Dat bedoel ik dus, wij mogen alleen kijken wat nog gefrustreerder maakt.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook in aanwezigheid van mannen.En neen mannen mogen niet aan mijn tetters zitten. Alleen de wijvekes
![]()
Die heb ik hier vandaag ook gepostquote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef ToT het volgende:
Oh en Erik: wat betreft dat tieten portable stressballen zijn: ze hebben ook nog andere functies!
Chick gebruikt tieten als gereedschapkist
Omdat het kanquote:
En je eigen vent danquote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook in aanwezigheid van mannen.En neen mannen mogen niet aan mijn tetters zitten. Alleen de wijvekes
![]()
Hij natuurlijk ookquote:
*raakt de boobies van priem aan hihiquote:Op donderdag 1 december 2011 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij natuurlijk ookVan de mannen heeft ie alleen-recht
![]()
Hallo 007quote:
Goh, die hand-vormige rode plek op je gezicht staat je prachtig!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*raakt de boobies van priem aan hihi
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, die hand-vormige rode plek op je gezicht staat je prachtig!
*bijt hand van broertje er afquote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*raakt de boobies van priem aan hihi
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Slaan is voor mietjes. Ik bijt.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Raakt boobies aan met andere armquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Slaan is voor mietjes. Ik bijt.
Het resultaat....quote:Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Raakt boobies aan met andere arm
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het resultaat....
[ afbeelding ]
[..]
Het resultaat....
[ afbeelding ]
[..]