quote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
Gatver.... ik drink nu appelsap met rode bieten en wortelen.
Ohquote:Op donderdag 1 december 2011 18:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Omdat ik dan gelijk meer wils
Klinkt... tja.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef Myraela het volgende:
Ach, ik denk dat heloef het dik zijn nu gewoon als reden noemt voor het feit dat hij NIET DURFT. Maar dat hij haar niet aantrekkelijk vind heeft waarschijnlijk meer redenen dan alleen het dik zijn.
Ik wil het wel proberen maar niet schrikkenquote:
Kan meespelen, maar over angst zet je je wel heen als je het waard vind. En dat vindt hij dus niet.quote:
Waarom zou je in godsnaam?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:28 schreef Melting het volgende:
Dat. Is. Zo. LEUKquote:Op donderdag 1 december 2011 18:25 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Gewoon hardcore Victorious kijken jwz
Dan is de discussie toch gesloten!?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:30 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kan meespelen, maar over angst zet je je wel heen als je het waard vind. En dat vindt hij dus niet.
Waarom zou ik schrikken? Knuffel to feel goodquote:Op donderdag 1 december 2011 18:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik wil het wel proberen maar niet schrikken
Ik had het gekocht, en wilde het proberen, maar hij is te duur om weg te gieten.quote:
Mijn God een drankje doen met iemand met een vagina wat verschrikkelijk eng zeg, poeh poeh.quote:
Ach wel een vitamineboostquote:Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik had het gekocht, en wilde het proberen, maar hij is te duur om weg te gieten.
Gaan jouw ouders naar de Mac, wat een bazenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:32 schreef Myraela het volgende:
Mijn ouders gaan na het boodschappen doen meteen door Mac halen. nomnomnom.
Hoezo stiekem?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
Mijn pa gaat alleen stiekem naar de Mac.
Kusje op je.....quote:Op donderdag 1 december 2011 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waarom zou ik schrikken? Knuffel to feel good.
Mijn moeder ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:34 schreef Samzz het volgende:
Mijn pa gaat alleen stiekem naar de Mac.
Omdat m'n ma de Mac verschrikkelijk vindtquote:
Btw versiern00bs, dit is een goeie methode..quote:
Hahahaquote:
Onze verhouding is duidelijkquote:
Ow ik dacht dat hij het stiekem deed als je moeder weer eens kut gekookt had!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Omdat m'n ma de Mac verschrikkelijk vindt.
Ik heb toch heel geen piemel gekquote:Op donderdag 1 december 2011 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Onze verhouding is duidelijk
Als ze iets zei van piiik?? :S <3 dan was het andere koek
Das waarquote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb toch heel geen piemel gek.
Ik kan heel veel gevenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:42 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Das waar
Maar je kan wel's geven hahahah
Gewoon niet de Riet.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:43 schreef Samzz het volgende:
Wtf, Almelo een centraal station? Sinds wanneer.
Een dolfijn. Een tuimelaar om precies te zijn.quote:
Dolfijntjeslove?quote:Op donderdag 1 december 2011 18:46 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een dolfijn. Een tuimelaar om precies te zijn.
Ik keek altijd Flipperquote:
Jij hebt een KANOquote:Op donderdag 1 december 2011 18:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik keek altijd Flipper. En onze kano heet Dolfijn
.
Die kano zal vast geen vachtje hebben!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij hebt een KANOwaar ga je varen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |