Dat is best knap als je dik bentquote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze heeft geen enkele foto die ook maar enigszins matcht met de werkelijkheid.
Moet je een knuffel?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nee ik heb ook echte emoties okÉ
Misschien stel je je aanquote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan mezelf ook slank laten overkomen als ik er tijd en aandacht aan zou besteden.quote:
Dat kan ik ook.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ook, en is makkelijker dan je denktquote:
Als je je weet te kleden en een beetje kan make-uppen en fotoshoppen is dat echt heel makkelijk.quote:
Ja, dat heb ik ook. Maar tegelijkertijd zal ik nooit een foto met de werkelijkheid laten zien.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:14 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ook, en is makkelijker dan je denkt. Alleen voel ik me dan schuldig daarna want ik heb dan het gevoel dat ik "lieg" als ik die foto laat zien
.
quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heloef gewoon die chick neuken
Photoshop heb je er niet eens voor nodig. Puur kwestie van weten welke hoek je de foto moet nemen en belichting.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als je je weet te kleden en een beetje kan make-uppen en fotoshoppen is dat echt heel makkelijk.
Je bent bekend met de technieken?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Photoshop heb je er niet eens voor nodig. Puur kwestie van weten welke hoek je de foto moet nemen en belichting.
Waarom niet? Een digitale knuffel kan best tochquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja maar dat kan toch niet :/ :/
Ik ook niet zo snelquote:Op donderdag 1 december 2011 17:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook. Maar tegelijkertijd zal ik nooit een foto met de werkelijkheid laten zien.
Ik ken genoeg mensen die lekker nabewerken in photoshopquote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef Myraela het volgende:
[..]
Photoshop heb je er niet eens voor nodig. Puur kwestie van weten welke hoek je de foto moet nemen en belichting.
Uiteraard. Ik heb ze nog net niet uitgevonden.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Je bent bekend met de technieken?
Leer ze mijquote:Op donderdag 1 december 2011 17:23 schreef Myraela het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik heb ze nog net niet uitgevonden.
Walvisquote:Op donderdag 1 december 2011 17:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Leer ze mij. Of nee, doe maar niet, als ik op foto's een zeug lijk kan het in het echt altijd maar meevallen
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |