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft geen enkele foto die ook maar enigszins matcht met de werkelijkheid.
Moet je een knuffel?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik heb ook echte emoties okÉ
Misschien stel je je aanquote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan mezelf ook slank laten overkomen als ik er tijd en aandacht aan zou besteden.quote:
Dat kan ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, en is makkelijker dan je denktquote:
Als je je weet te kleden en een beetje kan make-uppen en fotoshoppen is dat echt heel makkelijk.quote:
Ja, dat heb ik ook. Maar tegelijkertijd zal ik nooit een foto met de werkelijkheid laten zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, en is makkelijker dan je denkt. Alleen voel ik me dan schuldig daarna want ik heb dan het gevoel dat ik "lieg" als ik die foto laat zien
.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heloef gewoon die chick neuken
Photoshop heb je er niet eens voor nodig. Puur kwestie van weten welke hoek je de foto moet nemen en belichting.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je je weet te kleden en een beetje kan make-uppen en fotoshoppen is dat echt heel makkelijk.
Je bent bekend met de technieken?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Photoshop heb je er niet eens voor nodig. Puur kwestie van weten welke hoek je de foto moet nemen en belichting.
Waarom niet? Een digitale knuffel kan best tochquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar dat kan toch niet :/ :/
Ik ook niet zo snelquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Maar tegelijkertijd zal ik nooit een foto met de werkelijkheid laten zien.
Ik ken genoeg mensen die lekker nabewerken in photoshopquote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Photoshop heb je er niet eens voor nodig. Puur kwestie van weten welke hoek je de foto moet nemen en belichting.
Uiteraard. Ik heb ze nog net niet uitgevonden.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bent bekend met de technieken?
Leer ze mijquote:Op donderdag 1 december 2011 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb ze nog net niet uitgevonden.
Walvisquote:Op donderdag 1 december 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leer ze mij. Of nee, doe maar niet, als ik op foto's een zeug lijk kan het in het echt altijd maar meevallen
.
Ook om op te lijkenquote:
Neequote:
Eten ze ook voedsel wat over datum is? Ik heb nog watquote:Op donderdag 1 december 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind 't wel magnifieke beesten
.
Ik zie haar elke dag op school.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Misschien stel je je aan?
Stuur eens een foto via DM anders?
Probeer het.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eten ze ook voedsel wat over datum is? Ik heb nog wat
Ze eten toch alleen verse visquote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eten ze ook voedsel wat over datum is? Ik heb nog wat
Ow ik dacht heel even dat het Pan was!quote:Op donderdag 1 december 2011 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is een kat met een hoedje.
Over mijn dode lijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heloef gewoon die chick neuken
Afhankelijk van de walvis. Orka's eten ook zeehonden, pinguins en dolfijnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze eten toch alleen verse vis? En plankton enzo.
Maar dat is dan ook geen walvis.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van de walvis. Orka's eten ook zeehonden, pinguins en dolfijnen.
Ohja, daar heb ik wel van die filmpjes van gezien. Ik weet dat het natuur is, maar mijn gevoelige hart vindt het zo zielig als zo'n lief zeehondje dan gegrepen wordt door een orkaquote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel ophouden haar hier de grond in te boren.quote:
Orka's zijn wel tofquote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaadquote:
Als je verdwaalt op zee eten ze jou misschien ook wel opquote:Op donderdag 1 december 2011 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze eten toch alleen verse vis? En plankton enzo.
Okidoquote:Op donderdag 1 december 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel ophouden haar hier de grond in te boren.
Allemaal orde walvissen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaadIk heb altijd gedacht dat dolfijnen en walvissen andere families waren. Maar niet, dus.
Haiquote:
quote:
quote:
Hoiquote:
ALs je hulp nodig hebt (met dichten, niet met schijten) laat maar wetenquote:Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
Onder het potje schijten verder gaan met gedicht bedenken, ik doe het
Ik heb groots nieuws.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
Onder het potje schijten verder gaan met gedicht bedenken, ik doe het
Eenzelfde geldt voor mij. (ofwel, le me needs no helpquote:Op donderdag 1 december 2011 17:52 schreef Maisnon het volgende:
[..]
ALs je hulp nodig hebt (met dichten, niet met schijten) laat maar wetenvind ik leuk
Iemand wil met me op date.quote:
Een meisje uit mijn klas.quote:
Absoluut niet, daarom ga ik ook niet.quote:
Wat is absoluut niet?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Absoluut niet, daarom ga ik ook niet.
Het is best nieuwswaardig dat er iemand met me op date wou zonder dat ik er moeite voor heb hoeven doen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:
Groot nieuws van Heloef:
"IK GA NIET OP EEN DATE!"
Ze is gewoon heel dik.quote:
Dus dat, ik vind haar simpelweg niet aantrekkelijk.quote:
Ja ik heb geen pics van haar dikheid want ze staat nooit helemaal op een foto.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:59 schreef Myraela het volgende:
Laat eens pics zien van der dikheid dan, ik zag het niet op der fb.
Waarom dacht ik daar niet zelf aan?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Google dan iemand met vergelijkbare dikte.
Goed ideequote:Op donderdag 1 december 2011 18:03 schreef Tha_Erik het volgende:
Google dan iemand met vergelijkbare dikte.
niks mis meequote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien dat haar buik iets kleiner is, maar voor het idee.
quote:
Ik zeg ga ervoorquote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Wil jij anders met haar op date?quote:
Kleedt ze zich ook zoquote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Nee... Maar wat doe je moeilijk, iemand vind je leuk. Nu is het eindelijk een keer goed dan nog huilen. Geef dr een kans.quote:
Nee dat nog niet.quote:
Geef het een kansquote:
Ik verwachtte iemand twee keer zo dik als ditquote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Dit.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:16 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou het ook een kans geven. Op Facebook lijkt ze ook best een goed gezicht te hebben. Maar als je echt niet wil, dan moet je het ook niet doen.
Omdat ik dan gelijk meer wilquote:Op donderdag 1 december 2011 18:17 schreef Samzz het volgende:
Sint, waarom mag ik je geen knuffel geven?
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dit.
Waarschijnlijk ben je gewoon te pussy om dit te doen
Chubby ja, niet twee keer zo dik als ik zelf.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:20 schreef Stokstaart het volgende:
Negers vallen toch op chubby of wat is deze heloef
Real men like curves,only dogs like bonesquote:Op donderdag 1 december 2011 18:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Chubby ja, niet twee keer zo dik als ik zelf.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Real men like curves,only dogs like bones
Ok.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind haar gewoon niet aantrekkelijk, meer is het niet.
Fappen op gifjes?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar fapte ik een half jaar geleden al op
Rondingen zijn wat anders dan 3 vetrollen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Real men like curves,only dogs like bones
Volgens mij overdrijf je.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:11 schreef heloef het volgende:
[ afbeelding ]
Mkayquote:Op donderdag 1 december 2011 18:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Daar fapte ik een half jaar geleden al op
Zeg wie zit al een jaar bij haar in de klas?quote:
Okok.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg wie zit al een jaar bij haar in de klas?
Net boven de gordel,,, net...quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien denken de meisjes waar Heloef wel op valt ook wel van Heloef "Ik wil niet daten met iemand die twee keer zo dik is als ikzelf".
Dat zou zomaar kunnen Erik.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Misschien denken de meisjes waar Heloef wel op valt ook wel van Heloef "Ik wil niet daten met iemand die twee keer zo dik is als ikzelf".
Ik herhaal alleen wat Heloef zelf zeiquote:Op donderdag 1 december 2011 18:26 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Net boven de gordel,,, net...
Ok ze is niet leuk genoeg slotje + foverer alone againquote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef heloef het volgende:
Maar ik ben echt niet twee keer zo dik als Faye hoor.
Vrijwillig?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
Gatver.... ik drink nu appelsap met rode bieten en wortelen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
Ohquote:Op donderdag 1 december 2011 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omdat ik dan gelijk meer wils
Klinkt... tja.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
Ach, ik denk dat heloef het dik zijn nu gewoon als reden noemt voor het feit dat hij NIET DURFT. Maar dat hij haar niet aantrekkelijk vind heeft waarschijnlijk meer redenen dan alleen het dik zijn.
Ik wil het wel proberen maar niet schrikkenquote:
Kan meespelen, maar over angst zet je je wel heen als je het waard vind. En dat vindt hij dus niet.quote:
Waarom zou je in godsnaam?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
Dat. Is. Zo. LEUKquote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon hardcore Victorious kijken jwz
Dan is de discussie toch gesloten!?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan meespelen, maar over angst zet je je wel heen als je het waard vind. En dat vindt hij dus niet.
Waarom zou ik schrikken? Knuffel to feel goodquote:Op donderdag 1 december 2011 18:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen maar niet schrikken
Ik had het gekocht, en wilde het proberen, maar hij is te duur om weg te gieten.quote:
Mijn God een drankje doen met iemand met een vagina wat verschrikkelijk eng zeg, poeh poeh.quote:
Ach wel een vitamineboostquote:Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had het gekocht, en wilde het proberen, maar hij is te duur om weg te gieten.
Gaan jouw ouders naar de Mac, wat een bazenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders gaan na het boodschappen doen meteen door Mac halen. nomnomnom.
Hoezo stiekem?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
Mijn pa gaat alleen stiekem naar de Mac.
Kusje op je.....quote:Op donderdag 1 december 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik schrikken? Knuffel to feel good.
Mijn moeder ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
Mijn pa gaat alleen stiekem naar de Mac.
Omdat m'n ma de Mac verschrikkelijk vindtquote:
Btw versiern00bs, dit is een goeie methode..quote:
Hahahaquote:
Onze verhouding is duidelijkquote:
Ow ik dacht dat hij het stiekem deed als je moeder weer eens kut gekookt had!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat m'n ma de Mac verschrikkelijk vindt.
Ik heb toch heel geen piemel gekquote:Op donderdag 1 december 2011 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Onze verhouding is duidelijk
Als ze iets zei van piiik?? :S <3 dan was het andere koek
Das waarquote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toch heel geen piemel gek.
Ik kan heel veel gevenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das waar
Maar je kan wel's geven hahahah
Gewoon niet de Riet.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
Wtf, Almelo een centraal station? Sinds wanneer.
Een dolfijn. Een tuimelaar om precies te zijn.quote:
Dolfijntjeslove?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dolfijn. Een tuimelaar om precies te zijn.
Ik keek altijd Flipperquote:
Jij hebt een KANOquote:Op donderdag 1 december 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik keek altijd Flipper. En onze kano heet Dolfijn
.
Die kano zal vast geen vachtje hebben!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt een KANOwaar ga je varen
Eet smakelijk!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:50 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga eten tot zooooooooo vriendjes
Hey!quote:
Hallon krg hoort u mij ?quote:
We hebben er twee, een tweepersoons en een eenpersoonsquote:Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt een KANOwaar ga je varen
Geen van mijn kano's heeft een vachtquote:Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef ToT het volgende:
[..]
Die kano zal vast geen vachtje hebben!
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Geen van mijn kano's heeft een vacht.
Band Zonder Banaan..... stil en lekker rustig.quote:
Het is zo stil en lekker rustigquote:Op donderdag 1 december 2011 18:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Band Zonder Banaan..... stil en lekker rustig.
Nee dankje geen hongerquote:
Wilde gij een òi?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef Samzz het volgende:
Aiaiai! Aiaiai! Aiaiaiaiaaaiaiaiaiaaaaa!
Zoiets.
Als de MSN bemachtigd van Brenda?quote:Op donderdag 1 december 2011 19:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee dankje geen honger
Whehe neequote:Op donderdag 1 december 2011 19:01 schreef heloef het volgende:
[..]
Als de MSN bemachtigd van Brenda?
Maak er nou eens werk van.quote:
Hierna kun je weer dansen en blij doen.quote:
Ben moequote:Op donderdag 1 december 2011 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Hierna kun je weer dansen en blij doen.
Hahaha.... hoe raadt je het zo?quote:
Ik snap niet wat je bedoeld beste ValHallen.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:06 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik snap niet wat je bedoeld beste ValHallen.
Ik denk het ook.quote:
Samzzquote:
quote:
Hahahaha! Die ga ik op m'n facebook zettenquote:
Ik heb hongerquote:Op donderdag 1 december 2011 19:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ONGELOFELIJK!!!
Zoveel dat ik gegeten heb!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |