quote:Op donderdag 1 december 2011 15:09 schreef robdriessen het volgende:
Je moet gewoon creatief leren denken...
Priemgirl, als ik nou braaf op een stoel ga zitten en beloof nergens aan te komen, wil je dan je boobies achter in mijn nek leggen?
Wat? Gewoon een omhelzing van achterquote:
Goed uitgedachtquote:Op donderdag 1 december 2011 15:11 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Wat? Gewoon een omhelzing van achter
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
Rob.. Met al mijn liefde... maar mijn mini boobies kan ik in niemands nek leggenDank je. Ik heb liever spijt van iets dat ik wel gevraagd heb dan iets dat ik niet gevraagd hebSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het onmogelijke doen we meteen, voor een wonder hebben we iets langer nodig.
When I am with you, there's no place I'd rather be - K. 17-03-1982 / 21-10-2017
True; kun je je achteraf altijd nog voor verontschuldigenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:14 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Dank je. Ik heb liever spijt van iets dat ik wel gevraagd heb dan iets dat ik niet gevraagd heb
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:12 schreef PriemGirl het volgende:
Rob.. Met al mijn liefde... maar mijn mini boobies kan ik in niemands nek leggenIn het gezicht dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Staan ze op je Credit Card afschrift en je weet niet waarom?quote:
Yes. Edit niet creditcard. Gewoon betaalrekening.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:19 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Staan ze op je Credit Card afschrift en je weet niet waarom?
http://www.kieszorgverzek(...)iJ4awCFcGCDgodm2Gnbw ?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Edit niet creditcard. Gewoon betaalrekening.
Tussenpersoon op het gebied van verzekeringen, pensioenen, hypotheken, sluiten van contracten met (zorg)verzekeraars, alsmede holding- activiteiten.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:20 schreef Tchock het volgende:
[..]
Yes. Edit niet creditcard. Gewoon betaalrekening.
Vreemd verhaal. Zorgverz. wordt gewoon onder de naam van m'n verzekeraar afgeschreven en ik krijg er nu ineens geld bij van PMA?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:22 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Tussenpersoon op het gebied van verzekeringen, pensioenen, hypotheken, sluiten van contracten met (zorg)verzekeraars, alsmede holding- activiteiten.
Het besteequote:Op donderdag 1 december 2011 15:24 schreef Stiffler1988 het volgende:
Maar mensen, ik ben er weer vandoor
Tot vanavond of zo
Mais ik heb advies nodig. Wat is de moeite waard van Absynthe Minded?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:30 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Weebl & Bobdie heb ik al lang niet meer gezien
Kan ik je geen advies over gevenquote:Op donderdag 1 december 2011 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Mais ik heb advies nodig. Wat is de moeite waard van Absynthe Minded?
Spijtig.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:32 schreef Maisnon het volgende:
[..]
Kan ik je geen advies over geven
Volgens de charts op last.fm:quote:Op donderdag 1 december 2011 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik wil albumsquote:Op donderdag 1 december 2011 15:38 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Volgens de charts op last.fm:
- Envoi
- My Heroics, Part One
- Heaven Knows
- Papillon
- Moodswing Baby
Mental image of LoLa's tetten die rinkelen en schudden als een alarmklok.quote:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Absynthe_Mindedquote:Op donderdag 1 december 2011 15:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
schudden?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:40 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Mental image of LoLa's tetten die rinkelen en schudden als een alarmklok.
Excuus. Trillen uiteraard.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Absynthe_Minded
gewoon downloaden en luisteren
[..]
schudden?
5 albums is me te veel in één keerquote:Op donderdag 1 december 2011 15:42 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Absynthe_Minded
gewoon downloaden en luisteren
quote:
Echt?quote:Op donderdag 1 december 2011 15:43 schreef Tchock het volgende:
[..]
5 albums is me te veel in één keer
Middagquote:
Gewoon onder het strijken/koken/wassen/vrijen opzetten op de achtergrondquote:
Doe ik allen geen 5 albums langquote:Op donderdag 1 december 2011 15:54 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Gewoon onder het strijken/koken/wassen/vrijen opzetten op de achtergrond
Ik niet dan wordt het een te grote massaquote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Trollscience het volgende:
Als ik een nummer leuk vind download ik altijd gelijk de hele discografie.
ja dat ;')quote:Op donderdag 1 december 2011 15:58 schreef Trollscience het volgende:
Als ik een nummer leuk vind download ik altijd gelijk de hele discografie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |