SPOILER: De Radio49 DJ's (in alfabetische volgorde)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat kan ik als luisteraar verwachten op Radio 49?
Alles. Simpeler is het niet samen te vatten. Iedere DJ heeft zijn eigen stijl, van muziekspecials tot talkshows en verzoekprogramma's. Een bepaald nummer of thema in gedachten? Vraag het eens in het topic, wie weet is er wel iemand die het draait! Zo niet, mag je - als je het leuk vindt - dat zélf doen!
En als er geen DJ draait?
Dan zorgt Guppie (de verzoekjesautomaat) voor lekkere muziek. Klik op de grote zwarte VERZOEKJES knop hier boven en beneden om iets aan te vragen. Guppie wordt beheerd door robdriessen en kan ook bediend worden door Viro, Knetterkrankjorum, Outpost76, Symphonic, Melting en LovelyLady.
Ik wil ook! Hoe meld ik me aan en kom ik op het rooster?
Aanmelden voor het rooster kan door een PM (liefst naar 2 of meer personen) te sturen naar mr-green, Samzz, Knetterkrankjorum, LovelyLady of Charmed_Angel.
Nadat je op het rooster bent gezet ontvang je het mailadres waarmee je de gegevens krijgt waarmee je kan inloggen op de stream.
LET OP: DJ's moeten zich minimaal 10 minuten voor hun show melden in het topic, zijn ze er niet dan wordt hun uurtje weggegeven!
Zijn er eisen aan DJ's of hun programma's?
Niet echt, draai wat je leuk vindt, of juist totaal iets anders. Hoe meer stijlen, hoe beter! Het enige wat we van je vragen is enthousiasme, de juiste software (zoals SAM of VDJ) en als je durft: een goede microfoon!
Jingles
Er zijn door DJ Luke een aantal standaard Radio 49 jingles gemaakt die voor iedereen zijn te gebruiken. Download ze hier!. En we zijn altijd dankbaar voor (en op zoek naar) nieuwe jingles!
Luisteren in een media player?
Dat kan, klik hier om naar Radio 49 in je media player te luisteren.
Slowchat is toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Het topic is voornamelijk bedoeld voor feedback voor de DJ's.
Statistieken
Uiteraard zijn er statistieken voor deze reeks: http://piles.nl/fok/index.php?reeks_id=16
Last.FM account voor SAM gebruiken is dit mogelijk?
Ja, uiteraard is er door onze DJ's onderzoek gedaan om naar Last.fm een link te leggen. De handleiding is hier te volgen: (Waarschuwing kan technische info bevatten).
Handleiding voor Last.fm & Sam Scrobbling.
Doe je ook mee met de Digitale Pakjesavond?
![]()
[Radio 49] Meet op 20 januari
Why am I so differently wired? Am I a martian?
What kind of twisted experiment am I involved in
Cause I don't belong in this world
Ja iets minder grote schepjesquote:Op donderdag 1 december 2011 13:09 schreef ToT het volgende:
[..]
Je hebt toch wel 7 schepjes koffie er in gedaan voor je bakkie koffie he?
quote:
Netjes!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:12 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Ik sta op engels een 7,5![]()
gemiddeld
Dat had zeker toen moeten zijnquote:Op donderdag 1 december 2011 13:17 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kut TT is zeker toen
Hey kerelquote:
Wat moest je doen ?quote:
Netjesquote:
Als jij dik bent dan ben ik serieus van het formaat potvis.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
iemand noemde mij gister dik![]()
ik ben dan wel niet knap maar ik weet dat ik niet dik ben
Beter jouw figuur dan zo mager zijn als ik!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als jij dik bent dan ben ik serieus van het formaat potvis.
Als jij een potvis bent ben ik een rollade.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:20 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Als jij dik bent dan ben ik serieus van het formaat potvis.
Rolladequote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij een potvis bent ben ik een rollade.
Moah er tussen in zou prima zijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Beter jouw figuur dan zo mager zijn als ik!
Eten.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Als jij een potvis bent ben ik een rollade.
Je wil mij echt niet naakt in een netje zien.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moah er tussen in zou prima zijn.
[..]
Eten.
Ik kwijlde
Ik ga jou opetenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Je wil mij echt niet naakt in een netje zien.
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:23 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moah er tussen in zou prima zijn.
Ja dit is gewoon te ergquote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En @ eten: kom op: ga toch gewoon even zo'n voedselpakket ophalen bij de voedselbank! Ff schijt aan alles, die maag van jou moet gevuld worden!
Jij begrijpt mijquote:Op donderdag 1 december 2011 13:26 schreef ToT het volgende:
[..]
Voor mij is dat altijd net zo'n beetje als naar een pretpark gaan!
Neequote:Op donderdag 1 december 2011 13:27 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Kut koffie melk was op,dus gewone melk er in gedaan blijkbaar is die over datum 6 dagen ga ik nu dood ?
Nee serieus echt helemaal nietsquote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]Niks maar dan ook niks in huis?
Het is niet zo dat ik daar even binnen wandel en zon pakket meekrijg.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:24 schreef ToT het volgende:
[..]
En @ eten: kom op: ga toch gewoon even zo'n voedselpakket ophalen bij de voedselbank! Ff schijt aan alles, die maag van jou moet gevuld worden!
Mooizoquote:Op donderdag 1 december 2011 13:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nee
Of eigenlijk Ja je gaat wel dood, maar niet hier aan
Nee maar dit speelt al heel lang, en er moet toch wel iets op korte termijn geregeld kunnen worden?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Nee serieus echt helemaal niets
[..]
Het is niet zo dat ik daar even binnen wandel en zon pakket meekrijg.
En meh juh misschien wel.
Zeg als je toch geld zat hebt, stuur Insom even een voedselpakket aubquote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef robdriessen het volgende:
God maakt mijn koffie niet. Deze hier maakt mijn koffie.
[ afbeelding ]
Civetkat koffiequote:Op donderdag 1 december 2011 13:29 schreef robdriessen het volgende:
God maakt mijn koffie niet. Deze hier maakt mijn koffie.
[ afbeelding ]
Geen idee.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee maar dit speelt al heel lang, en er moet toch wel iets op korte termijn geregeld kunnen worden?
Is niet sneu je lichaam heeft eten nodigquote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik zal eens gaan informeren hoe en wat.
Ik had net serieus de neiging om oude chipszakken uit te pluizen.
Hoe sneu is dat
Ik ondersteun al anderen met een vergelijkbare situatie. Maar ik ben het wel eens met wat ToT zegt. Even je trots opzij zetten en je aanmelden bij de voedselbank.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:30 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Zeg als je toch geld zat hebt, stuur Insom even een voedselpakket aub
http://www.voedselbankzutphen.nl/ formulier voor aanvraag staat erop (gewoon doen hoor! )quote:Op donderdag 1 december 2011 13:31 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Geen idee.
Ik zal eens gaan informeren hoe en wat.
Ik had net serieus de neiging om oude chipszakken uit te pluizen.
Hoe sneu is dat
Ik was er net aan het kijken.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:34 schreef MsMessy het volgende:
[..]
http://www.voedselbankzutphen.nl/ formulier voor aanvraag staat erop (gewoon doen hoor! )
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:35 schreef Insomnium het volgende:
Maar goed ik ga dat ding direct uitprinten en opsturen dan maar.
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:32 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik ondersteun al anderen met een vergelijkbare situatie. Maar ik ben het wel eens met wat ToT zegt. Even je trots opzij zetten en je aanmelden bij de voedselbank.
Of er direct langs gaan voor mogelijk een hap te eten. Iedereen heeft wel eens pech en dan is een beetje hulp altijd fijn.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:35 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik was er net aan het kijken.
Wat een bende is mijn leven op het moment zeg![]()
Maar goed ik ga dat ding direct uitprinten en opsturen dan maar.
Deventer is vergeten mijn gegevens door te sturen naar Zutphen.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Insom maar waarom krijg je dan geen geld meer ?
Meh.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef MsMessy het volgende:
[..]
Of er direct langs gaan voor mogelijk een hap te eten. Iedereen heeft wel eens pech en dan is een beetje hulp altijd fijn.
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Deventer is vergeten mijn gegevens door te sturen naar Zutphen.
Nu moet ik dus in Zutphen weer alles opnieuw aanvragen.
Daardoor kan ik dus voorlopig niet pinnen.
En verder dus ook niets doen of betalen of kopen.
En normaliter word dat opgelost met een voorschot op je uitkering of iets dergelijks.
Maar alles moet opnieuw aangevraagd worden dus dat duurt nog wel even.
*geeft insom etenquote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meh.
Dat word hem niet.
Ik ga wel kijken of ik vanavond ergens kan eten bij iemand![]()
Maar ga er niet direct heen.
Hopen dat de gemeente snel mijn voorschot geeftquote:Op donderdag 1 december 2011 13:39 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Insom hoe betaal je dan de huur ?
Mijn God, wat een knuppels. Daar moeten toch noodprocedures voor zijn? Je hebt nu geen geld en geen eten door een fout van de gemeente Deventer! Kun je die mensen niet bellen en eens even heel duidelijk maken hoe ernstig de situatie is?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Deventer is vergeten mijn gegevens door te sturen naar Zutphen.
Nu moet ik dus in Zutphen weer alles opnieuw aanvragen.
Daardoor kan ik dus voorlopig niet pinnen.
En verder dus ook niets doen of betalen of kopen.
En normaliter word dat opgelost met een voorschot op je uitkering of iets dergelijks.
Maar alles moet opnieuw aangevraagd worden dus dat duurt nog wel even.
Geloof mij dat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn God, wat een knuppels. Daar moeten toch noodprocedures voor zijn? Je hebt nu geen geld en geen eten door een fout van de gemeente Deventer! Kun je die mensen niet bellen en eens even heel duidelijk maken hoe ernstig de situatie is?
Rob vaak kun je hoog en laag springen in dat soort procedures maar ze gaan echt geen uitzonderingen maken... al jank je aan de telefoon, stampvoet je bij de balie, sta je op de kop voor het gebouw...quote:Op donderdag 1 december 2011 13:43 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mijn God, wat een knuppels. Daar moeten toch noodprocedures voor zijn? Je hebt nu geen geld en geen eten door een fout van de gemeente Deventer! Kun je die mensen niet bellen en eens even heel duidelijk maken hoe ernstig de situatie is?
Is ook een heerlijk nummer!quote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
She sells sanctuary![]()
sorry ik liet me even gaan
Dat is toch niet ergquote:Op donderdag 1 december 2011 13:47 schreef LovelyLady het volgende:
She sells sanctuary![]()
sorry ik liet me even gaan
Houtkachelquote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef ToT het volgende:
Ikmijn houtkachel!
Ik zou 'm ZO willen knuffelen, maar hij staat aan en dat zou dan best auw gaan doen!
ik ben jaloers op jouw houtkachelquote:Op donderdag 1 december 2011 13:48 schreef ToT het volgende:
Ikmijn houtkachel!
Ik zou 'm ZO willen knuffelen, maar hij staat aan en dat zou dan best auw gaan doen!
Ohaiquote:Op donderdag 1 december 2011 13:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik ben jaloers op jouw houtkachel
en op die van ST want die heeft er ook 1
Wacht wat ?quote:
Uh ja ik ga weer eens draaienquote:Op donderdag 1 december 2011 13:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wacht wat ?
Ik wist niet dat je vanavond ging draaien![]()
Als ik dan hier ben luister ik
Als je slim bent ga je nu naar de voedselbankquote:Op donderdag 1 december 2011 13:53 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Wacht wat ?
Ik wist niet dat je vanavond ging draaien![]()
Als ik dan hier ben luister ik
En dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:54 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Als je slim bent ga je nu naar de voedselbank
Okequote:Op donderdag 1 december 2011 13:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En dan.
Ze geven je echt niet zomaar wat mee.
Zelfs daar gaat een formulier aan vooraf en een inspectie.
ja nou ? als je niets hebt dan is dat wel zorgwekkendquote:Op donderdag 1 december 2011 13:56 schreef Insomnium het volgende:
[..]
En dan.
Ze geven je echt niet zomaar wat mee.
Zelfs daar gaat een formulier aan vooraf en een inspectie.
Dat kloptquote:Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja nou ? als je niets hebt dan is dat wel zorgwekkend
is dat zo landelijk geregeld?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar heb het formulier al ingevuld en uitgeprint.
En hij gaat straks op de bus als ik mijn dagelijkse stukje lopen doe.
En zorgwekkend of niet.
Je krijgt gewoonweg niet zomaar wat mee.
Ook niet een vriend waarvan je even wat geld kan lenen zodat je in ieder geval kunt eten?quote:Op donderdag 1 december 2011 13:59 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat klopt
Maar heb het formulier al ingevuld en uitgeprint.
En hij gaat straks op de bus als ik mijn dagelijkse stukje lopen doe.
En zorgwekkend of niet.
Je krijgt gewoonweg niet zomaar wat mee.
Sowieso werkt Zutphen samen met de voedselbank Rotterdam.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
is dat zo landelijk geregeld?
Dat zou misschien nog wel kunnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ook niet een vriend waarvan je even wat geld kan lenen zodat je in ieder geval kunt eten?
ja maar daar zetten ze toch wel een beetje tempo achterquote:Op donderdag 1 december 2011 14:02 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Sowieso werkt Zutphen samen met de voedselbank Rotterdam.
Het punt is dat ze eerst moeten nagaan of je in aanmerking komt voor een voedselpakket.
En dan moet je dus dat formulier invullen en dan gaan ze dat checken.
Pas als dat is goed gekeurd krijg je een pakket mee
Ja snap ik wel, maar je moet toch eten.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:03 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Dat zou misschien nog wel kunnen.
Maar bluh.
Trots en dergelijke
Nou in dit land zetten ze nergens tempo achter.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar daar zetten ze toch wel een beetje tempo achter
Truequote:Op donderdag 1 december 2011 14:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou in dit land zetten ze nergens tempo achter.
Ik hoef niets aan te dikkenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ja maar daar zetten ze toch wel een beetje tempo achter
beetje aandikken dat je al 2 dagen niet gegeten hebt
Uiteindelijk welquote:Op donderdag 1 december 2011 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja snap ik wel, maar je moet toch eten.
Gastquote:Op donderdag 1 december 2011 14:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik hoef niets aan te dikken
Heb serieus sinds vorige week vrijdag niets gegeten.
En ik zal ze bellen nu dan.
Niet geschoten is altijd mis.
Dude!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Uiteindelijk wel
Herkenbaar ik heb vorige week ook 4 dagen niks gevreten.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:06 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Uiteindelijk wel
Maar jij kán tenminste iets eten als je dat zou willen, want van wat ik zo lees (heb me niet heel goed ingelezen) kan Insom dat dus niet.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar ik heb vorige week ook 4 dagen niks gevreten.
Niet vanwege het feit dat er niets te vreten was lijkt mequote:Op donderdag 1 december 2011 14:08 schreef heloef het volgende:
[..]
Herkenbaar ik heb vorige week ook 4 dagen niks gevreten.
Klopt hij heeft geen geld en niks in huisquote:Op donderdag 1 december 2011 14:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar jij kán tenminste iets eten als je dat zou willen, want van wat ik zo lees (heb me niet heel goed ingelezen) kan Insom dat dus niet.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Gast
dit is echt te ziek voor worden
Mjah wat moet ik dan?quote:
Viel ik er maar wat van afquote:Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
Oh sorry ik ben scheef bezig.
Ik dacht omdat ie wou afvallen, my bad.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
Oh sorry ik ben scheef bezig.
Ik dacht omdat ie wou afvallen, my bad.
Ik schrik er gewoon van en ga me meteen zorgen maken.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Mjah wat moet ik dan?
Voedselbank was nog niet echt in mij opgekomen voor dat jullie het zeiden.
En ik kan verder ook geen kant op.
Het is zoals het is.
En ik doe mijn best om het allemaal te fixen.
Maar soms gaat het gewoon niet zoals je wilt.
Echt mijn bek valt open van verbazingquote:Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Mjah wat moet ik dan?
Voedselbank was nog niet echt in mij opgekomen voor dat jullie het zeiden.
En ik kan verder ook geen kant op.
Het is zoals het is.
En ik doe mijn best om het allemaal te fixen.
Maar soms gaat het gewoon niet zoals je wilt.
Moah.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik schrik er gewoon van en ga me meteen zorgen maken.
Dat is wel de slechtste manier om af te vallenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Viel ik er maar wat van af![]()
Al zal dat ondertussen wel eens een keer het geval zijn
Ik drink ook heul veel waterquote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, dat we hier allemaal (al dan niet gemeend) licht autistisch zijn en baat hebben bij psychische hulp is algemeen bekend, maar ga in vredesnaam geen roofbouw plegen op je lichaam. Je moet eten en drinken, anders val je om, klaar. Een dag niet eten is niet goed, en als je het niet doet terwijl je wel de mogelijkheid hebt is nog drie keer erger.
*klimt van zeepkist af*
Hoezo dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt mijn bek valt open van verbazing
Ik ben echt een beetje flabbergasted
I know mijn waardequote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wel de slechtste manier om af te vallen, als je niks eet gaat je lichaam op spaarstand en alles wat je dan wel eet wordt meteen omgezet in reserves waardoor je daarna alleen maar sneller aankomt.
Met zo'n instelling kom je er welquote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moah.
Ik ben te zwaar dus technisch gezien overleef ik het nog wel een week of 2
Maar goed is het niet (zelfs al zou het kloppen wat je zegt).quote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moah.
Ik ben te zwaar dus technisch gezien overleef ik het nog wel een week of 2
Moet ik dan in een hoekje gaan zitten huilen hoe erg het allemaal is?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je er wel
Dat klopt!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed is het niet (zelfs al zou het kloppen wat je zegt).
Niets in huis.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef robdriessen het volgende:
Insom, om dus even de situatie duidelijk te schetsen: je hebt totaal niets meer in huis, en je hebt geen toegang tot geld, zelfs niet als je met je pasje en een ID bewijs naar je eigen bankfiliaal stapt?
Je hoeft van mij echt niet in een hoekje te gaan zitten huilen integendeel...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moet ik dan in een hoekje gaan zitten huilen hoe erg het allemaal is?
Zelfspot is gezonde spot.
Natuurlijk weet ik dat dit alles behalve een goede en fijne situatie is.
Maar ik doe mijn best om er wat van te maken.
[..]
Dat klopt!
En het was ook merendeels sarcastisch bedoeld.
Ik probeer er gewoon niet te zwaar over te doen.
Dat helpt nergens mee namelijk.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:20 schreef robdriessen het volgende:
In een poging om de boel luchtig te houden:
In bijna elke supermarkt staat een gratis koffieautomaat, en in veel winkels staat nu een grote kom pepernoten op de toonbank, even door een winkelstraat en je hebt je zakken vol.....
Goed idee, en anders even rond sluitingstijd naar de supermarkt om te vragen of je het oude brood mag hebben voor je dieren ofzo. Dat gebeurde in de tijd dat ik in de supermarkt werkte ook regelmatig.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:20 schreef robdriessen het volgende:
In bijna elke supermarkt staat een gratis koffieautomaat, en in veel winkels staat nu een grote kom pepernoten op de toonbank, even door een winkelstraat en je hebt je zakken vol.....
Ik BEN op zoek naar oplossingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoeft van mij echt niet in een hoekje te gaan zitten huilen integendeel...
Als je je best gedaan zou hebben dan was je allang op zoek gegaan naar oplossingen.
Iedereen weet toch van de voedselbank af?
Een briefje op de post doen? Komop zeg dan heb je kans dat je na het weekend wat hoort
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:20 schreef robdriessen het volgende:
oke jongenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik BEN op zoek naar oplossingen.
Wat weet jij ervan wat ik in de tussentijd allemaal gedaan heb eraan?
En nee de voedselbank is niet mijn eerste gedachte nee en ook niet mijn twintigste.
Daar heb ik gewoonweg niet aan gedacht.
En LEES nou eens wat ik zeg.
Dat formulier moet ingevuld worden, en GOEDGEKEURD voordat ze je ook maar een appel meegeven.
Dus ik kan er wel heen gaan nu en dat formulier er neer gooien.
Sowieso pas na dit weekend krijg ik bericht van die lui.
Denk je serieus dat ik ervan geniet?
Dat ik er van hou dat ik licht in mijn hoofd ben en misselijk?
Of dat ik soms bijna flauwval?
Ik WERK eraan.
Maar ik weiger om als een geslagen hond in een hoekje te gaan zitten.
Kan er tenminste nog een beetje om lachen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij de bakker vragen om oud brood "om de geitjes te voeren met je neefjes en nichtjes".
Doeg !quote:Op donderdag 1 december 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke jongen
succes er meetot vanavond
ik ga mijn uk ophalen
Nou ja zeg! Alsof de eendjes niet ook eens lekker een glaasje melk lusten!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]Toen ik vroeger in een supermarkt werkte, kwam daar altijd een oudere vrouw al de afgeprijsde troep kopen. Ook ging ze zelf al actief op zoek naar dingen die bijna op datum waren enzo.
"Meneer, deze melk is nog maar 4 dagen houdbaar! Dan mag er toch al wel wat van de prijs af?"
- "Nee mevrouw, vanaf morgen!"
(Komt volgende dag terug)
"Is er maar een kwartje van af gegaan?"
- "Als u morgen terug komt, is er weer wat van de prijs af gegaan.
En ze bleef maat terug komen, tot de dag van de uiterste houdbaarheidsdatum
"Ik vind dat er nog steeds niet veel af is gegaan."
- "Als u vlak voor sluitingstijd komt, gaat er nog wel meer van af."
En dan kwam ze ook terug!
En het was ALTIJD voor de EENDJES!Brood, vieze bruin wordende bloemkool, koeken enz enz enz. Pas toen ze ook melk ging kopen, was het ineens "voor de kindjes" in plaats van de eendjes!
Meh.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Insom, heb je in Zutphen dan geen vrienden die je even een beetje kunnen helpen? Al is het maar dat ze een brood voor je halen en een pot pindakaas? Dat je in ieder geval iets in je buik kan proppen?
Alleen de witte eendjes, de bruine lusten alleen chocolademelk.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Alsof de eendjes niet ook eens lekker een glaasje melk lusten!
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Alsof de eendjes niet ook eens lekker een glaasje melk lusten!
en niemand die je hierin in vertrouwen kan nemen? Ik bedoel... Je gaat toch met vrienden naar de kroeg etc? Kun je toch wel aan 1 iemand je verhaal doen... Kan me niet voorstellen dat ze dan niet even zeggen dat je daar mag mee-eten oid.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meh.
Niemand in mijn omgeving weet echt dat het niet zo goed gaat zeg maar![]()
Ik ben nogal slecht in dat soort dingen.
Het alternatief is dat we de grote "Help Insomnium De Winter Door" actie starten en dat ineens random FOK!kers uit heel Zutphen je brood en pindakaas komen brengenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meh.
Niemand in mijn omgeving weet echt dat het niet zo goed gaat zeg maar![]()
Ik ben nogal slecht in dat soort dingen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en niemand die je hierin in vertrouwen kan nemen? Ik bedoel... Je gaat toch met vrienden naar de kroeg etc? Kun je toch wel aan 1 iemand je verhaal doen... Kan me niet voorstellen dat ze dan niet even zeggen dat je daar mag mee-eten oid.
Naja trouwens. Ik wil mij er verder niet mee bemoeien in deze discussie.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het alternatief is dat we de grote "Help Insomnium De Winter Door" actie starten en dat ineens random FOK!kers uit heel Zutphen je brood en pindakaas komen brengen
Ik ga vanavond wel even naar wat vrienden toe om de situatie uit te leggenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het alternatief is dat we de grote "Help Insomnium De Winter Door" actie starten en dat ineens random FOK!kers uit heel Zutphen je brood en pindakaas komen brengen
Fokkers helpen fokkersquote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Neen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Insom, ik zou bijna zeggen, open een topic in FOK!kers helpen FOK!kers ofzo.
No sweat, braddah. Big up.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga vanavond wel even naar wat vrienden toe om de situatie uit te leggen![]()
Maar bedankt Rob
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar bedankt Rob
Mja gaat welquote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef Insomnium het volgende:
En nu!
Ander onderwerp![]()
Laten we het over leuke dingen hebben!
Hoe is het verder met jullie
Ik zit sinds vandaag op een nieuwe datingsite. Alleen die site blijkt ... eh.... niet helemaal goed getest te zijn. Ik krijg mannen als match en fake profielen van verpleegsters van 20 die meer dan een ton per jaar verdienen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef Insomnium het volgende:
En nu!
Ander onderwerp![]()
Laten we het over leuke dingen hebben!
Hoe is het verder met jullie
Echt doen hoor. Ik snap dat het allemaal ongemakkelijk is enzo, maar daar moet je je maar overheen zetten, zeker als het maar voor even is.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar bedankt Rob
quote:
Dat is beter dan slechtquote:
Lol!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zit sinds vandaag op een nieuwe datingsite. Alleen die site blijkt ... eh.... niet helemaal goed getest te zijn. Ik krijg mannen als match en fake profielen van verpleegsters van 20 die meer dan een ton per jaar verdienen.
Gaat goed komen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt doen hoor. Ik snap dat het allemaal ongemakkelijk is enzo, maar daar moet je je maar overheen zetten, zeker als het maar voor even is.
Tering! zestig uur?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb vooral erg drukDraai momenteel weken van meer dan 60u
Verder alles goed
Vanavond naar Tilburg naar vriendin. Had ik zin in (en nood aan)
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zit sinds vandaag op een nieuwe datingsite. Alleen die site blijkt ... eh.... niet helemaal goed getest te zijn. Ik krijg mannen als match en fake profielen van verpleegsters van 20 die meer dan een ton per jaar verdienen.
Ahhh, dus jij weet ook wat Katoi betekent....quote:Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]Kolere!
Doet me denken aan een Aziatische datingsite waar ik op heb gezeten (ik heb een zwak voor Aziatische dames).
Die meid stuurde meteen bij het eerste mailcontact al sexy foto's van zichzelf.(Als zij het überhaupt zelf was).
Tijdens het 2e mailcontact was het: "Uhuhuhuhuuu, darling, I love you, but disaster has struck! Uhuhuhuuu...a hurricane has struck the home of my uncle and aunt! Uhuhuhuhuuuu....I am crying! Please darling ,we need your money! I love you!"Het kreng meteen gereported. Is meteen van de site verwijderd.
Maakte de volgende dag een nieuw profiel aan, weer gereported, weer verwijderd en sindsdien heb ik haar niet meer terug gezien.
Om nog maar te zwijgen over mijn avontuur in Thailand zelf!
Jupquote:Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tering! zestig uur?
Dat gaat echt serieus nergens meer over dan.
Ja dat snap ik
Lekker even uit je bol gaan.
Nee, maar ik gok "Domme blanke die we een poot gaan uitdraaien" of zo?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ahhh, dus jij weet ook wat Katoi betekent....
Mjah de overuren krijg je wel uitbetaald toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupMaar ja nog een maandje en dan is het weer rustiger
Ga vanavond daarom ook gewoon een keer níet werken. Elke avond iets aan het doen.. Afgelopen weekend zitten werken; dit weekend mag ik ook weer. Head.Exploding.
![]()
Nope. Tijd voor tijdquote:Op donderdag 1 december 2011 14:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mjah de overuren krijg je wel uitbetaald toch?
Dat is wel lekker dan![]()
Maar ik snap heul goed dat je zin hebt om even je hoofd te legen.
En helemaal los te gaan
Dan is het wel extra kutquote:Op donderdag 1 december 2011 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope. Tijd voor tijdEn niet allemaal. Maar dat doe ik mezelf aan eigenlijk
Ahja klein bedrijf. Moet je er wat voor over hebben
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
En helemaal los gaan; zal wel niet. Ga met den priemmobiel. Dus niet drinken en vroeg weer naar huis. Maar even gezellig samen eten; kletsen; tieten voelen![]()
![]()
Tieten voelen?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
En helemaal los gaan; zal wel niet. Ga met den priemmobiel. Dus niet drinken en vroeg weer naar huis. Maar even gezellig samen eten; kletsen; tieten voelen![]()
![]()
Dat doen vrouwen onderling als ontspanning. Nooit geweten? Portable stressballen.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen onderling als ontspanning. Nooit geweten? Portable stressballen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen onderling als ontspanning. Nooit geweten? Portable stressballen.
OH, oh oh, it's magic... you know!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat is Falang. Katoi is een dame die nog een verrassing onder haar korte jurkje heeft zitten, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok "Domme blanke die we een poot gaan uitdraaien" of zo?
Een piemol?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, dat is Falang. Katoi is een dame die nog een verrassing onder haar korte jurkje heeft zitten, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, dat is Falang. Katoi is een dame die nog een verrassing onder haar korte jurkje heeft zitten, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nee, een surprise met een gedichtje.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, een surprise met een gedichtje.
Jij snaptquote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Flauw dat ze dat alleen onderling doen dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoiquote:
Ik doe het ook in aanwezigheid van mannen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Flauw dat ze dat alleen onderling doen dan.
Ik heb ook veel stress
Dat heb ik gezien jaquote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook in aanwezigheid van mannen.En neen mannen mogen niet aan mijn tetters zitten. Alleen de wijvekes
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook in aanwezigheid van mannen.En neen mannen mogen niet aan mijn tetters zitten. Alleen de wijvekes
![]()
Dat bedoel ik dus, wij mogen alleen kijken wat nog gefrustreerder maakt.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik hier vandaag ook gepostquote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef ToT het volgende:
Oh en Erik: wat betreft dat tieten portable stressballen zijn: ze hebben ook nog andere functies!
Chick gebruikt tieten als gereedschapkist
Omdat het kanquote:
En je eigen vent danquote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Hij natuurlijk ookquote:
*raakt de boobies van priem aan hihiquote:Op donderdag 1 december 2011 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij natuurlijk ookVan de mannen heeft ie alleen-recht
![]()
Hallo 007quote:
Goh, die hand-vormige rode plek op je gezicht staat je prachtig!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*raakt de boobies van priem aan hihi
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, die hand-vormige rode plek op je gezicht staat je prachtig!
*bijt hand van broertje er afquote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*raakt de boobies van priem aan hihi
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Slaan is voor mietjes. Ik bijt.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Raakt boobies aan met andere armquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Slaan is voor mietjes. Ik bijt.
Het resultaat....quote:Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Raakt boobies aan met andere arm
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het resultaat....
[ afbeelding ]
[..]
Het resultaat....
[ afbeelding ]
[..]
Het resultaat....
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:09 schreef robdriessen het volgende:
Je moet gewoon creatief leren denken...
Priemgirl, als ik nou braaf op een stoel ga zitten en beloof nergens aan te komen, wil je dan je boobies achter in mijn nek leggen?
Wat? Gewoon een omhelzing van achterquote:
Goed uitgedachtquote:Op donderdag 1 december 2011 15:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat? Gewoon een omhelzing van achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
Rob.. Met al mijn liefde... maar mijn mini boobies kan ik in niemands nek leggenDank je. Ik heb liever spijt van iets dat ik wel gevraagd heb dan iets dat ik niet gevraagd hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
True; kun je je achteraf altijd nog voor verontschuldigenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb liever spijt van iets dat ik wel gevraagd heb dan iets dat ik niet gevraagd heb
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
Rob.. Met al mijn liefde... maar mijn mini boobies kan ik in niemands nek leggenIn het gezicht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Staan ze op je Credit Card afschrift en je weet niet waarom?quote:
Yes. Edit niet creditcard. Gewoon betaalrekening.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Staan ze op je Credit Card afschrift en je weet niet waarom?
http://www.kieszorgverzek(...)iJ4awCFcGCDgodm2Gnbw ?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Edit niet creditcard. Gewoon betaalrekening.
Tussenpersoon op het gebied van verzekeringen, pensioenen, hypotheken, sluiten van contracten met (zorg)verzekeraars, alsmede holding- activiteiten.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Edit niet creditcard. Gewoon betaalrekening.
Vreemd verhaal. Zorgverz. wordt gewoon onder de naam van m'n verzekeraar afgeschreven en ik krijg er nu ineens geld bij van PMA?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tussenpersoon op het gebied van verzekeringen, pensioenen, hypotheken, sluiten van contracten met (zorg)verzekeraars, alsmede holding- activiteiten.
Het besteequote:Op donderdag 1 december 2011 15:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben er weer vandoor
Tot vanavond of zo
Mais ik heb advies nodig. Wat is de moeite waard van Absynthe Minded?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weebl & Bobdie heb ik al lang niet meer gezien
Kan ik je geen advies over gevenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mais ik heb advies nodig. Wat is de moeite waard van Absynthe Minded?
Spijtig.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan ik je geen advies over geven
Volgens de charts op last.fm:quote:Op donderdag 1 december 2011 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil albumsquote:Op donderdag 1 december 2011 15:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens de charts op last.fm:
- Envoi
- My Heroics, Part One
- Heaven Knows
- Papillon
- Moodswing Baby
Mental image of LoLa's tetten die rinkelen en schudden als een alarmklok.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Absynthe_Mindedquote:Op donderdag 1 december 2011 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
schudden?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mental image of LoLa's tetten die rinkelen en schudden als een alarmklok.
Excuus. Trillen uiteraard.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Absynthe_Minded
gewoon downloaden en luisteren
[..]
schudden?
5 albums is me te veel in één keerquote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Absynthe_Minded
gewoon downloaden en luisteren
quote:
Echt?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
5 albums is me te veel in één keer
Middagquote:
Gewoon onder het strijken/koken/wassen/vrijen opzetten op de achtergrondquote:
Doe ik allen geen 5 albums langquote:Op donderdag 1 december 2011 15:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gewoon onder het strijken/koken/wassen/vrijen opzetten op de achtergrond
Ik niet dan wordt het een te grote massaquote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Trollscience het volgende:
Als ik een nummer leuk vind download ik altijd gelijk de hele discografie.
ja dat ;')quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Trollscience het volgende:
Als ik een nummer leuk vind download ik altijd gelijk de hele discografie.
het is een virusquote:Op donderdag 1 december 2011 16:09 schreef Trollscience het volgende:
Waarom hapert de .avi van Boston Legal.
Ik kan mobiel geen DM ontvangen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:14 schreef Tchock het volgende:
[..]
Hoezo dat? Op mobiel kan beide namelijk, en iets anders kan ik niet verzinnen?
Ik denk omdat ik de oude mobiele layout heb.quote:
Dan kan ik ze wel lezen maar niet beantwoorden.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
bizar? ook niet als je naar http://www.dm.fok.nl gaat?
hmmquote:Op donderdag 1 december 2011 16:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan ik ze wel lezen maar niet beantwoorden.
Hoe ?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef heloef het volgende:
Jongens, jongens briljant nieuws in word gehosseld door een tientonner.
Ik hossel jou niequote:Op donderdag 1 december 2011 16:18 schreef heloef het volgende:
Jongens, jongens briljant nieuws in word gehosseld door een tientonner.
Lekker stampenquote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
Terwijl al die hardcore mensen daar helemaal rondlopen.oh joy.
quote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
Lekker stampen vriendquote:Op donderdag 1 december 2011 16:25 schreef Myraela het volgende:
Per feestboek, ik kan nu eindelijk iemand voor het eerst in mijn leven afwijzen.quote:
Helaas niet nee.quote:
Ziet er wel professioneel uit hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:24 schreef Trollscience het volgende:
Wil ik even kijken op de site van de lokale muziekwinkel, blijkt het zo'n verschrikkelijk onoverzichtelijke, lelijke site te zijn
http://www.mh-daansmit.nl/
Iets met een promotiecampagne over BOB.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Lekker stampen
Wat moet je doen?
fuckedquote:Op donderdag 1 december 2011 16:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Iets met een promotiecampagne over BOB.![]()
Het klonk me wel tof, gewoon een nachtje doorhalen, hopelijk met wat leuke mensen erbij, beetje met mensen praten.
Alleen in het mailtje stond van 22 tot 6. Belt die me op, het is wel van 8 tot 8.
Dat is em best lang ... mag dat welquote:Op donderdag 1 december 2011 16:31[?/url] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/257653]Myraela het volgende:
[..]
Iets met een promotiecampagne over BOB.![]()
Het klonk me wel tof, gewoon een nachtje doorhalen, hopelijk met wat leuke mensen erbij, beetje met mensen praten.
Alleen in het mailtje stond van 22 tot 6. Belt die me op, het is wel van 8 tot 8.
Wie is het dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
"Ik heb niet zo'n zin in een date"
Das toch best netjes afwijzen toch?
VHquote:Op donderdag 1 december 2011 16:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ziet er wel professioneel uit hoor.
Zoekt maar in mijn vriendenlijst op Marissa.quote:
Kokm mee hakkuh dan!!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef Myraela het volgende:
Overigens, als ik had geweten dat het hardcore was geweest, had ik nog eens nagedacht. Iedereen helemaal waus daar.
Hipster. Gezicht ziet er niet heel verkeerd uit?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoekt maar in mijn vriendenlijst op Marissa.
Fuuuuck hipsters!!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hipster. Gezicht ziet er niet heel verkeerd uit?
Leuk gezichtjequote:Op donderdag 1 december 2011 16:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Zoekt maar in mijn vriendenlijst op Marissa.
Tientonners krijgen het altijd voor elkaar wat er onder zit goed te verbloemen.quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zo waar ditquote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Tientonners krijgen het altijd voor elkaar wat er onder zit goed te verbloemen.
Riep je?quote:Op donderdag 1 december 2011 16:39 schreef ValHallen het volgende:
[..]
*krak* mijn hartquote:Op donderdag 1 december 2011 16:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Tientonners krijgen het altijd voor elkaar wat er onder zit goed te verbloemen.
Onzeker kreng.quote:
Waarom ga je er niet gewoon mee op date? Ookal vind je 'r dik. Ervaringen opdoen!quote:Op donderdag 1 december 2011 16:36 schreef heloef het volgende:
"Ik heb niet zo'n zin in een date"
Das toch best netjes afwijzen toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |