het is een virusquote:Op donderdag 1 december 2011 16:09 schreef Trollscience het volgende:
Waarom hapert de .avi van Boston Legal.
Ik kan mobiel geen DM ontvangen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo dat? Op mobiel kan beide namelijk, en iets anders kan ik niet verzinnen?
Ik denk omdat ik de oude mobiele layout heb.quote:
Dan kan ik ze wel lezen maar niet beantwoorden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bizar? ook niet als je naar http://www.dm.fok.nl gaat?
hmmquote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik ze wel lezen maar niet beantwoorden.
Hoe ?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef heloef het volgende:
Jongens, jongens briljant nieuws in word gehosseld door een tientonner.
Ik hossel jou niequote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef heloef het volgende:
Jongens, jongens briljant nieuws in word gehosseld door een tientonner.
Lekker stampenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
Terwijl al die hardcore mensen daar helemaal rondlopen.oh joy.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
Lekker stampen vriendquote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
Per feestboek, ik kan nu eindelijk iemand voor het eerst in mijn leven afwijzen.quote:
Helaas niet nee.quote:
Ziet er wel professioneel uit hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:24 schreef Trollscience het volgende:
Wil ik even kijken op de site van de lokale muziekwinkel, blijkt het zo'n verschrikkelijk onoverzichtelijke, lelijke site te zijn
http://www.mh-daansmit.nl/
Iets met een promotiecampagne over BOB.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker stampen
Wat moet je doen?
fuckedquote:Op donderdag 1 december 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets met een promotiecampagne over BOB.![]()
Het klonk me wel tof, gewoon een nachtje doorhalen, hopelijk met wat leuke mensen erbij, beetje met mensen praten.
Alleen in het mailtje stond van 22 tot 6. Belt die me op, het is wel van 8 tot 8.
Dat is em best lang ... mag dat welquote:Op donderdag 1 december 2011 16:31[?/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/257653]Myraela het volgende:
[..]
Iets met een promotiecampagne over BOB.![]()
Het klonk me wel tof, gewoon een nachtje doorhalen, hopelijk met wat leuke mensen erbij, beetje met mensen praten.
Alleen in het mailtje stond van 22 tot 6. Belt die me op, het is wel van 8 tot 8.
Wie is het dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
"Ik heb niet zo'n zin in een date"
Das toch best netjes afwijzen toch?
VHquote:Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ziet er wel professioneel uit hoor.
Zoekt maar in mijn vriendenlijst op Marissa.quote:
Kokm mee hakkuh dan!!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
Overigens, als ik had geweten dat het hardcore was geweest, had ik nog eens nagedacht. Iedereen helemaal waus daar.
Hipster. Gezicht ziet er niet heel verkeerd uit?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoekt maar in mijn vriendenlijst op Marissa.
Fuuuuck hipsters!!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hipster. Gezicht ziet er niet heel verkeerd uit?
Leuk gezichtjequote:Op donderdag 1 december 2011 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoekt maar in mijn vriendenlijst op Marissa.
Tientonners krijgen het altijd voor elkaar wat er onder zit goed te verbloemen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo waar ditquote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Tientonners krijgen het altijd voor elkaar wat er onder zit goed te verbloemen.
Riep je?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
*krak* mijn hartquote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Tientonners krijgen het altijd voor elkaar wat er onder zit goed te verbloemen.
Onzeker kreng.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |