Mjah de overuren krijg je wel uitbetaald toch?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
JupMaar ja nog een maandje en dan is het weer rustiger
Ga vanavond daarom ook gewoon een keer níet werken. Elke avond iets aan het doen.. Afgelopen weekend zitten werken; dit weekend mag ik ook weer. Head.Exploding.
![]()
Nope. Tijd voor tijdquote:Op donderdag 1 december 2011 14:40 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Mjah de overuren krijg je wel uitbetaald toch?
Dat is wel lekker dan![]()
Maar ik snap heul goed dat je zin hebt om even je hoofd te legen.
En helemaal los te gaan
Dan is het wel extra kutquote:Op donderdag 1 december 2011 14:41 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Nope. Tijd voor tijdEn niet allemaal. Maar dat doe ik mezelf aan eigenlijk
Ahja klein bedrijf. Moet je er wat voor over hebben
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
En helemaal los gaan; zal wel niet. Ga met den priemmobiel. Dus niet drinken en vroeg weer naar huis. Maar even gezellig samen eten; kletsen; tieten voelen![]()
![]()
Tieten voelen?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
En helemaal los gaan; zal wel niet. Ga met den priemmobiel. Dus niet drinken en vroeg weer naar huis. Maar even gezellig samen eten; kletsen; tieten voelen![]()
![]()
Dat doen vrouwen onderling als ontspanning. Nooit geweten? Portable stressballen.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:42 schreef PriemGirl het volgende:
![]()
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen onderling als ontspanning. Nooit geweten? Portable stressballen.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat doen vrouwen onderling als ontspanning. Nooit geweten? Portable stressballen.
OH, oh oh, it's magic... you know!quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, dat is Falang. Katoi is een dame die nog een verrassing onder haar korte jurkje heeft zitten, als je begrijpt wat ik bedoel.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Nee, maar ik gok "Domme blanke die we een poot gaan uitdraaien" of zo?
Een piemol?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, dat is Falang. Katoi is een dame die nog een verrassing onder haar korte jurkje heeft zitten, als je begrijpt wat ik bedoel.
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nee, dat is Falang. Katoi is een dame die nog een verrassing onder haar korte jurkje heeft zitten, als je begrijpt wat ik bedoel.
Nee, een surprise met een gedichtje.quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:46 schreef robdriessen het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 1 december 2011 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee, een surprise met een gedichtje.
Jij snaptquote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Flauw dat ze dat alleen onderling doen dan.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:43 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Hoiquote:
Ik doe het ook in aanwezigheid van mannen.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Flauw dat ze dat alleen onderling doen dan.
Ik heb ook veel stress
Dat heb ik gezien jaquote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook in aanwezigheid van mannen.En neen mannen mogen niet aan mijn tetters zitten. Alleen de wijvekes
![]()
Waarom?quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik doe het ook in aanwezigheid van mannen.En neen mannen mogen niet aan mijn tetters zitten. Alleen de wijvekes
![]()
Dat bedoel ik dus, wij mogen alleen kijken wat nog gefrustreerder maakt.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Die heb ik hier vandaag ook gepostquote:Op donderdag 1 december 2011 14:55 schreef ToT het volgende:
Oh en Erik: wat betreft dat tieten portable stressballen zijn: ze hebben ook nog andere functies!
Chick gebruikt tieten als gereedschapkist
Omdat het kanquote:
En je eigen vent danquote:Op donderdag 1 december 2011 14:54 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
![]()
Hij natuurlijk ookquote:
*raakt de boobies van priem aan hihiquote:Op donderdag 1 december 2011 15:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Hij natuurlijk ookVan de mannen heeft ie alleen-recht
![]()
Hallo 007quote:
Goh, die hand-vormige rode plek op je gezicht staat je prachtig!quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*raakt de boobies van priem aan hihi
quote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Goh, die hand-vormige rode plek op je gezicht staat je prachtig!
*bijt hand van broertje er afquote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
*raakt de boobies van priem aan hihi
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Slaan is voor mietjes. Ik bijt.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:04 schreef ToT het volgende:
[..]
Raakt boobies aan met andere armquote:
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Slaan is voor mietjes. Ik bijt.
Het resultaat....quote:Op donderdag 1 december 2011 15:05 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Raakt boobies aan met andere arm
quote:Op donderdag 1 december 2011 15:08 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het resultaat....
[ afbeelding ]
[..]
Het resultaat....
[ afbeelding ]
[..]