quote:Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
Oh sorry ik ben scheef bezig.
Ik dacht omdat ie wou afvallen, my bad.
Ik schrik er gewoon van en ga me meteen zorgen maken.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Mjah wat moet ik dan?
Voedselbank was nog niet echt in mij opgekomen voor dat jullie het zeiden.
En ik kan verder ook geen kant op.
Het is zoals het is.
En ik doe mijn best om het allemaal te fixen.
Maar soms gaat het gewoon niet zoals je wilt.
Echt mijn bek valt open van verbazingquote:Op donderdag 1 december 2011 14:10 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
Mjah wat moet ik dan?
Voedselbank was nog niet echt in mij opgekomen voor dat jullie het zeiden.
En ik kan verder ook geen kant op.
Het is zoals het is.
En ik doe mijn best om het allemaal te fixen.
Maar soms gaat het gewoon niet zoals je wilt.
Moah.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik schrik er gewoon van en ga me meteen zorgen maken.
Dat is wel de slechtste manier om af te vallenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:11 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Viel ik er maar wat van af![]()
Al zal dat ondertussen wel eens een keer het geval zijn
Ik drink ook heul veel waterquote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef robdriessen het volgende:
Mensen, dat we hier allemaal (al dan niet gemeend) licht autistisch zijn en baat hebben bij psychische hulp is algemeen bekend, maar ga in vredesnaam geen roofbouw plegen op je lichaam. Je moet eten en drinken, anders val je om, klaar. Een dag niet eten is niet goed, en als je het niet doet terwijl je wel de mogelijkheid hebt is nog drie keer erger.
*klimt van zeepkist af*
Hoezo dat?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Echt mijn bek valt open van verbazing
Ik ben echt een beetje flabbergasted
I know mijn waardequote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat is wel de slechtste manier om af te vallen, als je niks eet gaat je lichaam op spaarstand en alles wat je dan wel eet wordt meteen omgezet in reserves waardoor je daarna alleen maar sneller aankomt.
Met zo'n instelling kom je er welquote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moah.
Ik ben te zwaar dus technisch gezien overleef ik het nog wel een week of 2
Maar goed is het niet (zelfs al zou het kloppen wat je zegt).quote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moah.
Ik ben te zwaar dus technisch gezien overleef ik het nog wel een week of 2
Moet ik dan in een hoekje gaan zitten huilen hoe erg het allemaal is?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:12 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Met zo'n instelling kom je er wel
Dat klopt!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:13 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar goed is het niet (zelfs al zou het kloppen wat je zegt).
Niets in huis.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef robdriessen het volgende:
Insom, om dus even de situatie duidelijk te schetsen: je hebt totaal niets meer in huis, en je hebt geen toegang tot geld, zelfs niet als je met je pasje en een ID bewijs naar je eigen bankfiliaal stapt?
Je hoeft van mij echt niet in een hoekje te gaan zitten huilen integendeel...quote:Op donderdag 1 december 2011 14:16 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Moet ik dan in een hoekje gaan zitten huilen hoe erg het allemaal is?
Zelfspot is gezonde spot.
Natuurlijk weet ik dat dit alles behalve een goede en fijne situatie is.
Maar ik doe mijn best om er wat van te maken.
[..]
Dat klopt!
En het was ook merendeels sarcastisch bedoeld.
Ik probeer er gewoon niet te zwaar over te doen.
Dat helpt nergens mee namelijk.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:20 schreef robdriessen het volgende:
In een poging om de boel luchtig te houden:
In bijna elke supermarkt staat een gratis koffieautomaat, en in veel winkels staat nu een grote kom pepernoten op de toonbank, even door een winkelstraat en je hebt je zakken vol.....
Goed idee, en anders even rond sluitingstijd naar de supermarkt om te vragen of je het oude brood mag hebben voor je dieren ofzo. Dat gebeurde in de tijd dat ik in de supermarkt werkte ook regelmatig.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:20 schreef robdriessen het volgende:
In bijna elke supermarkt staat een gratis koffieautomaat, en in veel winkels staat nu een grote kom pepernoten op de toonbank, even door een winkelstraat en je hebt je zakken vol.....
Ik BEN op zoek naar oplossingen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je hoeft van mij echt niet in een hoekje te gaan zitten huilen integendeel...
Als je je best gedaan zou hebben dan was je allang op zoek gegaan naar oplossingen.
Iedereen weet toch van de voedselbank af?
Een briefje op de post doen? Komop zeg dan heb je kans dat je na het weekend wat hoort
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:20 schreef robdriessen het volgende:
oke jongenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:22 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Ik BEN op zoek naar oplossingen.
Wat weet jij ervan wat ik in de tussentijd allemaal gedaan heb eraan?
En nee de voedselbank is niet mijn eerste gedachte nee en ook niet mijn twintigste.
Daar heb ik gewoonweg niet aan gedacht.
En LEES nou eens wat ik zeg.
Dat formulier moet ingevuld worden, en GOEDGEKEURD voordat ze je ook maar een appel meegeven.
Dus ik kan er wel heen gaan nu en dat formulier er neer gooien.
Sowieso pas na dit weekend krijg ik bericht van die lui.
Denk je serieus dat ik ervan geniet?
Dat ik er van hou dat ik licht in mijn hoofd ben en misselijk?
Of dat ik soms bijna flauwval?
Ik WERK eraan.
Maar ik weiger om als een geslagen hond in een hoekje te gaan zitten.
Kan er tenminste nog een beetje om lachen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:21 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij de bakker vragen om oud brood "om de geitjes te voeren met je neefjes en nichtjes".
Doeg !quote:Op donderdag 1 december 2011 14:23 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
oke jongen
succes er meetot vanavond
ik ga mijn uk ophalen
Nou ja zeg! Alsof de eendjes niet ook eens lekker een glaasje melk lusten!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:25 schreef ToT het volgende:
[..]Toen ik vroeger in een supermarkt werkte, kwam daar altijd een oudere vrouw al de afgeprijsde troep kopen. Ook ging ze zelf al actief op zoek naar dingen die bijna op datum waren enzo.
"Meneer, deze melk is nog maar 4 dagen houdbaar! Dan mag er toch al wel wat van de prijs af?"
- "Nee mevrouw, vanaf morgen!"
(Komt volgende dag terug)
"Is er maar een kwartje van af gegaan?"
- "Als u morgen terug komt, is er weer wat van de prijs af gegaan.
En ze bleef maat terug komen, tot de dag van de uiterste houdbaarheidsdatum
"Ik vind dat er nog steeds niet veel af is gegaan."
- "Als u vlak voor sluitingstijd komt, gaat er nog wel meer van af."
En dan kwam ze ook terug!
En het was ALTIJD voor de EENDJES!Brood, vieze bruin wordende bloemkool, koeken enz enz enz. Pas toen ze ook melk ging kopen, was het ineens "voor de kindjes" in plaats van de eendjes!
Meh.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:25 schreef Tha_Erik het volgende:
Maar Insom, heb je in Zutphen dan geen vrienden die je even een beetje kunnen helpen? Al is het maar dat ze een brood voor je halen en een pot pindakaas? Dat je in ieder geval iets in je buik kan proppen?
Alleen de witte eendjes, de bruine lusten alleen chocolademelk.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Alsof de eendjes niet ook eens lekker een glaasje melk lusten!
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nou ja zeg! Alsof de eendjes niet ook eens lekker een glaasje melk lusten!
en niemand die je hierin in vertrouwen kan nemen? Ik bedoel... Je gaat toch met vrienden naar de kroeg etc? Kun je toch wel aan 1 iemand je verhaal doen... Kan me niet voorstellen dat ze dan niet even zeggen dat je daar mag mee-eten oid.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meh.
Niemand in mijn omgeving weet echt dat het niet zo goed gaat zeg maar![]()
Ik ben nogal slecht in dat soort dingen.
Het alternatief is dat we de grote "Help Insomnium De Winter Door" actie starten en dat ineens random FOK!kers uit heel Zutphen je brood en pindakaas komen brengenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Meh.
Niemand in mijn omgeving weet echt dat het niet zo goed gaat zeg maar![]()
Ik ben nogal slecht in dat soort dingen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
en niemand die je hierin in vertrouwen kan nemen? Ik bedoel... Je gaat toch met vrienden naar de kroeg etc? Kun je toch wel aan 1 iemand je verhaal doen... Kan me niet voorstellen dat ze dan niet even zeggen dat je daar mag mee-eten oid.
Naja trouwens. Ik wil mij er verder niet mee bemoeien in deze discussie.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het alternatief is dat we de grote "Help Insomnium De Winter Door" actie starten en dat ineens random FOK!kers uit heel Zutphen je brood en pindakaas komen brengen
Ik ga vanavond wel even naar wat vrienden toe om de situatie uit te leggenquote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het alternatief is dat we de grote "Help Insomnium De Winter Door" actie starten en dat ineens random FOK!kers uit heel Zutphen je brood en pindakaas komen brengen
Fokkers helpen fokkersquote:Op donderdag 1 december 2011 14:28 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Neen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:30 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, Insom, ik zou bijna zeggen, open een topic in FOK!kers helpen FOK!kers ofzo.
No sweat, braddah. Big up.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ik ga vanavond wel even naar wat vrienden toe om de situatie uit te leggen![]()
Maar bedankt Rob
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar bedankt Rob
Mja gaat welquote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef Insomnium het volgende:
En nu!
Ander onderwerp![]()
Laten we het over leuke dingen hebben!
Hoe is het verder met jullie
Ik zit sinds vandaag op een nieuwe datingsite. Alleen die site blijkt ... eh.... niet helemaal goed getest te zijn. Ik krijg mannen als match en fake profielen van verpleegsters van 20 die meer dan een ton per jaar verdienen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:31 schreef Insomnium het volgende:
En nu!
Ander onderwerp![]()
Laten we het over leuke dingen hebben!
Hoe is het verder met jullie
Echt doen hoor. Ik snap dat het allemaal ongemakkelijk is enzo, maar daar moet je je maar overheen zetten, zeker als het maar voor even is.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
[..]
[..]
Maar bedankt Rob
quote:
Dat is beter dan slechtquote:
Lol!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zit sinds vandaag op een nieuwe datingsite. Alleen die site blijkt ... eh.... niet helemaal goed getest te zijn. Ik krijg mannen als match en fake profielen van verpleegsters van 20 die meer dan een ton per jaar verdienen.
Gaat goed komen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Echt doen hoor. Ik snap dat het allemaal ongemakkelijk is enzo, maar daar moet je je maar overheen zetten, zeker als het maar voor even is.
Tering! zestig uur?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:35 schreef PriemGirl het volgende:
Ik heb vooral erg drukDraai momenteel weken van meer dan 60u
Verder alles goed
Vanavond naar Tilburg naar vriendin. Had ik zin in (en nood aan)
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:33 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ik zit sinds vandaag op een nieuwe datingsite. Alleen die site blijkt ... eh.... niet helemaal goed getest te zijn. Ik krijg mannen als match en fake profielen van verpleegsters van 20 die meer dan een ton per jaar verdienen.
Ahhh, dus jij weet ook wat Katoi betekent....quote:Op donderdag 1 december 2011 14:37 schreef ToT het volgende:
[..]Kolere!
Doet me denken aan een Aziatische datingsite waar ik op heb gezeten (ik heb een zwak voor Aziatische dames).
Die meid stuurde meteen bij het eerste mailcontact al sexy foto's van zichzelf.(Als zij het überhaupt zelf was).
Tijdens het 2e mailcontact was het: "Uhuhuhuhuuu, darling, I love you, but disaster has struck! Uhuhuhuuu...a hurricane has struck the home of my uncle and aunt! Uhuhuhuhuuuu....I am crying! Please darling ,we need your money! I love you!"Het kreng meteen gereported. Is meteen van de site verwijderd.
Maakte de volgende dag een nieuw profiel aan, weer gereported, weer verwijderd en sindsdien heb ik haar niet meer terug gezien.
Om nog maar te zwijgen over mijn avontuur in Thailand zelf!
Jupquote:Op donderdag 1 december 2011 14:36 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Tering! zestig uur?
Dat gaat echt serieus nergens meer over dan.
Ja dat snap ik
Lekker even uit je bol gaan.
Nee, maar ik gok "Domme blanke die we een poot gaan uitdraaien" of zo?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:39 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Ahhh, dus jij weet ook wat Katoi betekent....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |