Ook om op te lijkenquote:
Neequote:
Eten ze ook voedsel wat over datum is? Ik heb nog watquote:Op donderdag 1 december 2011 17:34 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee. Maar ik vind 't wel magnifieke beesten
.
Ik zie haar elke dag op school.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Misschien stel je je aan?
Stuur eens een foto via DM anders?
Probeer het.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eten ze ook voedsel wat over datum is? Ik heb nog wat
Ze eten toch alleen verse visquote:Op donderdag 1 december 2011 17:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Eten ze ook voedsel wat over datum is? Ik heb nog wat
Ow ik dacht heel even dat het Pan was!quote:Op donderdag 1 december 2011 17:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Dat is een kat met een hoedje.
Over mijn dode lijk.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:13 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
Heloef gewoon die chick neuken
Afhankelijk van de walvis. Orka's eten ook zeehonden, pinguins en dolfijnen.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze eten toch alleen verse vis? En plankton enzo.
Maar dat is dan ook geen walvis.quote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Afhankelijk van de walvis. Orka's eten ook zeehonden, pinguins en dolfijnen.
Ohja, daar heb ik wel van die filmpjes van gezien. Ik weet dat het natuur is, maar mijn gevoelige hart vindt het zo zielig als zo'n lief zeehondje dan gegrepen wordt door een orkaquote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel ophouden haar hier de grond in te boren.quote:
Orka's zijn wel tofquote:Op donderdag 1 december 2011 17:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zie het inderdaadquote:
Als je verdwaalt op zee eten ze jou misschien ook wel opquote:Op donderdag 1 december 2011 17:37 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ze eten toch alleen verse vis? En plankton enzo.
Okidoquote:Op donderdag 1 december 2011 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dan kan je ook wel ophouden haar hier de grond in te boren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |