quote:Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef heloef het volgende:
Nu ga ik toch die d-t regel leren, damn you.
Wats dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:01 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Te druk vind ik. Dan liever de Tongelreep dus.
Ik verwacht dat je de regel op de basisschool aangeleerd krijgtquote:Op donderdag 1 december 2011 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Schat ik doe het MBO, wat verwacht je nou als ik dat ding wil leren moet ik Googlen.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik er ook niets van bakte tot ruim halverwege het vwoquote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je de regel op de basisschool aangeleerd krijgt. Zo ingewikkeld is het niet ook
.
Oef.... te ver weg hooorquote:Op donderdag 1 december 2011 17:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eindhoven.
http://www.tongelreep.nl/
Die is me ook aangeleerd op de basisschool maar allemaal weer vergeten.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:02 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik verwacht dat je de regel op de basisschool aangeleerd krijgt. Zo ingewikkeld is het niet ook
.
Een trechterquote:Op donderdag 1 december 2011 17:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Eindhoven.
http://www.tongelreep.nl/
Dat kan ik me voorstellen ja.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oef.... te ver weg hooor
In mijn herinnering hebben ze iets van 5 of 6 glijbanen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Een trechter
En verder nog 2 (epische?) glijbanen!?
Was je toen 10?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef ValHallen het volgende:
[..]
In mijn herinnering hebben ze iets van 5 of 6 glijbanen.
12 geloof ikquote:
Vaak is het ineens een stuk kleiner als je ouder bentquote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef ValHallen het volgende:
[..]
12 geloof ik. Maar het is daar groot, veel glijbanen, groot buitenzwembad met toffe glijbanen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:08 schreef heloef het volgende:
Het kind heeft wel talent voor fotografie zeg.
Klopt.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vaak is het ineens een stuk kleiner als je ouder bent
Ik ben ongeduldig... ik weet niet waarvoor.. moet iets
Ik voel je broeder.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:10 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee gewoon fkdjsflkjadf
zoiets
Poepen?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:07 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Vaak is het ineens een stuk kleiner als je ouder bent
Ik ben ongeduldig... ik weet niet waarvoor.. moet iets
Ze heeft geen enkele foto die ook maar enigszins matcht met de werkelijkheid.quote:
Dat is best knap als je dik bentquote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft geen enkele foto die ook maar enigszins matcht met de werkelijkheid.
Moet je een knuffel?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik heb ook echte emoties okÉ
Misschien stel je je aanquote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan mezelf ook slank laten overkomen als ik er tijd en aandacht aan zou besteden.quote:
Dat kan ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, en is makkelijker dan je denktquote:
Als je je weet te kleden en een beetje kan make-uppen en fotoshoppen is dat echt heel makkelijk.quote:
Ja, dat heb ik ook. Maar tegelijkertijd zal ik nooit een foto met de werkelijkheid laten zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, en is makkelijker dan je denkt. Alleen voel ik me dan schuldig daarna want ik heb dan het gevoel dat ik "lieg" als ik die foto laat zien
.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heloef gewoon die chick neuken
Photoshop heb je er niet eens voor nodig. Puur kwestie van weten welke hoek je de foto moet nemen en belichting.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je je weet te kleden en een beetje kan make-uppen en fotoshoppen is dat echt heel makkelijk.
Je bent bekend met de technieken?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Photoshop heb je er niet eens voor nodig. Puur kwestie van weten welke hoek je de foto moet nemen en belichting.
Waarom niet? Een digitale knuffel kan best tochquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar dat kan toch niet :/ :/
Ik ook niet zo snelquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Maar tegelijkertijd zal ik nooit een foto met de werkelijkheid laten zien.
Ik ken genoeg mensen die lekker nabewerken in photoshopquote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Photoshop heb je er niet eens voor nodig. Puur kwestie van weten welke hoek je de foto moet nemen en belichting.
Uiteraard. Ik heb ze nog net niet uitgevonden.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bent bekend met de technieken?
Leer ze mijquote:Op donderdag 1 december 2011 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb ze nog net niet uitgevonden.
Walvisquote:Op donderdag 1 december 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leer ze mij. Of nee, doe maar niet, als ik op foto's een zeug lijk kan het in het echt altijd maar meevallen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |